Szerző Téma: 3dtext rangok  (Megtekintve 787 alkalommal)

3dtext rangok
« Dátum: 2014. július 05. - 03:00:20 »
0 Show voters
Sziasztok
Az hogyan kivitelezheto hogy pl van 49 pontom akkor 3dtextel irja fej felett hogy rang1. De ha mar elerem az 50 et automatikusan lefrissiti ea mar rang2.t ir...
De az lenne a legjobb hogy ha valaki irna egy konkret peldat...
Mert en onplayerupdate ala betettem egy igen pataki cuccost. Csak annak meg annyi a hibaja hogy belaggol az egesz szero
Helyesirasi hibakert bocs. Telefonrol vagyok
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 05. - 04:07:52 írta £y£u. »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
3dtext rangok
« Válasz #1 Dátum: 2014. július 05. - 04:03:03 »
0 Show voters
A legjobb megoldás ilyenkor egy SetTimerEx létrehozás.. Ha a játékos csatlakozik akkor egyszerûen elindítod neki és csinálsz egy publicot amivel lekérdezed a játékosnak a pontját.. majd frissíted a textdrawot. Nem kell minden 1 percben frissíteni.. elég szerintem 5 perc is ennek. Ha a játékos lelép akkor leállítod. Egyszerû szerintem mivel a wikin leírták szépen.
http://sampforum.hu/index.php?topic=6468.0

http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx

3dtext rangok
« Válasz #2 Dátum: 2014. július 05. - 14:44:11 »
0 Show voters
hm. Gondoltam rá....de ez minden 5 percben hozzáadja a 3dtextet...és akkor a végén hogy frissíti le???
Mert szerintem igy mindene öt percben hozzáadja ugyan azt a 3dtextet...és a végén ha már a rang2-t kéne adnia írná a rang egyet is...
 

LEHET HOGY KEVEREM
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 05. - 14:46:01 írta Dead Space »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
3dtext rangok
« Válasz #3 Dátum: 2014. július 05. - 18:35:47 »
+1 Show voters
Elõbb utána kéne nézni milyen függvény és funkció is van a 3D szövegekhez. Mivel ha létrehozod mindig idõzítõként akkor normális, hogy több 3D szöveg lesz a fejed fölött.. épp ezért kell ezt használni: http://wiki.sa-mp.com/wiki/UpdatePlayer3DTextLabelText

3dtext rangok
« Válasz #4 Dátum: 2014. július 06. - 01:24:31 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dead Space date=1404564251\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49236\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hm. Gondoltam rá....de ez minden 5 percben hozzáadja a 3dtextet...és akkor a végén hogy frissíti le???
Mert szerintem igy mindene öt percben hozzáadja ugyan azt a 3dtextet...és a végén ha már a rang2-t kéne adnia írná a rang egyet is...
 

LEHET HOGY KEVEREM

 
hanga ismét alakított :)
 

#include <a_samp>
new Text3D:label[MAX_PLAYERS];
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetTimerEx(\"Check\", 1000, true, \"i\", playerid);
label[playerid] = Create3DTextLabel(\"rang1\", 0x008080FF, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
    Attach3DTextLabelToPlayer(label[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
return 1;
}
forward Check(playerid);
public Check(playerid)
{
new score[MAX_PLAYERS];
score[playerid] = GetPlayerScore(playerid);
    if(score[playerid] < 50) return Update3DTextLabelText(label[playerid], 0xFFFFFFFF, \"Rang 1\");
    if(score[playerid] < 100 && score[playerid] >= 50) return Update3DTextLabelText(label[playerid], 0xFFFFFFFF, \"Rang 2\");
    //és így tovább.....
    return 1;
}

3dtext rangok
« Válasz #5 Dátum: 2014. július 06. - 01:36:39 »
0 Show voters
Annyi hogy én sima settimerrel irtam xDDDDD
Köszi

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal