Szerző Téma: atachobjecttovechile  (Megtekintve 513 alkalommal)

atachobjecttovechile
« Dátum: 2013. augusztus 05. - 23:08:50 »
0 Show voters
if (strcmp(\"/villogobe\", cmdtext, true, 10) == 0)///suck rpg ujjítás========================================================================================================
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
            {
                new objectid = CreateObject(xy, 0, 0, 0, 0, 0, 0);///xy objetid csak kirekt kiszedtem!
                AttachObjectToVehicle(objectid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000, -0.379999, 0.919999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
                SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen bekapcsoltad a szirénát!\");
                return 1;
   }
   else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendõr!\");
}
if (strcmp(\"/villogki\", cmdtext, true, 10) == 0)///suck rpg ujjítás==
{
                 DestroyObject(objectid);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Villogo kikapcsolva!\");
}

Miért nem szedi le az objectet?
Köszönöm elõre is a válaszokat!

atachobjecttovechile
« Válasz #1 Dátum: 2013. augusztus 06. - 01:21:47 »
0 Show voters
ezt a sort:
 
 new objectid = CreateObject(xy, 0, 0, 0, 0, 0, 0);///xy objetid csak kirekt kiszedtem!

 
parancson kívül hozd létre, pl gamemodeinit

atachobjecttovechile
« Válasz #2 Dátum: 2013. augusztus 06. - 10:59:52 »
0 Show voters
   if (strcmp(\"/villogobe\", cmdtext, true, 10) == 0)///suck rpg ujjítás========================================================================================================
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
            {
                AttachObjectToVehicle(objectid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000, -0.379999, 0.919999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
                SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen bekapcsoltad a szirénát!\");
                return 1;
   }
   else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendõr!\");
}
if (strcmp(\"/villogoki\", cmdtext, true, 10) == 0)///suck rpg ujjítás==
{
                 DestroyObject(objectid);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Villogo kikapcsolva!\");
}

most meg nem teszi rá:s pedig létrehoztam azt amit te mondtál

atachobjecttovechile
« Válasz #3 Dátum: 2013. augusztus 06. - 17:22:55 »
0 Show voters
tessék zcmd-vel megcsináltam :)
 

new objectid;
CMD:szirena(playerid, params[])
{
if(!strcmp(params, \"be\"))
{
    objectid = CreateObject(1100, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
       AttachObjectToVehicle(objectid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000, -0.379999, 0.919999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen bekapcsoltad a szirénát!\");
}
else if(!strcmp(params, \"ki\"))
{
DestroyObject(objectid);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Villogo kikapcsolva!\");
}
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal