-
Üdv!
Ezzel lenne a bajom!Azt szeretném megcsinálni, hogyha 55 alá megy a HP akkor essen animba az illetõ!
De Warngingot ír rá!Mi lehet a baj?
if(GetPlayerHealth( playerid ) > 55 )
{
SendClientMessage( playerid, SZIN_PIROS, \"Elájúltál, hívd a kórházat!((/104))\" );
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,0);
TogglePlayerControllable( playerid, false);
Animban[playerid] = 1;
}
-
Ez eléggé hibás! Ha ennyi az egész script nem tudok segíteni!Ha meg több sora is van akkor másold be azokat is!Az egészet másold be!Köszi
-
ird le a warningot de szerintem rossz felé mutat a relációjel
-
warning 202: number of arguments does not match definition
public Megserult( playerid, vehicleid, Float:Damage )
{
if( Damage > 35 )
{
SendClientMessage( playerid, SZIN_PIROS, \"Súlyosan megérültél, hívd a kórházat!((/104))\" );
ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
TogglePlayerControllable( playerid, false);
Animban[playerid] = 1;
}
if( GetPlayerHealth( playerid ) > 55 )
{
SendClientMessage( playerid, SZIN_PIROS, \"Elájúltál, hívd a kórházat!((/104))\" );
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,0);
TogglePlayerControllable( playerid, false);
Animban[playerid] = 1;
}
}
-
public Megserult( playerid, vehicleid, Float:Damage )
{
if( Damage > 35 )
{
SendClientMessage( playerid, SZIN_PIROS, \"Súlyosan megérültél, hívd a kórházat!((/104))\" );
ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
TogglePlayerControllable( playerid, false);
Animban[playerid] = 1;
}
if( GetPlayerHealth( playerid ) < 55 )
{
SendClientMessage( playerid, SZIN_PIROS, \"Elájúltál, hívd a kórházat!((/104))\" );
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,0);
TogglePlayerControllable( playerid, false);
Animban[playerid] = 1;
}
}
-
Így is wanrningos!:|
(908) : warning 202: number of arguments does not match definition
if( GetPlayerHealth( playerid ) < 55 )
Ez a sor!
-
forward Megserult( playerid, vehicleid, Float:Damage )
public Megserult( playerid, vehicleid, Float:Damage )
{
if( Damage > 35 )
{
SendClientMessage( playerid, SZIN_PIROS, \"Súlyosan megérültél, hívd a kórházat!((/104))\" );
ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
TogglePlayerControllable( playerid, false);
Animban[playerid] = 1;
}
new Float:Elet;
Elet = GetPlayerHealth(playerid, Elet)
if(Elet < 55 )
{
SendClientMessage( playerid, SZIN_PIROS, \"Elájúltál, hívd a kórházat!((/104))\" );
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,0);
TogglePlayerControllable( playerid, false);
Animban[playerid] = 1;
}
}
Nem nagyon tudom így tesztelni, az a gond.
Így már remélem, hogy jó lesz.
-
Így!
{
new Float:Elet;
Elet = GetPlayerHealth(playerid, Elet);
if( Elet < 55 )
{
SendClientMessage( playerid, SZIN_PIROS, \"Elájúltál, hívd a kórházat!((/104))\" );
}
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,0);
TogglePlayerControllable( playerid, false);
Animban[playerid] = 1;
}
Jó lett!KÖSZÖNÖM!Ment a +!