Szerző Téma: AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés  (Megtekintve 1204 alkalommal)

AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés
« Dátum: 2014. augusztus 15. - 18:55:55 »
0 Show voters
Hello.
Az a helyzet hogy a playerobject-ekhez sík hülye vagyok és ezért kéne a segítség.
ezt hogy lehetne playerobjectbe átírni?:
 
CreateObject(1550, 1759.0189,-1898.1260,13.5622,0,0,96,300);

 
És hogy lehetne Attach-elni?
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 17. - 05:40:22 írta ZyZu. »

Nem elérhető ROOCK

  • 183
    • Profil megtekintése
AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés
« Válasz #1 Dátum: 2014. augusztus 15. - 22:54:31 »
0 Show voters
ezt töltsd le ezzel egyszerûen meglehet csinálni :D
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=2385649

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés
« Válasz #2 Dátum: 2014. augusztus 15. - 22:59:46 »
0 Show voters
vagy csak szimplán átírod, hogy
 
CreatePlayerObject(playerid, 1550, 1759.0189,-1898.1260,13.5622, 0.0, 0.0, 96.0, 300);//playerid, modelid, X, Y, Z, rotx, roty, rotz, látótávolság
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 15. - 23:04:03 írta huhboy »

Nem elérhető ROOCK

  • 183
    • Profil megtekintése
AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés
« Válasz #3 Dátum: 2014. augusztus 15. - 23:03:17 »
0 Show voters
az is egy megoldás de azért ajánlottam ezt a scriptet mert ezzel egyszerûen lehet editelni a playerre és hátha ki lát valami fantáziát belõle :D

AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés
« Válasz #4 Dátum: 2014. augusztus 15. - 23:27:11 »
0 Show voters
Nekem ez ugy kell ha a player felveszi a pickupot akkor rakodjon a hátára az object

Nem elérhető ROOCK

  • 183
    • Profil megtekintése
AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés
« Válasz #5 Dátum: 2014. augusztus 15. - 23:39:52 »
0 Show voters
azt ugy tudod hogy
elöször is megcsinálod editorba hogy a hátán legyen az object gondolom fegyver utánna
csinálsz egy pickup-ot
 
new pickup;
public OnGameModeInit()
{
    pickup = CreatePickup(model, 2, x, y, z);
    return 1;
}

 
utánna meg lekéred hogy felvette a pickupot és megadod hogy mit csináljon
 
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == pickup)
    {
       //ide hogy mit csináljon a te esetedben
      SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1609, 2);
    }
    return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 15. - 23:43:29 írta ROOCK »

AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés
« Válasz #6 Dátum: 2014. augusztus 16. - 22:56:40 »
0 Show voters
Ez meg is van de valamiért nem hajlandó elforgatni az objectet.
Ez a kód:
[pawn]SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1550, 1,-0.0, -0.3, 0.4, 0.0, 0.0, 0.3,1,1,1);[/pawn]
Amire azt írják , hogy forgástengely(ettõl elfordul az object) azt egy csomószor átírtam, de semmi.
Valami ötlet?

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés
« Válasz #7 Dátum: 2014. augusztus 16. - 23:21:15 »
0 Show voters
Idézetet írta: AlanCrawnel date=1408222600\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50117\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez meg is van de valamiért nem hajlandó elforgatni az objectet.
Ez a kód:
 
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1550, 1,-0.0, -0.3, 0.4, 0.0, 0.0, 0.3,1,1,1);

 
Amire azt írják , hogy forgástengely(ettõl elfordul az object) azt egy csomószor átírtam, de semmi.
Valami ötlet?
 
most a 0.3-mal a Z tengelyen forgatsz.
de a 0.3 az annyira minimális, hogy nem veszed észre.
vorgasd nagyobb számmal, észrevehetõ lesz az.

AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés
« Válasz #8 Dátum: 2014. augusztus 16. - 23:32:05 »
0 Show voters
köszi

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal