Szerző Téma: Átdob más dmbe :(  (Megtekintve 650 alkalommal)

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Átdob más dmbe :(
« Dátum: 2012. május 13. - 09:35:38 »
0 Show voters
Üdv  , ahogy a playerekkel teszteljük a dmeket.
és valami oknál fogva a halálkor át dob másik dmbe valaki nem tudja mi lehet a gond?
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 13. - 11:14:44 írta ZzzzzZ »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Átdob más dmbe :(
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 13. - 10:02:59 »
0 Show voters
Lehet hogy tobb randomod van vagy ugyan az a valtozó létre van huzza neked megint..

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Átdob más dmbe :(
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 13. - 10:10:33 »
0 Show voters
randomba van

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Átdob más dmbe :(
« Válasz #3 Dátum: 2012. május 13. - 10:12:39 »
0 Show voters
Ha random van nezzd meg, hogy nincsen a szervereden más random aminek ugyan az a neve?

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Átdob más dmbe :(
« Válasz #4 Dátum: 2012. május 13. - 10:23:19 »
0 Show voters
3 dmet használok
és minden randomnál más az elsõnél : new rand
2.diknál new rand2 és igy továb..

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Átdob más dmbe :(
« Válasz #5 Dátum: 2012. május 13. - 10:54:03 »
+1 Show voters
Mód vagy fs elején így legyen
 
new Float:RandomSpawn1[][4] =
{
    {-524.8585,2590.0752,53.4141},
    {-533.4710,2612.3506,53.4141},
    {-536.0447,2550.7324,59.2384}
   
};
new Float:RandomSpawn2[][4] =
{
   
    {-2119.6528,-210.0913,54.4527},
    {-2183.5698,-248.0558,40.7195},
    {-2146.7615,-90.1039,41.5966}
};
stbb..............................................

 
tehát   new Float:RandomSpawn1, new Float:RandomSpawn2  stb...
public OnPlayerSpawn(playerid) hoz pedig így
 
         new rand = random(sizeof(RandomSpawn1));
         SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn1[rand][0], RandomSpawn1[rand][1],RandomSpawn1[rand][2]);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn1[rand][3]);
         new rand = random(sizeof(RandomSpawn2));
         SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn2[rand][0], RandomSpawn2[rand][1],RandomSpawn2[rand][2]);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn2[rand][3]);

 
a megfelelõ case -hoz illeszted be

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Átdob más dmbe :(
« Válasz #6 Dátum: 2012. május 13. - 11:14:32 »
0 Show voters
rendben , köszi zárok

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Átdob más dmbe :(
« Válasz #7 Dátum: 2012. május 13. - 09:35:38 »
0 Show voters
Üdv  , ahogy a playerekkel teszteljük a dmeket.
és valami oknál fogva a halálkor át dob másik dmbe valaki nem tudja mi lehet a gond?
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 13. - 11:14:44 írta ZzzzzZ »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Átdob más dmbe :(
« Válasz #8 Dátum: 2012. május 13. - 10:02:59 »
0 Show voters
Lehet hogy tobb randomod van vagy ugyan az a valtozó létre van huzza neked megint..

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Átdob más dmbe :(
« Válasz #9 Dátum: 2012. május 13. - 10:10:33 »
0 Show voters
randomba van

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Átdob más dmbe :(
« Válasz #10 Dátum: 2012. május 13. - 10:12:39 »
0 Show voters
Ha random van nezzd meg, hogy nincsen a szervereden más random aminek ugyan az a neve?

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Átdob más dmbe :(
« Válasz #11 Dátum: 2012. május 13. - 10:23:19 »
0 Show voters
3 dmet használok
és minden randomnál más az elsõnél : new rand
2.diknál new rand2 és igy továb..

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Átdob más dmbe :(
« Válasz #12 Dátum: 2012. május 13. - 10:54:03 »
0 Show voters
Mód vagy fs elején így legyen
 
new Float:RandomSpawn1[][4] =
{
    {-524.8585,2590.0752,53.4141},
    {-533.4710,2612.3506,53.4141},
    {-536.0447,2550.7324,59.2384}
   
};
new Float:RandomSpawn2[][4] =
{
   
    {-2119.6528,-210.0913,54.4527},
    {-2183.5698,-248.0558,40.7195},
    {-2146.7615,-90.1039,41.5966}
};
stbb..............................................

 
tehát   new Float:RandomSpawn1, new Float:RandomSpawn2  stb...
public OnPlayerSpawn(playerid) hoz pedig így
 
         new rand = random(sizeof(RandomSpawn1));
         SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn1[rand][0], RandomSpawn1[rand][1],RandomSpawn1[rand][2]);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn1[rand][3]);
         new rand = random(sizeof(RandomSpawn2));
         SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn2[rand][0], RandomSpawn2[rand][1],RandomSpawn2[rand][2]);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn2[rand][3]);

 
a megfelelõ case -hoz illeszted be

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Átdob más dmbe :(
« Válasz #13 Dátum: 2012. május 13. - 11:14:32 »
0 Show voters
rendben , köszi zárok

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal