Szerintem, neked egy keresztbe ágyazott ciklusra van szükséged:
public OnGameModeInit()
{
for(new i = 0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
for(new ii = 0;ii<MAX_PLAYERS;ii++)
{
if(i != ii)
{
ShowPlayerNameTagForPlayer(i,ii,false); //mindenki azonosítón elrejtjük, mindenkit
}
}
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
for(new i = 0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
for(new ii = 0;ii<MAX_PLAYERS;ii++)
{
if(i != ii)
{
if(IsPlayerAdmin(i))
{
ShowPlayerNameTagForPlayer(i,ii,true); //ha admin az adott azonosító akkor minden játékost megjelenítünk neki
}
else //ide írj egy else if operátort, hogy amikor játékos mit csináljon
{
ShowPlayerNameTagForPlayer(i,ii,false); //összes többi játékos aki nem admin azok nem látnak senkit sem!
//ezt írd át, hogy aki játékos annál mit csináljon, vagy mit szeretnél csinálni!
}
}
}
}
}
public OnPlayerDisconnect(playerid) //úgyanezt megcsináljuk amikor kilép valaki
{
for(new i = 0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
for(new ii = 0;ii<MAX_PLAYERS;ii++)
{
if(i != ii)
{
if(IsPlayerAdmin(i))
{
ShowPlayerNameTagForPlayer(i,ii,true); //ha admin az adott azonosító akkor minden játékost megjelenítünk neki
}
else //ide írj egy else if operátort, hogy amikor játékos mit csináljon
{
ShowPlayerNameTagForPlayer(i,ii,false); //összes többi játékos aki nem admin azok nem látnak senkit sem!
//ezt írd át, hogy aki játékos annál mit csináljon, vagy mit szeretnél csinálni!
}
}
}
}
}