nem baj ha kérdezgetek ?[/quote]Azért van a Segítségkérés része a fórumnak [/mod]
#include <a_samp>IsPlayerInWater(playerid) {new Float:Z;GetPlayerPos(playerid,Z,Z,Z);if(Z < 0.7) switch(GetPlayerAnimationIndex(playerid)) { case 1543,1538,1539: return 1; }if(GetPlayerDistanceFromPoint(playerid,-965,2438,42) <= 700 && Z < 45)return 1;new Float:water_places[][] = {{25.0, 2313.0, -1417.0, 23.0},{15.0, 1280.0, -773.0, 1082.0},{15.0, 1279.0, -804.0, 86.0},{20.0, 1094.0, -674.0, 111.0},{26.0, 194.0, -1232.0, 76.0},{25.0, 2583.0, 2385.0, 15.0},{25.0, 225.0, -1187.0, 73.0},{50.0, 1973.0, -1198.0, 17.0}};for(new t=0; t < sizeof water_places; t++) if(GetPlayerDistanceFromPoint(playerid,water_places[t][1],water_places[t][2],water_places[t][3]) <= water_places[t][0]) return 1;return 0;}public OnPlayerUpdate(playerid) {switch(GetPlayerAnimationIndex(playerid)) {case 1543,1538,1539: if(!IsPlayerInWater(playerid)) return Kick(playerid);}return 1;}
Fly hack= Ha bekapcsolod akkor addig repülhetsz a levegõben ameddig csak akarsz [/quote]samp fly script vagy valami hasonlót beírsz googlebe és beadja
-.-Nem azzal a módszerrel mûködikAmit kovanovik írt az egy b@romság..azt ha berakod a szeródba azt a szkriptet és belemész a vízbe a szerón akkor kidob a szeróA fly hacket meg már leírtam.. Fly hack= Ha bekapcsolod akkor addig repülhetsz a levegõben ameddig csak akarsz samp fly script vagy valami hasonlót beírsz googlebe és beadja [/quote]Jaaaa! Akkor biztos a mysql plugin jelzett be nálam a flyhackre, és a vízben nem dobott ki.
Fly hack= Ha bekapcsolod akkor addig repülhetsz a levegõben ameddig csak akarsz
Akkor biztos a mysql plugin jelzett be nálam a flyhackre[/quote]?? ezt nem értem .. Lásd: sz*rkazmus. jelzett be nálam a flyhackre[/quote]Muszáj mindent félreérteni? -.-\"Itt egy link.. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=17645Amúgy ha nem dobott ki a vízben..Akkor ez mégis micsoda?||· if(!IsPlayerInWater(playerid)) return Kick(playerid);}//nem vádaskodok.. amikor a játékos vízben van akkor kidobja a playert..ezt jelenti nem? Ha nem tudod megfelelõen értelmezni, ne is vádaskodj! Fõleg ne ilyen hangnemben. A nagybetûs, csúnya szavas kijelentésedet pedig átírtam. Legközelebb megy a figyelmeztetés is, úgyhogy állítsd le magad!
jelzett be nálam a flyhackre[/quote]Muszáj mindent félreérteni? -.-\"Itt egy link.. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=17645Amúgy ha nem dobott ki a vízben..Akkor ez mégis micsoda?||· if(!IsPlayerInWater(playerid)) return Kick(playerid);}//nem vádaskodok.. amikor a játékos vízben van akkor kidobja a playert..ezt jelenti nem? Ha nem tudod megfelelõen értelmezni, ne is vádaskodj! Fõleg ne ilyen hangnemben. A nagybetûs, csúnya szavas kijelentésedet pedig átírtam. Legközelebb megy a figyelmeztetés is, úgyhogy állítsd le magad!
if(!IsPlayerInWater(playerid)) return Kick(playerid);}//nem vádaskodok.. amikor a játékos vízben van akkor kidobja a playert..ezt jelenti nem?
Akkor biztos a mysql plugin jelzett be nálam a flyhackre?? ezt nem értem .. jelzett be nálam a flyhackre[/quote]Muszáj mindent félreérteni? -.-\"Itt egy link.. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=17645Amúgy ha nem dobott ki a vízben..AKKOR EZ MI A LÓF@SZ?||· if(!IsPlayerInWater(playerid)) return Kick(playerid);} [/quote]Nem szerver-oldali fly scriptet kért, hanem kliens-oldali fly hack elleni védelmet szerver-oldalon.A mysql plugint azért írtam oda, hogy mi más akadályozhatta meg a flyomat?A !IsPlayerInWater azt nézi meg, hogy nincs-e vízben. Azaz, akkor rúg ki, ha nem vagy vízben, és ahogy a sor elején is látható, az animációd úszás.A vízben létedet az ipiw úgy érzékeli (nem én írtam, a további félreértések elkerülése végett!), hogyha a (tengerszinten / alatta vagy ÉS úszás animod van), VAGY (az egyik nem tengeri víz közelében vagy), 1-el tér vissza.A tenger alatt flyolhatsz emiatt, de arra ott az anti speedhack; egy bizonyos sebességnél gyorsabban lehetetlen úszni.
Akkor biztos a mysql plugin jelzett be nálam a flyhackre
jelzett be nálam a flyhackre[/quote]Muszáj mindent félreérteni? -.-\"Itt egy link.. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=17645Amúgy ha nem dobott ki a vízben..AKKOR EZ MI A LÓF@SZ?||· if(!IsPlayerInWater(playerid)) return Kick(playerid);} [/quote]Nem szerver-oldali fly scriptet kért, hanem kliens-oldali fly hack elleni védelmet szerver-oldalon.A mysql plugint azért írtam oda, hogy mi más akadályozhatta meg a flyomat?A !IsPlayerInWater azt nézi meg, hogy nincs-e vízben. Azaz, akkor rúg ki, ha nem vagy vízben, és ahogy a sor elején is látható, az animációd úszás.A vízben létedet az ipiw úgy érzékeli (nem én írtam, a további félreértések elkerülése végett!), hogyha a (tengerszinten / alatta vagy ÉS úszás animod van), VAGY (az egyik nem tengeri víz közelében vagy), 1-el tér vissza.A tenger alatt flyolhatsz emiatt, de arra ott az anti speedhack; egy bizonyos sebességnél gyorsabban lehetetlen úszni.
if(!IsPlayerInWater(playerid)) return Kick(playerid);}
stock IsPlayerInArea(playerid, Float:MinX, Float:MinY, Float:MaxX, Float:MaxY){ new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); if(X >= MinX && X <= MaxX && Y >= MinY && Y <= MaxY) { return 1; } return 0;}stock IsPlayerInWater(playerid) { new Float:x,Float:y,Float:pz; GetPlayerPos(playerid,x,y,pz); if ((IsPlayerInArea(playerid, 2032.1371, 1841.2656, 1703.1653, 1467.1099) && pz <= 9.0484) || (IsPlayerInArea(playerid, 2109.0725, 2065.8232, 1962.5355, 10.8547) && pz <= 10.0792) || (IsPlayerInArea(playerid, -492.5810, -1424.7122, 2836.8284, 2001.8235) && pz <= 41.06) || (IsPlayerInArea(playerid, -2675.1492, -2762.1792, -413.3973, -514.3894) && pz <= 4.24) || (IsPlayerInArea(playerid, -453.9256, -825.7167, -1869.9600, -2072.8215) && pz <= 5.72) || (IsPlayerInArea(playerid, 1281.0251, 1202.2368, -2346.7451, -2414.4492) && pz <= 9.3145) || (IsPlayerInArea(playerid, 2012.6154, 1928.9028, -1178.6207, -1221.4043) && pz <= 18.45) || (IsPlayerInArea(playerid, 2326.4858, 2295.7471, -1400.2797, -1431.1266) && pz <= 22.615) || (IsPlayerInArea(playerid, 2550.0454, 2513.7588, 1583.3751, 1553.0753) && pz <= 9.4171) || (IsPlayerInArea(playerid, 1102.3634, 1087.3705, -663.1653, -682.5446) && pz <= 112.45) || (IsPlayerInArea(playerid, 1287.7906, 1270.4369, -801.3882, -810.0527) && pz <= 87.123) || (pz < 1.5) ) { return 1; } return 0; }