public OnPlayerUpdate(playerid){ if(IsPlayerConnected(playerid)){ new Float:Elete;GetPlayerHealth(playerid, Elete);if(Elete <= 30){ if(pInfo[playerid][serult] == false) { cmd_me(playerid, \"összeesik\"); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 6); ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Megsérültél, hívj mentõt! ((/104))\"); pInfo[playerid][serult]=true; TogglePlayerControllable(playerid, false); }}return 1;}
if(pInfo[playerid][serult] == false){
public OnPlayerUpdate(playerid){ if(IsPlayerConnected(playerid)) { print(\"Asd0\"); // Floodolni fogja, szóval nem fontos, elvégre csak-csak lefut idáig, ugyanis minden bizonnyal csatlakozva van a játékos. Szóval akár le is hagyható. new Float:Elete; GetPlayerHealth(playerid, Elete); if(Elete <= 30) { print(\"Asd1\"); if(pInfo[playerid][serult] == false) { print(\"Asd2\"); cmd_me(playerid, \"összeesik\"); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 6); ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Megsérültél, hívj mentõt! ((/104))\"); pInfo[playerid][serult]=true; TogglePlayerControllable(playerid, false); } print(\"Asd3\"); // Szükségtelennek találhatod, elvégre az elágazás elõtt is tesztelünk, de van olyan hiba, hogy idáig el sem fut a kód. Magam sem tudom, hogy miért, de már találkoztam jómagam is ilyennel. } print(\"Asd4\"); // Szükségtelennek találhatod, elvégre az elágazás elõtt is tesztelünk, de van olyan hiba, hogy idáig el sem fut a kód. Magam sem tudom, hogy miért, de már találkoztam jómagam is ilyennel. return 1;}
ClearAnimations(playerid);ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
if(Elete <= 30){ SetPlayerDrunkLevel(playerid, 6); ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1); if(pInfo[playerid][serult] == false) { cmd_me(playerid, \"összeesik\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Megsérültél, hívj mentõt! ((/104))\"); pInfo[playerid][serult]=true; TogglePlayerControllable(playerid, false); }}
public OnPlayerConnect(playerid){new AnimKonyvt[][] = //129 db van{\"AIRPORT\",\"Attractors\",\"BAR\",\"BASEBALL\",\"BD_FIRE\" \"BEACH\",\"benchpress\",\"BF_injection\",\"BIKED\",\"BIKEH\",\"BIKELEAP\",\"BIKES\",\"BIKEV\",\"BIKE_DBZ\",\"BLOWJOBZ\",\"BMX\",\"BOMBER\",\"BOX\",\"BSKTBALL\",\"BUDDY\",\"BUS\",\"CAMERA\",\"CAR\",\"CARRY\",\"CAR_CHAT\",\"CASINO\",\"CHAINSAW\",\"CHOPPA\",\"CLOTHES\",\"COACH\",\"COLT45\",\"COP_AMBIENT\",\"COP_DVBYZ\",\"CRACK\",\"CRIB\",\"DAM_JUMP\",\"DANCING\",\"DEALER\",\"DILDO\",\"DODGE\",\"DOZER\",\"DRIVEBYS\",\"FAT\",\"FIGHT_B\",\"FIGHT_C\",\"FIGHT_D\",\"FIGHT_E\",\"FINALE\",\"FINALE2\",\"FLAME\",\"Flowers\",\"FOOD\",\"Freeweights\",\"GANGS\",\"GHANDS\",\"GHETTO_DB\",\"goggles\",\"GRAFFITI\",\"GRAVEYARD\",\"GRENADE\",\"GYMNASIUM\",\"HAIRCUTS\",\"HEIST9\",\"INT_HOUSE\",\"INT_OFFICE\",\"INT_SHOP\",\"JST_BUISNESS\",\"KART\",\"KISSING\",\"KNIFE\",\"LAPDAN1\",\"LAPDAN2\",\"LAPDAN3\",\"LOWRIDER\",\"MD_CHASE\",\"MD_END\",\"MEDIC\",\"MISC\",\"MTB\",\"MUSCULAR\",\"NEVADA\",\"ON_LOOKERS\",\"OTB\",\"PARACHUTE\",\"PARK\",\"PAULNMAC\",\"ped\",\"PLAYER_DVBYS\",\"PLAYIDLES\",\"POLICE\",\"POOL\",\"POOR\",\"PYTHON\",\"QUAD\",\"QUAD_DBZ\",\"RAPPING\",\"RIFLE\",\"RIOT\",\"ROB_BANK\",\"ROCKET\",\"RUSTLER\",\"RYDER\",\"SCRATCHING\",\"SHAMAL\",\"SHOP\",\"SHOTGUN\",\"SILENCED\",\"SKATE\",\"SMOKING\",\"SNIPER\",\"SPRAYCAN\",\"STRIP\",\"SUNBATHE\",\"SWAT\",\"SWEET\",\"SWIM\",\"SWORD\",\"TANK\",\"TATTOOS\",\"TEC\",\"TRAIN\",\"TRUCK\",\"UZI\",\"VAN\",\"VENDING\",\"VORTEX\",\"WAYFARER\",\"WEAPONS\",\"WUZI\"};for(new a = 0; a < 129; a++) ApplyAnimation(playerid, AnimKonyvt[a], \"null\", 0.0, 0, 0, 0, 0, 0);}
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart){if(!IsPlayerConnected(playerid)) return 1; //Mondjuk ennek nem tudom, mi értelme van.new Float:Elete;GetPlayerHealth(playerid, Elete);if(Elete > 30) return 1if(pInfo[playerid][serult] == true) return 1;cmd_me(playerid, \"összeesik\");SetPlayerDrunkLevel(playerid, 6);ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Megsérültél, hívj mentõt! ((/104))\");pInfo[playerid][serult] = true;//Az animáció, amit beleraktam, elméletileg megakadályozza a felállást.return 1;}