Cry modból van, próbáld ki:
public OnPlayerHit(playerid, hiterid, bodypart, weaponid, Float:distance)
{
new Float:Health;
GetPlayerHealth(playerid,Health);
if(pOldHealth[playerid] > Health)
{
if(bodypart == OPH_HEAD)
{
SetPlayerHealth(playerid, 0);
Msg(playerid,\"Fejen lõttek, ezért meghaltál.\");
Msg(hiterid,\"Fejen lõtted és meghalt!\");
}
if(bodypart == OPH_FOOT)
{
Animban[playerid] = 1;
Msg(hiterid,\"Lábon lõtted, ezért a földre esett!\");
Msg(playerid,\"Lábon lõttek, ezért a földre estél!\");
}
}
return 1;
}
Cry modból van, próbáld ki:
public OnPlayerHit(playerid, hiterid, bodypart, weaponid, Float:distance)
{
new Float:Health;
GetPlayerHealth(playerid,Health);
if(pOldHealth[playerid] > Health)
{
if(bodypart == OPH_HEAD)
{
SetPlayerHealth(playerid, 0);
Msg(playerid,\"Fejen lõttek, ezért meghaltál.\");
Msg(hiterid,\"Fejen lõtted és meghalt!\");
}
if(bodypart == OPH_FOOT)
{
Animban[playerid] = 1;
Msg(hiterid,\"Lábon lõtted, ezért a földre esett!\");
Msg(playerid,\"Lábon lõttek, ezért a földre estél!\");
}
}
return 1;
}
Ebben azért van warning mert nincs definiálva az animban változó a testrészek, az MSG meg ilyenek
public OnPlayerHit(playerid, hiterid, bodypart, weaponid, Float:distance)
{
new Float:Health;
new pOldHealth[MAX_PLAYERS];
GetPlayerHealth(playerid,Health);
if(pOldHealth[playerid] > Health)
{
if(bodypart == OPH_HEAD)
{
SetPlayerHealth(playerid, 0);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Fejen lõttek, ezért meghaltál.\");
SendClientMessage(hiterid,-1,\"Fejen lõtted és meghalt!\");
}
if(bodypart == OPH_FOOT)
{
SendClientMessage(hiterid,-1,\"Lábon lõtted, ezért a földre esett!\");
SendClientMessage(playerid,-1\"Lábon lõttek, ezért a földre estél!\");
}
}
return 1;
}
Így