Szerző Téma: Miért ál le a Pawno Compile Library?  (Megtekintve 1373 alkalommal)

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Válasz #15 Dátum: 2014. május 05. - 19:28:51 »
0 Show voters
Valószínûleg azért áll le, mert a fordító sem képes értelmezni a forráskódban vetett hibáidat. Ha forráskódot mutatnál, talán többet tudnánk mondani.
 
Idézetet írta: Peterta12 date=1399309899\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48098\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
csak most a reg systemmel szorakozzok ,hogy melyik a jó xD
 
A saját.

Nem elérhető Peterta12

  • 183
  • Peterta12
    • Profil megtekintése
Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Válasz #16 Dátum: 2014. május 05. - 19:36:27 »
0 Show voters



//Regisztrációs rendszer dini!
//Magyarosittota Peterta12
#include <a_samp>
#include <dini>
//definék
#define DIALOG_REGISTER1 0
#define DIALOG_REGISTER2 1
#define DIALOG_REGISTER3 2
#define DIALOG_REGISTER4 3
#define DIALOG_LOGIN1 4
#define DIALOG_NOPW1 5
#define DIALOG_NOPW2 6
#define DIALOG_WRONGPW 7
new pname[MAX_PLAYER_NAME], path[200];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(path, sizeof(path), \"/spieler/%s.ini\", pname); //Scriptfiles mappában látrehoz egy .ini fájlt amely a regisztrált játékos adatait hozza létre vagytölti be
switch(dialogid)
{
   case DIALOG_REGISTER1:
   {
     if(!response)
     {
         Kick(playerid);
     }
     else
     {
        new pwlength = strlen(inputtext);
        if(pwlength > 0)
        {
           dini_Create(path); /i
           dini_Set(path, \"password\", inputtext);
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Férfi\\r\\Nõ\", \"Rendben\", \"Kick\");
        }
        else
        {
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NOPW1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Regisztráció\", \"Kérlek üsd be a jelszavad\", \"OK\", \"Kick\");
        }
     }
   }
   case DIALOG_REGISTER2:
   {
     if(!response)
     {
        dini_Remove(path);
        Kick(playerid);
     }
     else
     {
        dini_IntSet(path, \"sex\", listitem);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Korod\", \"OK\", \"Kick\");
     }
   }
   case DIALOG_REGISTER3:
   {
     if(!response)
     {
        dini_Remove(path);
         Kick(playerid);
     }
     else
  {
        dini_Set(path, \"age\", inputtext);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Regisztráció\", \"Regisztráció befejezve!\", \"OK\", \"OK\");
      }
   }
   case DIALOG_REGISTER4:
   {
     pInfo[playerid][sex] = dini_Int(path, \"sex\");
     pInfo[playerid][age] = dini_Int(path, \"age\");
     pInfo[playerid][logged] = 1;
   }
   case DIALOG_LOGIN1:
   {
     if(!response)
     {
        Kick(playerid);
     }
     else
     {
        new pwlength = strlen(inputtext);
        if(pwlength > 0)
        {
           new pw[200];
           format(pw, sizeof(pw), \"%s\", dini_Get(path, \"password\");
           if(strcmp(inputtext, pw) == 0)
           {
              pInfo[playerid][sex] = dini_Int(path, \"sex\");
              pInfo[playerid][age] = dini_Int(path, \"age\");
              pInfo[playerid][logged] = 1;
           }
           else
           {
              ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WRONGPW, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Bejelentkezés\", \"Rossz jelszó!!\", \"OK\", \"Kick\");
           }
        }
        else
        {
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NOPW2, DIALOG_STYLE_MSGBOX,  \"Bejelentkezés\", \"Üsd be a jelszavad!\", \"OK\", \"Kick\");
        }
     }
   }
  case DIALOG_NOPW1:
  {
if(!response)
{
       Kick(playerid);
}
else
{
       ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER1, DIALOG_STYLE_INPUT,  \"Regisztráció\", \"Jelszód\", \"OK\",  \"Kick\");
}
  }
  case DIALOG_NOPW2:
  {
if(!response)
{
       Kick(playerid);
}
else
{
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN1, DIALOG_STYLE_INPUT,   \"Bejelentkezés\", \"Jelszavad:\", \"OK\",   \"Kick\");
}
  }
  case DIALOG_WRONGPW:
  {
if(!response)
{
       Kick(playerid);
}
else
{
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN1, DIALOG_STYLE_INPUT,    \"Bejelentkezés\", \"Jelszavad:\", \"OK\",   \"Kick\");
}
  }
}

 
[mod]Kitettem a pawn code taget![/mod]
 
Off:Próbáltam magyarositani lehet,hogy az ékezet zavarja be?
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 05. - 19:38:11 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Válasz #17 Dátum: 2014. május 05. - 19:41:23 »
0 Show voters
Asszem\' ebben csak 1 db hibás sort látok:
 
dini_Create(path); /i

 
(Amúgy az ékezeteknek semmi köze a dologhoz.) ->
 
dini_Create(path);

 
De nem tudom, ettõl miért kéne kifagyni a fordítónak. Bár ki tudja...

Nem elérhető Peterta12

  • 183
  • Peterta12
    • Profil megtekintése
Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Válasz #18 Dátum: 2014. május 05. - 19:42:22 »
0 Show voters
Kijavitottam de akkor is kifagy! :tantrum:

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Válasz #19 Dátum: 2014. május 05. - 21:10:43 »
0 Show voters
Ez csak egy tipp volt, habár az fix, hogy annak nem szabad ott lennie.
[mod]Teljesen OFF hozzászólás törölve. Legközelebb jár a figyelmeztetés![/mod]

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Válasz #20 Dátum: 2014. május 06. - 00:21:50 »
0 Show voters
Idézetet írta: Peterta12 date=1399311387\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48098\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic



//Regisztrációs rendszer dini!
//Magyarosittota Peterta12
#include <a_samp>
#include <dini>
//definék
#define DIALOG_REGISTER1 0
#define DIALOG_REGISTER2 1
#define DIALOG_REGISTER3 2
#define DIALOG_REGISTER4 3
#define DIALOG_LOGIN1 4
#define DIALOG_NOPW1 5
#define DIALOG_NOPW2 6
#define DIALOG_WRONGPW 7
new pname[MAX_PLAYER_NAME], path[200];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(path, sizeof(path), \"/spieler/%s.ini\", pname); //Scriptfiles mappában látrehoz egy .ini fájlt amely a regisztrált játékos adatait hozza létre vagytölti be
switch(dialogid)
{
   case DIALOG_REGISTER1:
   {
     if(!response)
     {
         Kick(playerid);
     }
     else
     {
        new pwlength = strlen(inputtext);
        if(pwlength > 0)
        {
           dini_Create(path); /i
           dini_Set(path, \"password\", inputtext);
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Férfi\\r\\Nõ\", \"Rendben\", \"Kick\");
        }
        else
        {
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NOPW1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Regisztráció\", \"Kérlek üsd be a jelszavad\", \"OK\", \"Kick\");
        }
     }
   }
   case DIALOG_REGISTER2:
   {
     if(!response)
     {
        dini_Remove(path);
        Kick(playerid);
     }
     else
     {
        dini_IntSet(path, \"sex\", listitem);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Korod\", \"OK\", \"Kick\");
     }
   }
   case DIALOG_REGISTER3:
   {
     if(!response)
     {
        dini_Remove(path);
         Kick(playerid);
     }
     else
  {
        dini_Set(path, \"age\", inputtext);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Regisztráció\", \"Regisztráció befejezve!\", \"OK\", \"OK\");
      }
   }
   case DIALOG_REGISTER4:
   {
     pInfo[playerid][sex] = dini_Int(path, \"sex\");
     pInfo[playerid][age] = dini_Int(path, \"age\");
     pInfo[playerid][logged] = 1;
   }
   case DIALOG_LOGIN1:
   {
     if(!response)
     {
        Kick(playerid);
     }
     else
     {
        new pwlength = strlen(inputtext);
        if(pwlength > 0)
        {
           new pw[200];
           format(pw, sizeof(pw), \"%s\", dini_Get(path, \"password\");
           if(strcmp(inputtext, pw) == 0)
           {
              pInfo[playerid][sex] = dini_Int(path, \"sex\");
              pInfo[playerid][age] = dini_Int(path, \"age\");
              pInfo[playerid][logged] = 1;
           }
           else
           {
              ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WRONGPW, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Bejelentkezés\", \"Rossz jelszó!!\", \"OK\", \"Kick\");
           }
        }
        else
        {
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NOPW2, DIALOG_STYLE_MSGBOX,  \"Bejelentkezés\", \"Üsd be a jelszavad!\", \"OK\", \"Kick\");
        }
     }
   }
  case DIALOG_NOPW1:
  {
if(!response)
{
       Kick(playerid);
}
else
{
       ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER1, DIALOG_STYLE_INPUT,  \"Regisztráció\", \"Jelszód\", \"OK\",  \"Kick\");
}
  }
  case DIALOG_NOPW2:
  {
if(!response)
{
       Kick(playerid);
}
else
{
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN1, DIALOG_STYLE_INPUT,   \"Bejelentkezés\", \"Jelszavad:\", \"OK\",   \"Kick\");
}
  }
  case DIALOG_WRONGPW:
  {
if(!response)
{
       Kick(playerid);
}
else
{
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN1, DIALOG_STYLE_INPUT,    \"Bejelentkezés\", \"Jelszavad:\", \"OK\",   \"Kick\");
}
  }
}

