Szerző Téma: ID szerint betöltés  (Megtekintve 478 alkalommal)

ID szerint betöltés
« Dátum: 2013. július 28. - 15:36:59 »
0 Show voters
Hali!
 
enum TLocation
{
Id,
Float:LocX, // The X-position of the location
Float:LocY, // The Y-position of the location
Float:LocZ // The Z-position of the location
}
new ALocations[][TLocation] =
{
{ 0,-1192.30005, -1060.40002, 128.2}, ..... };

 
Hogy lehetne ID szerint betölteni a coordinátákat?
 
   new Id,Float:x,Float:y,Float:z;
ALocations[TLocation][LocX] = x;
ALocations[TLocation][LocY] = y;
ALocations[TLocation][LocZ] = z;
 {
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    new vehiclemodel = GetVehicleModel( vehicleid );
    if (vehiclemodel == 531)
     {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,-1192.30005, -1060.40002,  128.2))
    { if(rakott[0] == 0) { rakott[0] = 1; buza[0] = CreateObject(855, -1192.30005, -1060.40002, 128.2, 0, 0, 0); fizu +=200;}}
   

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
ID szerint betöltés
« Válasz #1 Dátum: 2013. július 28. - 22:27:27 »
0 Show voters
hát úgy mented a fájlba hogy eltárolod az ID-t is
 
0,x,y,z
1,x,y,z
3,x,y,z
6,x,y,z
...

 
és amikor betöltöd akkor az 1. adatot ID-ként kezeled...
így érted a kérdést?
 
enum TLocation
{
Id,
Float:LocX, // The X-position of the location
Float:LocY, // The Y-position of the location
Float:LocZ // The Z-position of the location
}

 
itt az \"Id\" mit takar?
 
ALocations[TLocation][LocX] = x;
ALocations[TLocation][LocY] = y;
ALocations[TLocation][LocZ] = z;
{

 
TLocation? oda egy index-et kéne adnom és nem az enum nevét :) és miért van { utána?
konkrétan mit akarsz megoldani ezzel a kóddal? mert én nem látom :)
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

ID szerint betöltés
« Válasz #2 Dátum: 2013. július 29. - 07:39:54 »
0 Show voters
Az Id az az ID amire te gondolsz: 1, x, y, z 3, x, y, z stb.
Ugyanolyan objecteket betolteni, ha gondolod teamvieweren megmutatom.

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
ID szerint betöltés
« Válasz #3 Dátum: 2013. július 29. - 11:42:15 »
0 Show voters
ha csak ezt a 3 adatot akarod eltárolni akkor nem kell enum
 
new Float:Positions[5][3];

 

ADATBEOLVASÁS beolvasottszoveg tömbbe
//
new ID,Float:PosX,Float:PosY,Float:PosZ;
if(!sscanf(beolvasottszoveg,\"sfff\",ID,PosX,PosY,PosZ))
{
Position[iD][0] = PosX;
Position[iD][1] = PosY;
Position[iD][2] = PosZ;
}

 
Fájl tartalma:
 
0,0.0,0.2,0.3
1,1.0,1.2,1.3
2,2.0,2.2,2.3
3,3.0,3.2,3.3
4,4.0,4.2,4.3

 
de am nem muszáj ID-t sem eltárolni...betudod tölteni úgyis hogy 1 változó értékét növeled amikor bejárod az adatokat...és annak a változónak az értékére hivatkozol IDként
 
Position[PosX] = x;
Position[PosY] = y;
Position[PosZ] = z;
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal