Bár a probléma okát nem tudom megfejteni mi lehet, esetlegesen ez akkor szokott elõfordulni, ha a szerver használ textúra modellezéseket és azok materialjának .txt konvertálása nem kettõ hatványainak a pixelére van állítva, valamint a collision is elcsúszva van és hasonló dolgok.
Ugyan így játékos szempontjából is, ha túl sokat modelezett kevés memóriája van és nem tudja betölteni az adott tárgynak a textúráját és emiatt nem látja fizikailag vagy a letöltött modelje hibásan vagy túl sok memóriát igénylõen vagy kialakítva.
Ha netán mégsem ezek a problémák, akkor ajánlom figyelmedbe, hogy azoknak az embereknek akiknek ilyen problémájuk akad, oldd meg azzal, hogy:
1.Parancsba építed a lenti kódot
2.OnPlayerUpdate-nél hívod meg a lenti kódot, ezáltal folyamatosan updatelni fogja a játékos körüli zónát. Az esetleges laggok elkerülése végett, csinálhatsz egy olyat, hogy a tömbödbe ahova mentesz létrehozol külön, csak azoknak a játékosoknak egy változót akiknek nem töltõdik be rendesen és OnPlayerUpdatnál lekérdezed annak a változónak az értékét és ha igaz akkor csak nekik fog lefutni a kód és folyamatos frissítés csak nekik fog szólni így kevésbé lesz leterhelt a szerver. :\'D
CMD:frissit(playerid)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
Streamer_Update(playerid);
Streamer_UpdateEx(playerid,x,y,z);
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
// if(GetPlayerTeam(playerid) == 1)
// {
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
Streamer_Update(playerid);
Streamer_UpdateEx(playerid,x,y,z);
// }
return 1;
}
Mi is a Streamer_UpdateEx függvény? Itt olvashatsz utána:
http://sampforum.hu/index.php?topic=31134.0
Remélem választ és megoldást tudtam adni a problémádra