GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Rico - 2012. április 07. - 14:42:52

Cím: Animba esés
Írta: Rico - 2012. április 07. - 14:42:52
Üdv!
Ezzel lenne a bajom!Azt szeretném megcsinálni, hogyha 55 alá megy a HP akkor essen animba az illetõ!
De Warngingot ír rá!Mi lehet a baj?
 
if(GetPlayerHealth( playerid ) > 55 )
{
        SendClientMessage( playerid, SZIN_PIROS, \"Elájúltál, hívd a kórházat!((/104))\" );
        ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,0);
        TogglePlayerControllable( playerid, false);
       
        Animban[playerid] = 1;
       }
Cím: Animba esés
Írta: Rexii - 2012. április 07. - 14:48:14
Ez eléggé hibás! Ha ennyi az egész script nem tudok segíteni!Ha meg több sora is van akkor másold be azokat is!Az egészet másold be!Köszi
Cím: Animba esés
Írta: zeteni - 2012. április 07. - 14:48:40
ird le a warningot de szerintem rossz felé mutat a relációjel
Cím: Animba esés
Írta: Rico - 2012. április 07. - 14:53:35
warning 202: number of arguments does not match definition
 

public   Megserult( playerid, vehicleid, Float:Damage )
{
if( Damage > 35 )
{
    SendClientMessage( playerid, SZIN_PIROS, \"Súlyosan megérültél, hívd a kórházat!((/104))\" );
        ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
TogglePlayerControllable( playerid, false);
Animban[playerid] = 1;
}
if( GetPlayerHealth( playerid ) > 55 )
{
    SendClientMessage( playerid, SZIN_PIROS, \"Elájúltál, hívd a kórházat!((/104))\" );
        ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,0);
        TogglePlayerControllable( playerid, false);
       
        Animban[playerid] = 1;
}
   
}
Cím: Animba esés
Írta: CANNONN - 2012. április 07. - 15:47:18

public   Megserult( playerid, vehicleid, Float:Damage )
{
if( Damage > 35 )
{
    SendClientMessage( playerid, SZIN_PIROS, \"Súlyosan megérültél, hívd a kórházat!((/104))\" );
        ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
TogglePlayerControllable( playerid, false);
Animban[playerid] = 1;
}
if( GetPlayerHealth( playerid ) < 55 )
{
    SendClientMessage( playerid, SZIN_PIROS, \"Elájúltál, hívd a kórházat!((/104))\" );
        ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,0);
        TogglePlayerControllable( playerid, false);
        Animban[playerid] = 1;
}
}
Cím: Animba esés
Írta: Rico - 2012. április 07. - 16:12:00
Így is wanrningos!:|
(908) : warning 202: number of arguments does not match definition
 
if( GetPlayerHealth( playerid ) < 55 )

 
Ez a sor!
Cím: Animba esés
Írta: CANNONN - 2012. április 07. - 16:18:04

forward Megserult( playerid, vehicleid, Float:Damage )
public   Megserult( playerid, vehicleid, Float:Damage )
{
if( Damage > 35 )
{
    SendClientMessage( playerid, SZIN_PIROS, \"Súlyosan megérültél, hívd a kórházat!((/104))\" );
        ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
TogglePlayerControllable( playerid, false);
Animban[playerid] = 1;
}
new Float:Elet;
Elet = GetPlayerHealth(playerid, Elet)
if(Elet < 55 )
{
    SendClientMessage( playerid, SZIN_PIROS, \"Elájúltál, hívd a kórházat!((/104))\" );
        ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,0);
        TogglePlayerControllable( playerid, false);
        Animban[playerid] = 1;
}
}

 
Nem nagyon tudom így tesztelni, az a gond.
Így már remélem, hogy jó lesz.
Cím: Animba esés
Írta: Rico - 2012. április 07. - 16:23:13
Így!
 

{
new Float:Elet;
Elet = GetPlayerHealth(playerid, Elet);
if( Elet < 55 )
{
    SendClientMessage( playerid, SZIN_PIROS, \"Elájúltál, hívd a kórházat!((/104))\" );
}
    ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,0);
        TogglePlayerControllable( playerid, false);
        Animban[playerid] = 1;
}

 
Jó lett!KÖSZÖNÖM!Ment a +!