public OnPlayerUpdate(playerid)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
return 1;
}
SetTimer(\"Disarm\", 500, 1);
forward Disarm();
public Disarm()
{
for(new i; i {
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
{
ResetPlayerWeapons(i);
}
}
}
Én az elsõt használnám. Mivel nálam a fegyverek használhatóak, ezért a fegyverekhez nem használok ilyet, azonban a pénzhez már igen: és az én kis Anti Pénz Hack kódocskámat az OnPlayerUpdate alatt használom, nem pedig timer alatt. Ami egyébként jobban laggoltatna is szerintem. A timer pedig folyamatosan meghívódik, nem csak akkor, amikor a játékos csinál valamit, a helyzete frissül, Updateleõdik. Így ha leviszi a játékot ikonba, akkor elméletileg a timer tovább megy, az Update alatti dolgok viszont csak akkor teljesülnek, ha valamit csinál, pl. egy fegyvert elõvesz. Szerintem bõven elég az OnPlayerUpdate-et használni, hiszen azért találták ki, hogy megkönnyítse a helyzetünket, valamint ne okozzon a folyamatosan figyelendõ dolog akkora laggot, mint pl. egy timer. Ez az én véleményem. Puszi, pacsi.
[/quote]
Köszcsi xD :D :thumbsup: