1. Elõ kell tölteni mindig az animációs könyvtárakat, mielõtt animot használsz.
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new AnimKonyvt[][] = //129 db van
{\"AIRPORT\",\"Attractors\",\"BAR\",\"BASEBALL\",\"BD_FIRE\" \"BEACH\",\"benchpress\",\"BF_injection\",\"BIKED\",\"BIKEH\",
\"BIKELEAP\",\"BIKES\",\"BIKEV\",\"BIKE_DBZ\",\"BLOWJOBZ\",\"BMX\",\"BOMBER\",\"BOX\",\"BSKTBALL\",\"BUDDY\",\"BUS\",\"CAMERA\",
\"CAR\",\"CARRY\",\"CAR_CHAT\",\"CASINO\",\"CHAINSAW\",\"CHOPPA\",\"CLOTHES\",\"COACH\",\"COLT45\",\"COP_AMBIENT\",\"COP_DVBYZ\",
\"CRACK\",\"CRIB\",\"DAM_JUMP\",\"DANCING\",\"DEALER\",\"DILDO\",\"DODGE\",\"DOZER\",\"DRIVEBYS\",\"FAT\",\"FIGHT_B\",\"FIGHT_C\",
\"FIGHT_D\",\"FIGHT_E\",\"FINALE\",\"FINALE2\",\"FLAME\",\"Flowers\",\"FOOD\",\"Freeweights\",\"GANGS\",\"GHANDS\",\"GHETTO_DB\",
\"goggles\",\"GRAFFITI\",\"GRAVEYARD\",\"GRENADE\",\"GYMNASIUM\",\"HAIRCUTS\",\"HEIST9\",\"INT_HOUSE\",\"INT_OFFICE\",
\"INT_SHOP\",\"JST_BUISNESS\",\"KART\",\"KISSING\",\"KNIFE\",\"LAPDAN1\",\"LAPDAN2\",\"LAPDAN3\",\"LOWRIDER\",\"MD_CHASE\",
\"MD_END\",\"MEDIC\",\"MISC\",\"MTB\",\"MUSCULAR\",\"NEVADA\",\"ON_LOOKERS\",\"OTB\",\"PARACHUTE\",\"PARK\",\"PAULNMAC\",\"ped\",
\"PLAYER_DVBYS\",\"PLAYIDLES\",\"POLICE\",\"POOL\",\"POOR\",\"PYTHON\",\"QUAD\",\"QUAD_DBZ\",\"RAPPING\",\"RIFLE\",\"RIOT\",
\"ROB_BANK\",\"ROCKET\",\"RUSTLER\",\"RYDER\",\"SCRATCHING\",\"SHAMAL\",\"SHOP\",\"SHOTGUN\",\"SILENCED\",\"SKATE\",\"SMOKING\",
\"SNIPER\",\"SPRAYCAN\",\"STRIP\",\"SUNBATHE\",\"SWAT\",\"SWEET\",\"SWIM\",\"SWORD\",\"TANK\",\"TATTOOS\",\"TEC\",\"TRAIN\",\"TRUCK\",
\"UZI\",\"VAN\",\"VENDING\",\"VORTEX\",\"WAYFARER\",\"WEAPONS\",\"WUZI\"};
for(new a = 0; a < 129; a++) ApplyAnimation(playerid, AnimKonyvt[a], \"null\", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);
}
2. OnPlayerUpdatenél kb. felesleges lesz annyiszor ellenõrizni, max HP állítás után, vagy valami ilyesmi. Bõven elég lenne OnPlayerTakeDamaget használni. Példa:
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
if(!IsPlayerConnected(playerid)) return 1; //Mondjuk ennek nem tudom, mi értelme van.
new Float:Elete;
GetPlayerHealth(playerid, Elete);
if(Elete > 30) return 1
if(pInfo[playerid][serult] == true) return 1;
cmd_me(playerid, \"összeesik\");
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 6);
ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Megsérültél, hívj mentõt! ((/104))\");
pInfo[playerid][serult] = true;
//Az animáció, amit beleraktam, elméletileg megakadályozza a felállást.
return 1;
}
Remélem nem rontottam el sokmindent, habár lehetséges, hogy a return 1-el való rövidítés itt bem lesz célravezetõ.
Mindenesetre sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup: