Szerző Téma: Pont elmozdítása a nézési szög felé  (Megtekintve 612 alkalommal)

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Pont elmozdítása a nézési szög felé
« Dátum: 2014. Május 08. - 15:52:08 »
0 Show voters
Sziasztok!
A következõ lenne a kérdésem,hátha már valaki csinált ilyet:
Le szeretném kérni a játékos elõtt fél méterrel lévõ hely koordinátáját.
X,Y,Z, és a szöggel dolgozhatunk.Nem tudom,hogy kivitelezhetõ-e,de kiírtam ide,hátha valaki tudja a választ :D

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Pont elmozdítása a nézési szög felé
« Válasz #1 Dátum: 2014. Május 08. - 16:10:44 »
0 Show voters
Itt van, két témával lentebb.
 
stock GetXYInFrontOfPlayer (playerid, distance, &Float: x, &Float: y, &Float: Z, &Float: a)
{
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
}
x + = (distance * floatsin (-a, degrees));
y + = (distance * floatcos (-a, degrees));
}

 
Nem én írtam, így nem tudok róla semmit mondani, még azt sem, hogy mûködik.

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Pont elmozdítása a nézési szög felé
« Válasz #2 Dátum: 2014. Május 08. - 16:46:36 »
0 Show voters
Köszi,szerintem mûködnie kéne.Tetszik ez a megoldás,és itt már legalább van egy kis matek is :D

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Pont elmozdítása a nézési szög felé
« Válasz #3 Dátum: 2014. Május 08. - 15:52:08 »
0 Show voters
Sziasztok!
A következõ lenne a kérdésem,hátha már valaki csinált ilyet:
Le szeretném kérni a játékos elõtt fél méterrel lévõ hely koordinátáját.
X,Y,Z, és a szöggel dolgozhatunk.Nem tudom,hogy kivitelezhetõ-e,de kiírtam ide,hátha valaki tudja a választ :D

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Pont elmozdítása a nézési szög felé
« Válasz #4 Dátum: 2014. Május 08. - 16:10:44 »
0 Show voters
Itt van, két témával lentebb.
 
stock GetXYInFrontOfPlayer (playerid, distance, &Float: x, &Float: y, &Float: Z, &Float: a)
{
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
}
x + = (distance * floatsin (-a, degrees));
y + = (distance * floatcos (-a, degrees));
}

 
Nem én írtam, így nem tudok róla semmit mondani, még azt sem, hogy mûködik.

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Pont elmozdítása a nézési szög felé
« Válasz #5 Dátum: 2014. Május 08. - 16:46:36 »
0 Show voters
Köszi,szerintem mûködnie kéne.Tetszik ez a megoldás,és itt már legalább van egy kis matek is :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal