GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ObiWan - 2013. Október 28. - 12:32:56

Cím: Antiweapon megoldása
Írta: ObiWan - 2013. Október 28. - 12:32:56
Üdv mindenkinek!
Azt szeretném megkérdezni, hogy melyik megoldás a jobb a fegyver elvételére, ami kevésbé laggoltat:
1, verzió:
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
return 1;
}

 
2, verzió:
 
SetTimer(\"Disarm\", 500, 1);
forward Disarm();
public Disarm()
{
for(new i; i {
       if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
 {
  ResetPlayerWeapons(i);
 }
}
}

 
Köszönöm elõre is :D
Cím: Antiweapon megoldása
Írta: Dfoglalo - 2013. Október 28. - 12:38:45
Én az elsõt használnám. Mivel nálam a fegyverek használhatóak, ezért a fegyverekhez nem használok ilyet, azonban a pénzhez már igen: és az én kis Anti Pénz Hack kódocskámat az OnPlayerUpdate alatt használom, nem pedig timer alatt. Ami egyébként jobban laggoltatna is szerintem. A timer pedig folyamatosan meghívódik, nem csak akkor, amikor a játékos csinál valamit, a helyzete frissül, Updateleõdik. Így ha leviszi a játékot ikonba, akkor elméletileg a timer tovább megy, az Update alatti dolgok viszont csak akkor teljesülnek, ha valamit csinál, pl. egy fegyvert elõvesz. Szerintem bõven elég az OnPlayerUpdate-et használni, hiszen azért találták ki, hogy megkönnyítse a helyzetünket, valamint ne okozzon a folyamatosan figyelendõ dolog akkora laggot, mint pl. egy timer. Ez az én véleményem. Puszi, pacsi.
Cím: Antiweapon megoldása
Írta: ObiWan - 2013. Október 28. - 12:40:18

Én az elsõt használnám. Mivel nálam a fegyverek használhatóak, ezért a fegyverekhez nem használok ilyet, azonban a pénzhez már igen: és az én kis Anti Pénz Hack kódocskámat az OnPlayerUpdate alatt használom, nem pedig timer alatt. Ami egyébként jobban laggoltatna is szerintem. A timer pedig folyamatosan meghívódik, nem csak akkor, amikor a játékos csinál valamit, a helyzete frissül, Updateleõdik. Így ha leviszi a játékot ikonba, akkor elméletileg a timer tovább megy, az Update alatti dolgok viszont csak akkor teljesülnek, ha valamit csinál, pl. egy fegyvert elõvesz. Szerintem bõven elég az OnPlayerUpdate-et használni, hiszen azért találták ki, hogy megkönnyítse a helyzetünket, valamint ne okozzon a folyamatosan figyelendõ dolog akkora laggot, mint pl. egy timer. Ez az én véleményem. Puszi, pacsi.
 
[/quote]
Köszcsi xD  :D  :thumbsup: