Szerző Téma: Spawn kikerülése  (Megtekintve 823 alkalommal)

Spawn kikerülése
« Dátum: 2012. május 31. - 19:25:02 »
0 Show voters
Üdv!
Szóval azt szeretném hogy nekem a szerver kiszámolja hogy kihez kerüljön az ember zért nincs szükség spawn menüre, ezt valahogy kilehet kerülni? -Beraktam az OnPlayerConnect alá azt a függvényt ami kiszámolja hogy mennyi játékos van, de nem segített

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Spawn kikerülése
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 31. - 19:43:50 »
0 Show voters
#include <a_samp>
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetTimer(\"spawn\", 4000, 0);
return 1;
}
forward spawn(playerid);
public spawn(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Spawn kikerülése
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 31. - 21:49:19 »
0 Show voters
KillTimer-t ilyenkor nem kéne használni? :O

Spawn kikerülése
« Válasz #3 Dátum: 2012. május 31. - 22:22:41 »
0 Show voters
nem mert nem ismétlõdik

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Spawn kikerülése
« Válasz #4 Dátum: 2012. június 02. - 08:26:05 »
0 Show voters
Egyszerûbben :
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}

 
Miért kell ezt túl bonyolítani ? :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal