Szerző Téma: AttachObjectToPlayer leszedése  (Megtekintve 912 alkalommal)

AttachObjectToPlayer leszedése
« Dátum: 2012. Március 10. - 09:29:10 »
0 Show voters
Lehet hogy kicsit kezdõ kérdés. De én nem találtam olyan függvényt amivel le lehet normálisan szedni azt az objectet amit AttachObjectToPlayer-el raktam rá. Van erre valami normális módszer?

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
AttachObjectToPlayer leszedése
« Válasz #1 Dátum: 2012. Március 10. - 09:30:49 »
0 Show voters
DestroyPlayerObject(playerid, objectid);

AttachObjectToPlayer leszedése
« Válasz #2 Dátum: 2012. Március 10. - 10:41:05 »
0 Show voters
Az nem szedi le legalábbis nem minden esetben

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
AttachObjectToPlayer leszedése
« Válasz #3 Dátum: 2012. Március 10. - 10:45:10 »
0 Show voters
RemovePlayerAttachedObject(playerid, objectid);

AttachObjectToPlayer leszedése
« Válasz #4 Dátum: 2012. Március 10. - 10:56:36 »
0 Show voters
Ez sem jó

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
AttachObjectToPlayer leszedése
« Válasz #5 Dátum: 2012. Március 10. - 10:59:26 »
0 Show voters
Itt a bólyafej kódom. Ha így csatoltad rá, akkor biztos, hogy jó.
 

#include a_samp
#include zcmd
CMD:bolyafej(playerid)
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 2))
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Már felraktál a fejedre egy bólyát.\");
}else{
SetPlayerAttachedObject(playerid,2,1238,1,0.699999,0.100000,0.000000,0.000000,90.000000,90.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
SendClientMessage(playerid,0x00ff95AA,\"Felraktál egy bólyát a fejedre.\");
}
return 1;
}
CMD:bolyafejle(playerid)
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 2))
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid, 2), SendClientMessage(playerid,0x00ff95AA,\"Leszedted a bólyát a fejedrõl.\");
}else{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nincs mit leszedni.\");
}
return 1;
}

AttachObjectToPlayer leszedése
« Válasz #6 Dátum: 2012. Március 10. - 11:05:41 »
0 Show voters
igen de direkt választottam a másik megoldást mivel csak így lehet elérni hogy ne kelljen hozzáragasztani valamelyik csonthoz

AttachObjectToPlayer leszedése
« Válasz #7 Dátum: 2012. Március 10. - 13:22:36 »
0 Show voters
RemovePlayerAttachedObject(playerid,0); Így próbáld

Nem elérhető rhassi

  • 624
    • Profil megtekintése
AttachObjectToPlayer leszedése
« Válasz #8 Dátum: 2012. Március 10. - 13:29:34 »
0 Show voters
Én sem találtam, próbáld meg SetObjectPos-sal. Ha oda kell ahol van értelemszerûen lekérdezed a poz-t.
Ha ez sem jó akkor meg töröld az objectet és egybõl hozd létre újra ugyanúgy, csak csatolás nélkül.

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
AttachObjectToPlayer leszedése
« Válasz #9 Dátum: 2012. Március 10. - 16:10:30 »
0 Show voters
DestroyObject(iObjectID);

 
Ez nem játékos object, tehét DestroyObejct()-kell.

AttachObjectToPlayer leszedése
« Válasz #10 Dátum: 2012. Március 10. - 17:56:08 »
0 Show voters
Ez tényleg müködik köszi

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal