-
Üdv.
Mivel nem tudok jól angolul és a webfordítokrol ne is keljen beszéljek..
Megkérdezném ,hogy mit jelentenek a számok az animba? Van 6 számjegyû meg van 7 számjegyû néhányat tudok mit csinál ,de szerintem hibásan tudom eltudnátok \"MAGYARUL\" mondani mit jelentenek a számok?
-
Szia.
(playerid, animlib[], animname[], Float:fS, opt1, opt2, opt3, opt4, opt5)
playerid a játékos id-je.
animlib[] az animáció könyvtára. (mta-ban megtalálod, pl BMX (asszem:)))
animname[] ...azon belül az animáció neve
fS az animáció sebessége.
opt1 ismétlés 0=nem, 1=igen.
opt2 -4 az animáció végén visszarakja a játékost a arra a helyre, ahol az animáció elkezdõdött.
opt5 ismétlés és hány mill másodpercenként, ha 0 akkor nincs ismétlés.
Returns visszatérés.
Aki talál hibát az kérem javítsa ki, csak gyorsan összedobtam. :)
zsomaa
-
THX nagyon nagyon THX.
De van egy másik is wikipédia is mutatja aszem te a 6 számosat montad el és van 7 számos is.
És mit kell akor tegyek ,hogy ne tegye vissza a playert arra a pozira ahonnan kezdi az animoit? mert pl séta anim vagy valami akkor elörébb megy de ha befejezi akkor vissza ugrok azt ,hogy intézzem le ,hogy ne ugorjon vissza?
-
az op2-4 ig lévõ számok legyenek 0-k, ne 1 :)
-
vagyis
ApplyAnimation(playerid,\"Muscular\",\"MuscleRun\",1,0,0,0,0,0,0);
Nekem igy van de hiába 0 -án van elõre indulok futással de visszaugrok ötlet?
-
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"sprint_civi\",1,1,1,1,1,1);
-
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"run_old\",1,1,1,1,1,1);
Npc mért nem megy? Csak eny helybe nyomja az animot ,de ha én csinálom megyek elõre.