Szerző Téma: Anti Hack  (Megtekintve 2128 alkalommal)

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Anti Hack
« Válasz #15 Dátum: 2014. július 01. - 18:56:42 »
0 Show voters
Amit én találtam, ciklussal ellenõrzi, de nem akarok mindenbe belekötni végülis, ez is egy megoldás.
A lagot pedig, ha nem küszöböli ki a lagshoot letiltása, akkor más sem. Pont az benne a szívás, hogy nem lehet megkülönböztetni attól, aki tényleg laggol. Esetleg, ha eltalálta a lövedék, és nem ment le a HP-ja, levonod. Bár nem tudom, hogy hogy mûködik, ezért inkább nem mondok hülyeséget. ;)

Anti Hack
« Válasz #16 Dátum: 2014. július 01. - 20:40:28 »
0 Show voters
akkor azt hagyom bigjump hack?tesztelésként s0beit vagy mit használok:DDDDDD

Anti Hack
« Válasz #17 Dátum: 2014. július 06. - 06:05:06 »
0 Show voters
Idézetet írta: KovaNovik date=1404217284\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48993\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem szerver-oldali fly scriptet kért, hanem kliens-oldali fly hack elleni védelmet szerver-oldalon.
A mysql plugint azért írtam oda, hogy mi más akadályozhatta meg a flyomat?
A !IsPlayerInWater azt nézi meg, hogy nincs-e vízben. Azaz, akkor rúg ki, ha nem vagy vízben, és ahogy a sor elején is látható, az animációd úszás.
A vízben létedet az ipiw úgy érzékeli (nem én írtam, a további félreértések elkerülése végett!), hogyha a (tengerszinten / alatta vagy ÉS úszás animod van), VAGY (az egyik nem tengeri víz közelében vagy), 1-el tér vissza.
A tenger alatt flyolhatsz emiatt, de arra ott az anti speedhack; egy bizonyos sebességnél gyorsabban lehetetlen úszni.
 
1. Amit te kértél az úgy hívják launcher [Külön indító!]
2. a mysql az egy plugin annak semmi köze a fly hackhez és egy jó script akadályozza meg a mysql pluginnal ellentétbe.
3.mivel a víz a játékban a 1 nél kisebb Z pozíción van [na meg persze van néhány helyen ahol van medence a játékba de azt kilehet szürni!] így úgy sokkal egyszerübb lekérni hogy vízben van-e [ha mondjuk te egy tenger buvár rpg-t építesz fel nulláról mint mostanában szokás akkor természetesen a keményebb módszert használd amit már itt leírtak elöttem pár hozzászólással fölöttem.
4. egyébb iránt a speedhackes módszer mükszik!
de az airbreaknél nem.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal