GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Andorko - 2014. Április 13. - 22:33:06

Cím: Anti flood Problem
Írta: Andorko - 2014. Április 13. - 22:33:06
Hi
Ez miért nem megy rendesen ha floodolok akkor kiírja az üzenetet is meg azt is, hogy ne floodojak pedig csak azt kéne kiírja, hogy ne floodoljak
 
#define SPAM_TIME (3)
new gPlayerSpamTick[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerText(playerid, text[]) {
new TickCount = GetTickCount( );
    SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0x99FF00AA, 100.0, 10000);
if( gPlayerSpamTick[ playerid ] > ( TickCount - ( SPAM_TIME * 600 ) ) )
{
    SendClientMessage( playerid, 0xEB000FFF, \"{FF0000}Ne floodoj várj {33CCFF}3 {FF0000}másodpercet két üzenet közot!\" );
gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( );
return 0;
}
    gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( );
    return 0;
}
Cím: Anti flood Problem
Írta: doboka98 - 2014. Április 14. - 10:01:05
Talán így:
 
#define SPAM_TIME (3)
new gPlayerSpamTick[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerText(playerid, text[]) {
new TickCount = GetTickCount( );
if( gPlayerSpamTick[ playerid ] > ( TickCount - ( SPAM_TIME * 600 ) ) )
{
    SendClientMessage( playerid, 0xEB000FFF, \"{FF0000}Ne floodoj várj {33CCFF}3 {FF0000}másodpercet két üzenet közot!\" );
gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( );
return 0;
}
    SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0x99FF00AA, 100.0, 10000);
    gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( );
    return 0;
}
Cím: Anti flood Problem
Írta: Andorko - 2014. Április 14. - 11:25:42
Mostse jó
Cím: Anti flood Problem
Írta: ZSOLTI99 - 2014. Április 14. - 13:47:51

#define FLOODTIME 3
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
//Flood time
new TickCount = GetTickCount();
if(GetPVarInt(playerid,\"FloodTime\") > (TickCount-(FLOODTIME * 600))){
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"{ff0000}Várj {ffffff}\"#FLOODTIME\" {ff0000}másodpercet míg újból írsz!\");
return 0;
}
SetPVarInt(playerid,\"FloodTime\",GetTickCount());
return 0;
}

 Vagy próbáld meg ezzel én ezt használom és mûködik!
Cím: Anti flood Problem
Írta: Andorko - 2014. Április 14. - 15:28:52
Ezsem jó
Cím: Anti flood Problem
Írta: doboka98 - 2014. Április 14. - 16:23:52
A szervered újraindítod miután berakod a szkriptet?
Cím: Anti flood Problem
Írta: Andorko - 2014. Április 14. - 16:28:56
Ja
Mert a Gamemodeba rakom be
Cím: Anti flood Problem
Írta: TengeriMalac - 2014. Április 14. - 17:17:29
#define FLOODTIME 3
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
//Flood time
if(GetPVarInt(playerid,\"FloodTime\") > gettime()){
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"{ff0000}Várj {ffffff}\"#FLOODTIME\" {ff0000}másodpercet míg újból írsz!\");
return 0;
}
SetPVarInt(playerid,\"FloodTime\", gettime() + FLOODTIME);
return 0;
}
Cím: Anti flood Problem
Írta: Andorko - 2014. Április 14. - 17:37:50
Köszi most mûködik
zárok
Cím: Anti flood Problem
Írta: Andorko - 2014. Április 13. - 22:33:06
Hi
Ez miért nem megy rendesen ha floodolok akkor kiírja az üzenetet is meg azt is, hogy ne floodojak pedig csak azt kéne kiírja, hogy ne floodoljak
 
#define SPAM_TIME (3)
new gPlayerSpamTick[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerText(playerid, text[]) {
new TickCount = GetTickCount( );
    SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0x99FF00AA, 100.0, 10000);
if( gPlayerSpamTick[ playerid ] > ( TickCount - ( SPAM_TIME * 600 ) ) )
{
    SendClientMessage( playerid, 0xEB000FFF, \"{FF0000}Ne floodoj várj {33CCFF}3 {FF0000}másodpercet két üzenet közot!\" );
gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( );
return 0;
}
    gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( );
    return 0;
}
Cím: Anti flood Problem
Írta: doboka98 - 2014. Április 14. - 10:01:05
Talán így:
 
#define SPAM_TIME (3)
new gPlayerSpamTick[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerText(playerid, text[]) {
new TickCount = GetTickCount( );
if( gPlayerSpamTick[ playerid ] > ( TickCount - ( SPAM_TIME * 600 ) ) )
{
    SendClientMessage( playerid, 0xEB000FFF, \"{FF0000}Ne floodoj várj {33CCFF}3 {FF0000}másodpercet két üzenet közot!\" );
gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( );
return 0;
}
    SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0x99FF00AA, 100.0, 10000);
    gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( );
    return 0;
}
Cím: Anti flood Problem
Írta: Andorko - 2014. Április 14. - 11:25:42
Mostse jó
Cím: Anti flood Problem
Írta: ZSOLTI99 - 2014. Április 14. - 13:47:51

#define FLOODTIME 3
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
//Flood time
new TickCount = GetTickCount();
if(GetPVarInt(playerid,\"FloodTime\") > (TickCount-(FLOODTIME * 600))){
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"{ff0000}Várj {ffffff}\"#FLOODTIME\" {ff0000}másodpercet míg újból írsz!\");
return 0;
}
SetPVarInt(playerid,\"FloodTime\",GetTickCount());
return 0;
}

 Vagy próbáld meg ezzel én ezt használom és mûködik!
Cím: Anti flood Problem
Írta: Andorko - 2014. Április 14. - 15:28:52
Ezsem jó
Cím: Anti flood Problem
Írta: doboka98 - 2014. Április 14. - 16:23:52
A szervered újraindítod miután berakod a szkriptet?
Cím: Anti flood Problem
Írta: Andorko - 2014. Április 14. - 16:28:56
Ja
Mert a Gamemodeba rakom be
Cím: Anti flood Problem
Írta: TengeriMalac - 2014. Április 14. - 17:17:29
#define FLOODTIME 3
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
//Flood time
if(GetPVarInt(playerid,\"FloodTime\") > gettime()){
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"{ff0000}Várj {ffffff}\"#FLOODTIME\" {ff0000}másodpercet míg újból írsz!\");
return 0;
}
SetPVarInt(playerid,\"FloodTime\", gettime() + FLOODTIME);
return 0;
}
Cím: Anti flood Problem
Írta: Andorko - 2014. Április 14. - 17:37:50
Köszi most mûködik
zárok