GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: hegdavid95 - 2012. Március 10. - 09:29:10

Cím: AttachObjectToPlayer leszedése
Írta: hegdavid95 - 2012. Március 10. - 09:29:10
Lehet hogy kicsit kezdõ kérdés. De én nem találtam olyan függvényt amivel le lehet normálisan szedni azt az objectet amit AttachObjectToPlayer-el raktam rá. Van erre valami normális módszer?
Cím: AttachObjectToPlayer leszedése
Írta: CANNONN - 2012. Március 10. - 09:30:49
DestroyPlayerObject(playerid, objectid);
Cím: AttachObjectToPlayer leszedése
Írta: hegdavid95 - 2012. Március 10. - 10:41:05
Az nem szedi le legalábbis nem minden esetben
Cím: AttachObjectToPlayer leszedése
Írta: CANNONN - 2012. Március 10. - 10:45:10
RemovePlayerAttachedObject(playerid, objectid);
Cím: AttachObjectToPlayer leszedése
Írta: hegdavid95 - 2012. Március 10. - 10:56:36
Ez sem jó
Cím: AttachObjectToPlayer leszedése
Írta: CANNONN - 2012. Március 10. - 10:59:26
Itt a bólyafej kódom. Ha így csatoltad rá, akkor biztos, hogy jó.
 

#include a_samp
#include zcmd
CMD:bolyafej(playerid)
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 2))
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Már felraktál a fejedre egy bólyát.\");
}else{
SetPlayerAttachedObject(playerid,2,1238,1,0.699999,0.100000,0.000000,0.000000,90.000000,90.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
SendClientMessage(playerid,0x00ff95AA,\"Felraktál egy bólyát a fejedre.\");
}
return 1;
}
CMD:bolyafejle(playerid)
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 2))
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid, 2), SendClientMessage(playerid,0x00ff95AA,\"Leszedted a bólyát a fejedrõl.\");
}else{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nincs mit leszedni.\");
}
return 1;
}
Cím: AttachObjectToPlayer leszedése
Írta: hegdavid95 - 2012. Március 10. - 11:05:41
igen de direkt választottam a másik megoldást mivel csak így lehet elérni hogy ne kelljen hozzáragasztani valamelyik csonthoz
Cím: AttachObjectToPlayer leszedése
Írta: Johnny Crooker[Scripter] - 2012. Március 10. - 13:22:36
RemovePlayerAttachedObject(playerid,0); Így próbáld
Cím: AttachObjectToPlayer leszedése
Írta: rhassi - 2012. Március 10. - 13:29:34
Én sem találtam, próbáld meg SetObjectPos-sal. Ha oda kell ahol van értelemszerûen lekérdezed a poz-t.
Ha ez sem jó akkor meg töröld az objectet és egybõl hozd létre újra ugyanúgy, csak csatolás nélkül.
Cím: AttachObjectToPlayer leszedése
Írta: kurta999 - 2012. Március 10. - 16:10:30
DestroyObject(iObjectID);

 
Ez nem játékos object, tehét DestroyObejct()-kell.
Cím: AttachObjectToPlayer leszedése
Írta: hegdavid95 - 2012. Március 10. - 17:56:08
Ez tényleg müködik köszi