hm. Gondoltam rá....de ez minden 5 percben hozzáadja a 3dtextet...és akkor a végén hogy frissíti le???
Mert szerintem igy mindene öt percben hozzáadja ugyan azt a 3dtextet...és a végén ha már a rang2-t kéne adnia írná a rang egyet is...
LEHET HOGY KEVEREM
hanga ismét alakított
#include <a_samp>
new Text3D:label[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetTimerEx(\"Check\", 1000, true, \"i\", playerid);
label[playerid] = Create3DTextLabel(\"rang1\", 0x008080FF, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
Attach3DTextLabelToPlayer(label[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
return 1;
}
forward Check(playerid);
public Check(playerid)
{
new score[MAX_PLAYERS];
score[playerid] = GetPlayerScore(playerid);
if(score[playerid] < 50) return Update3DTextLabelText(label[playerid], 0xFFFFFFFF, \"Rang 1\");
if(score[playerid] < 100 && score[playerid] >= 50) return Update3DTextLabelText(label[playerid], 0xFFFFFFFF, \"Rang 2\");
//és így tovább.....
return 1;
}