 
Kitettem a pawn code taget!
 
Off:Próbáltam magyarositani lehet,hogy az ékezet zavarja be?
 
Ennyibõl áll az egész filterscript? Kellene bele OnFilterScriptIni()
Játékmódnál OnGameModeInit()

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Válasz #21 Dátum: 2014. május 06. - 01:12:45 »
0 Show voters
Volt némi hiba benne. Kiahagytad a caption[] paramétert a DIALOG_REGISTER1-ben lévõ ShowPlayerDialogban,  DIALOG_LOGIN1-ben a format funkciónál megfeledkeztél  mégegy zárójelet rakni és a fenti olvasható \"/i\" valami a dini_Create végén.
 

new pname[MAX_PLAYER_NAME], path[40];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(path, sizeof(path), \"/spieler/%s.ini\", pname);
switch(dialogid)
{
    case DIALOG_REGISTER1:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        if(strlen(inputtext) > 0)
        {
            dini_Create(path);
            dini_Set(path, \"password\", inputtext);
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz nemet!\", \"Férfi\\r\\Nõ\", \"Rendben\", \"Kick\");
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NOPW1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Regisztráció\", \"Kérlek üsd be a jelszavad\", \"OK\", \"Kick\");
        }
    }
    case DIALOG_REGISTER2:
    {
        if(!response) return dini_Remove(path), Kick(playerid);
        dini_IntSet(path, \"sex\", listitem);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Korod\", \"OK\", \"Kick\");
}
    case DIALOG_REGISTER3:
    {
        if(!response) return dini_Remove(path), Kick(playerid);
        dini_Set(path, \"age\", inputtext);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Regisztráció\", \"Regisztráció befejezve!\", \"OK\", \"OK\");
    }
    case DIALOG_REGISTER4:
    {
        pInfo[playerid][sex] = dini_Int(path, \"sex\");
        pInfo[playerid][age] = dini_Int(path, \"age\");
        pInfo[playerid][logged] = 1;
    }
    case DIALOG_LOGIN1:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        if(strlen(inputtext) > 0)
        {
            if(strcmp(inputtext, dini_Get(path, \"password\")) == 0)
            {
                pInfo[playerid][sex] = dini_Int(path, \"sex\");
                pInfo[playerid][age] = dini_Int(path, \"age\");
                pInfo[playerid][logged] = 1;
            }
            else
            {
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WRONGPW, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Bejelentkezés\", \"Rossz jelszó!!\", \"OK\", \"Kick\");
            }
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NOPW2, DIALOG_STYLE_MSGBOX,  \"Bejelentkezés\", \"Üsd be a jelszavad!\", \"OK\", \"Kick\");
        }
    }
    case DIALOG_NOPW1:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER1, DIALOG_STYLE_INPUT,  \"Regisztráció\", \"Jelszód\", \"OK\",  \"Kick\");
    }
    case DIALOG_NOPW2:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN1, DIALOG_STYLE_INPUT,   \"Bejelentkezés\", \"Jelszavad:\", \"OK\",   \"Kick\");
    }
    case DIALOG_WRONGPW:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN1, DIALOG_STYLE_INPUT,    \"Bejelentkezés\", \"Jelszavad:\", \"OK\",   \"Kick\");
    }
}

 
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 06. - 17:27:26 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Válasz #22 Dátum: 2014. május 06. - 17:32:32 »
0 Show voters
SkyLinE, tudtommal annak a callbacknek csak akkor kell szerepelnie a forráskódban, ha használja is az ember. Ahogyan a többinek is. Azon kívül, hogy divkn is észrevett néhány hibát, most kapcsolok, hogy az egész dialogos mizéria nincs bent egy callbackben sem. Márpedig bent kéne lennie, méghozzá az OnDialogResponse-ban. Ha szándékosan nem látjuk, mert csak kiragadtad a forráskódból ezt a részletet, nem szóltam, de nagyon úgy fest, hogy ez az egész forráskód, amit megpróbálsz lefordítani. Akkor pedig nem csoda, hogy befagy a fordító. Tehát:
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new pname[MAX_PLAYER_NAME], path[40];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(path, sizeof(path), \"/spieler/%s.ini\", pname);
switch(dialogid)
{
    case DIALOG_REGISTER1:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        if(strlen(inputtext) > 0)
        {
            dini_Create(path);
            dini_Set(path, \"password\", inputtext);
                       
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz nemet!\", \"Férfi\\r\\Nõ\", \"Rendben\", \"Kick\");
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NOPW1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Regisztráció\", \"Kérlek üsd be a jelszavad\", \"OK\", \"Kick\");
        }
    }
    case DIALOG_REGISTER2:
    {
        if(!response) return dini_Remove(path), Kick(playerid);
               
        dini_IntSet(path, \"sex\", listitem);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Korod\", \"OK\", \"Kick\");
        }
    case DIALOG_REGISTER3:
    {
        if(!response) return dini_Remove(path), Kick(playerid);
               
        dini_Set(path, \"age\", inputtext);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Regisztráció\", \"Regisztráció befejezve!\", \"OK\", \"OK\");
    }
    case DIALOG_REGISTER4:
    {
        pInfo[playerid][sex] = dini_Int(path, \"sex\");
        pInfo[playerid][age] = dini_Int(path, \"age\");
               
        pInfo[playerid][logged] = 1;
    }
    case DIALOG_LOGIN1:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        if(strlen(inputtext) > 0)
        {
            if(strcmp(inputtext, dini_Get(path, \"password\")) == 0)
            {
                pInfo[playerid][sex] = dini_Int(path, \"sex\");
                pInfo[playerid][age] = dini_Int(path, \"age\");
                pInfo[playerid][logged] = 1;
            }
            else
            {
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WRONGPW, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Bejelentkezés\", \"Rossz jelszó!!\", \"OK\", \"Kick\");
            }
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NOPW2, DIALOG_STYLE_MSGBOX,  \"Bejelentkezés\", \"Üsd be a jelszavad!\", \"OK\", \"Kick\");
        }
    }
    case DIALOG_NOPW1:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER1, DIALOG_STYLE_INPUT,  \"Regisztráció\", \"Jelszód\", \"OK\",  \"Kick\");
    }
    case DIALOG_NOPW2:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN1, DIALOG_STYLE_INPUT,   \"Bejelentkezés\", \"Jelszavad:\", \"OK\",   \"Kick\");
    }
    case DIALOG_WRONGPW:
    {
        if(!response) return Kick(playerid);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN1, DIALOG_STYLE_INPUT,    \"Bejelentkezés\", \"Jelszavad:\", \"OK\",   \"Kick\");
    }
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 06. - 17:38:24 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Miért ál le a Pawno Compile Library?
« Válasz #23 Dátum: 2014. május 06. - 22:38:57 »
0 Show voters
[mod]Témát zártam![/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal