Szerző Téma: Halálútán nincs timer kilövés  (Megtekintve 797 alkalommal)

Halálútán nincs timer kilövés
« Dátum: 2014. május 11. - 00:35:00 »
0 Show voters
halálnál nem lövi ki a timert  miért?:(
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    KillTimer(EhsegTimer[playerid]);
    pInfo[playerid][ehseg]=100;
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new string[128];
    EhsegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"ehsegfrissites\", 30*1000, true, \"d\", playerid);
   
    ehsegtext[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,548 ,48, \" \");
PlayerTextDrawFont(playerid,ehsegtext[playerid] ,2);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,ehsegtext[playerid] , 0.3, 0.7);
PlayerTextDrawColor(playerid,ehsegtext[playerid] , 0xff0000FF);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid,ehsegtext[playerid] , 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid,ehsegtext[playerid] , true);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid,ehsegtext[playerid] , 0);
PlayerTextDrawShow(playerid,ehsegtext[playerid]);
format(string, sizeof(string), \"Ehseg: %d %%\", pInfo[playerid][ehseg]);
     PlayerTextDrawSetString(playerid,ehsegtext[playerid], string);
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 11. - 18:47:03 írta kriszrap »

Halálútán nincs timer kilövés
« Válasz #1 Dátum: 2014. május 11. - 14:09:25 »
0 Show voters
Idézetet írta: kriszrap date=1399761300\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48182\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
halálnál nem lövi ki a timert  miért?:(
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
public OnPlayerSpawn(playerid)
{

 

Már nem azért, de ez mi?... :D
E: Nem egy eljárás vagy valami alatt hoztad létre a timert?:/ tehát pl
 
public LolWtfAsdXd(playerid,idid,nameid,lolid,gamemodeid,swag) {
    new EhsegTimer[playerid];
}

?
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 11. - 14:11:45 írta Nukerdog »

Halálútán nincs timer kilövés
« Válasz #2 Dátum: 2014. május 11. - 18:47:38 »
0 Show voters
bocs már este volt elírtam.
(javítva)

Halálútán nincs timer kilövés
« Válasz #3 Dátum: 2014. május 11. - 00:35:00 »
0 Show voters
halálnál nem lövi ki a timert  miért?:(
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    KillTimer(EhsegTimer[playerid]);
    pInfo[playerid][ehseg]=100;
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new string[128];
    EhsegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"ehsegfrissites\", 30*1000, true, \"d\", playerid);
   
    ehsegtext[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,548 ,48, \" \");
PlayerTextDrawFont(playerid,ehsegtext[playerid] ,2);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,ehsegtext[playerid] , 0.3, 0.7);
PlayerTextDrawColor(playerid,ehsegtext[playerid] , 0xff0000FF);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid,ehsegtext[playerid] , 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid,ehsegtext[playerid] , true);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid,ehsegtext[playerid] , 0);
PlayerTextDrawShow(playerid,ehsegtext[playerid]);
format(string, sizeof(string), \"Ehseg: %d %%\", pInfo[playerid][ehseg]);
     PlayerTextDrawSetString(playerid,ehsegtext[playerid], string);
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 11. - 18:47:03 írta kriszrap »

Halálútán nincs timer kilövés
« Válasz #4 Dátum: 2014. május 11. - 14:09:25 »
0 Show voters
Idézetet írta: kriszrap date=1399761300\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48182\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
halálnál nem lövi ki a timert  miért?:(
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
public OnPlayerSpawn(playerid)
{

 

Már nem azért, de ez mi?... :D
E: Nem egy eljárás vagy valami alatt hoztad létre a timert?:/ tehát pl
 
public LolWtfAsdXd(playerid,idid,nameid,lolid,gamemodeid,swag) {
    new EhsegTimer[playerid];
}

?
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 11. - 14:11:45 írta Nukerdog »

Halálútán nincs timer kilövés
« Válasz #5 Dátum: 2014. május 11. - 18:47:38 »
0 Show voters
bocs már este volt elírtam.
(javítva)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal