public OnPlayerHit(playerid, hiterid, bodypart, weaponid, Float:distance){ new Float:Health;GetPlayerHealth(playerid,Health);if(pOldHealth[playerid] > Health){if(bodypart == OPH_HEAD){ SetPlayerHealth(playerid, 0); Msg(playerid,\"Fejen lõttek, ezért meghaltál.\"); Msg(hiterid,\"Fejen lõtted és meghalt!\");}if(bodypart == OPH_FOOT){ Animban[playerid] = 1; Msg(hiterid,\"Lábon lõtted, ezért a földre esett!\"); Msg(playerid,\"Lábon lõttek, ezért a földre estél!\");}}return 1;}
Cry modból van, próbáld ki: public OnPlayerHit(playerid, hiterid, bodypart, weaponid, Float:distance){ new Float:Health;GetPlayerHealth(playerid,Health);if(pOldHealth[playerid] > Health){if(bodypart == OPH_HEAD){ SetPlayerHealth(playerid, 0); Msg(playerid,\"Fejen lõttek, ezért meghaltál.\"); Msg(hiterid,\"Fejen lõtted és meghalt!\");}if(bodypart == OPH_FOOT){ Animban[playerid] = 1; Msg(hiterid,\"Lábon lõtted, ezért a földre esett!\"); Msg(playerid,\"Lábon lõttek, ezért a földre estél!\");}}return 1;}
public OnPlayerHit(playerid, hiterid, bodypart, weaponid, Float:distance) { new Float:Health; new pOldHealth[MAX_PLAYERS]; GetPlayerHealth(playerid,Health); if(pOldHealth[playerid] > Health) { if(bodypart == OPH_HEAD) { SetPlayerHealth(playerid, 0); SendClientMessage(playerid,-1,\"Fejen lõttek, ezért meghaltál.\"); SendClientMessage(hiterid,-1,\"Fejen lõtted és meghalt!\"); } if(bodypart == OPH_FOOT) { SendClientMessage(hiterid,-1,\"Lábon lõtted, ezért a földre esett!\"); SendClientMessage(playerid,-1\"Lábon lõttek, ezért a földre estél!\"); } } return 1; }