-
Ha berakom ezt jelez 1 warningot próbáltam már pár megoldást de nem jött be
{
if(GetPlayerWeapon(killerid) == 38)
{
new string[128], player[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, player, sizeof(player));
format(string, sizeof(string), \"%s Meghalt! Támadója banolva lett (Ok: Minigun)\", player);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
Ban(killerid);
}
return 1;
D:\\Hybrid Teszt szerver\\gamemodes\\hybrid.pwn(26193) : warning 225: unreachable code
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
}
Köszi! :)
-
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(GetPlayerWeapon(killerid) == 38)
{
new string[128], player[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, player, sizeof(player));
format(string, sizeof(string), \"%s Meghalt! Támadója banolva lett (Ok: Minigun)\", player);
SendClientMessageToAll(RED, string);
Ban(killerid);
}
return 1;
}
0 error, 0 warning.
-
Ugyan az!
Ha a módba rakom akkor jelzi ki a waningot
-
Van egy olyan megérzésem hogy nem csak ez szerepel az OnPlayerDeath alatt. Betudnád másolni ide? Vagy Top Secret? : D
-
Jó lenne tudni, a sort, ami hibás. (26193. sort másold be)
-
26193
new Kill_Size = sizeof(Kill_levels)-1;
Igazából ha nincs benne ez a minigunos cucc akkor nincs hiba
-
>\" post=\"206985\" timestamp=\"1325339621\"]
26193
new Kill_Size = sizeof(Kill_levels)-1;
Igazából ha nincs benne ez a minigunos cucc akkor nincs hiba
[/quote]
Kill_levels tömböt másold be.
-
new Kill_Size = sizeof(Kill_levels)-1;
if(Kills[playerid] > 0)SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF, \"Elbuktad a gyilkolási sorozatszintedet!\");
Kills[playerid] = 0;
Kills[killerid]++;
new oio_name[MAX_PLAYER_NAME],oio_string[128];
GetPlayerName(killerid, oio_name, sizeof(oio_name));
if(Kills[killerid] <= Kill_Size) format(oio_string, sizeof(oio_string), \"%s gyilkolt (%i áldozat), új szint: %s!\", oio_name, Kills[killerid], Kill_levels[Kills[killerid]]);
else format(oio_string, sizeof(oio_string), \"%s gyilkolt (%i áldozat), újabb gyilkosság! Szint változatlanul a legjobb: %s!\", oio_name, Kills[killerid], Kill_levels[Kill_Size]);
SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, oio_string);
De megnéztem
public OnPlayerDeath - belül akár hova teszem az alatta lévõ sorra jelezi a hibát
Azért köszönöm!
E: megoldottam zárok!