GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: instant - 2012. május 13. - 09:35:38

Cím: Átdob más dmbe :(
Írta: instant - 2012. május 13. - 09:35:38
Üdv  , ahogy a playerekkel teszteljük a dmeket.
és valami oknál fogva a halálkor át dob másik dmbe valaki nem tudja mi lehet a gond?
Cím: Átdob más dmbe :(
Írta: ZyZu. - 2012. május 13. - 10:02:59
Lehet hogy tobb randomod van vagy ugyan az a valtozó létre van huzza neked megint..
Cím: Átdob más dmbe :(
Írta: instant - 2012. május 13. - 10:10:33
randomba van
Cím: Átdob más dmbe :(
Írta: ZyZu. - 2012. május 13. - 10:12:39
Ha random van nezzd meg, hogy nincsen a szervereden más random aminek ugyan az a neve?
Cím: Átdob más dmbe :(
Írta: instant - 2012. május 13. - 10:23:19
3 dmet használok
és minden randomnál más az elsõnél : new rand
2.diknál new rand2 és igy továb..
Cím: Átdob más dmbe :(
Írta: lusta19 - 2012. május 13. - 10:54:03
Mód vagy fs elején így legyen
 
new Float:RandomSpawn1[][4] =
{
    {-524.8585,2590.0752,53.4141},
    {-533.4710,2612.3506,53.4141},
    {-536.0447,2550.7324,59.2384}
   
};
new Float:RandomSpawn2[][4] =
{
   
    {-2119.6528,-210.0913,54.4527},
    {-2183.5698,-248.0558,40.7195},
    {-2146.7615,-90.1039,41.5966}
};
stbb..............................................

 
tehát   new Float:RandomSpawn1, new Float:RandomSpawn2  stb...
public OnPlayerSpawn(playerid) hoz pedig így
 
         new rand = random(sizeof(RandomSpawn1));
         SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn1[rand][0], RandomSpawn1[rand][1],RandomSpawn1[rand][2]);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn1[rand][3]);
         new rand = random(sizeof(RandomSpawn2));
         SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn2[rand][0], RandomSpawn2[rand][1],RandomSpawn2[rand][2]);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn2[rand][3]);

 
a megfelelõ case -hoz illeszted be
Cím: Átdob más dmbe :(
Írta: instant - 2012. május 13. - 11:14:32
rendben , köszi zárok
Cím: Átdob más dmbe :(
Írta: instant - 2012. május 13. - 09:35:38
Üdv  , ahogy a playerekkel teszteljük a dmeket.
és valami oknál fogva a halálkor át dob másik dmbe valaki nem tudja mi lehet a gond?
Cím: Átdob más dmbe :(
Írta: ZyZu. - 2012. május 13. - 10:02:59
Lehet hogy tobb randomod van vagy ugyan az a valtozó létre van huzza neked megint..
Cím: Átdob más dmbe :(
Írta: instant - 2012. május 13. - 10:10:33
randomba van
Cím: Átdob más dmbe :(
Írta: ZyZu. - 2012. május 13. - 10:12:39
Ha random van nezzd meg, hogy nincsen a szervereden más random aminek ugyan az a neve?
Cím: Átdob más dmbe :(
Írta: instant - 2012. május 13. - 10:23:19
3 dmet használok
és minden randomnál más az elsõnél : new rand
2.diknál new rand2 és igy továb..
Cím: Átdob más dmbe :(
Írta: lusta19 - 2012. május 13. - 10:54:03
Mód vagy fs elején így legyen
 
new Float:RandomSpawn1[][4] =
{
    {-524.8585,2590.0752,53.4141},
    {-533.4710,2612.3506,53.4141},
    {-536.0447,2550.7324,59.2384}
   
};
new Float:RandomSpawn2[][4] =
{
   
    {-2119.6528,-210.0913,54.4527},
    {-2183.5698,-248.0558,40.7195},
    {-2146.7615,-90.1039,41.5966}
};
stbb..............................................

 
tehát   new Float:RandomSpawn1, new Float:RandomSpawn2  stb...
public OnPlayerSpawn(playerid) hoz pedig így
 
         new rand = random(sizeof(RandomSpawn1));
         SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn1[rand][0], RandomSpawn1[rand][1],RandomSpawn1[rand][2]);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn1[rand][3]);
         new rand = random(sizeof(RandomSpawn2));
         SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn2[rand][0], RandomSpawn2[rand][1],RandomSpawn2[rand][2]);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn2[rand][3]);

 
a megfelelõ case -hoz illeszted be
Cím: Átdob más dmbe :(
Írta: instant - 2012. május 13. - 11:14:32
rendben , köszi zárok