Szerző Téma: animba esés hiba  (Megtekintve 1048 alkalommal)

animba esés hiba
« Dátum: 2011. Június 21. - 19:43:55 »
0 Show voters
public Anim(playerid)
{
if(animstatus[playerid] == 0)
{
new Float:health;
   GetPlayerHealth(playerid,health);
         if(health <= 30)
         {
             if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
            {
                osszeeses[playerid] = random(3);
             RemovePlayerFromVehicle(playerid);
              SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Ütköztél,hívj mentõt! /911 vagy kérj segítséget! /segit ((Ha 3 percig nem jön senki, feléledsz!))\");
       ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
      TogglePlayerControllable(playerid, 0);
              animba[playerid] = 1;
              gyogyulas[playerid] = 1;
              animstatus[playerid] = 1;
              SetTimerEx(\"Gyogyulas\", 180000, 0, \"d\", playerid);
            }
           else
   {
       osszeeses[playerid] = random(3);
      SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Összeestél,hívj mentõt! /911 vagy kérj segítséget! /segit ((Ha 3 percig nem jön senki, feléledsz!))\");
      ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
              SetPlayerHealth(playerid, 31);
             animba[playerid] = 1;
             TogglePlayerControllable(playerid, 0);
             gyogyulas[playerid] = 1;
             animstatus[playerid] = 1;
             SetTimer(\"Gyogyulas\", 180000, 0);
   }
}
}
else { }
}

 
Mûködik, csak annyi a baj, hogy nem esik bele az animba, szóval lefagyasztja és áll egyhelybe. Szóval nem látom hogy remegne a földön. Mért van ez?

animba esés hiba
« Válasz #1 Dátum: 2011. Június 21. - 22:07:58 »
0 Show voters
Hát talán próbáld meg fordítva elsõnek lefagyasztani majd utána animációt lejátszani.
De lehet kell egy kis késleltetést (SetTimerEx) is beállítani az animációnak.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal