-
if (strcmp(\"/villogobe\", cmdtext, true, 10) == 0)///suck rpg ujjítás========================================================================================================
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
{
new objectid = CreateObject(xy, 0, 0, 0, 0, 0, 0);///xy objetid csak kirekt kiszedtem!
AttachObjectToVehicle(objectid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000, -0.379999, 0.919999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen bekapcsoltad a szirénát!\");
return 1;
}
else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendõr!\");
}
if (strcmp(\"/villogki\", cmdtext, true, 10) == 0)///suck rpg ujjítás==
{
DestroyObject(objectid);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Villogo kikapcsolva!\");
}
Miért nem szedi le az objectet?
Köszönöm elõre is a válaszokat!
-
ezt a sort:
new objectid = CreateObject(xy, 0, 0, 0, 0, 0, 0);///xy objetid csak kirekt kiszedtem!
parancson kívül hozd létre, pl gamemodeinit
-
if (strcmp(\"/villogobe\", cmdtext, true, 10) == 0)///suck rpg ujjítás========================================================================================================
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
{
AttachObjectToVehicle(objectid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000, -0.379999, 0.919999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikeresen bekapcsoltad a szirénát!\");
return 1;
}
else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendõr!\");
}
if (strcmp(\"/villogoki\", cmdtext, true, 10) == 0)///suck rpg ujjítás==
{
DestroyObject(objectid);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Villogo kikapcsolva!\");
}
most meg nem teszi rá:s pedig létrehoztam azt amit te mondtál
-
tessék zcmd-vel megcsináltam :)
new objectid;
CMD:szirena(playerid, params[])
{
if(!strcmp(params, \"be\"))
{
objectid = CreateObject(1100, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AttachObjectToVehicle(objectid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000, -0.379999, 0.919999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen bekapcsoltad a szirénát!\");
}
else if(!strcmp(params, \"ki\"))
{
DestroyObject(objectid);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Villogo kikapcsolva!\");
}
return 1;
}