GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: skyLine - 2013. február 08. - 18:44:23

Cím: Animáció bejátszása (ApplyAnimation)
Írta: skyLine - 2013. február 08. - 18:44:23
Sziasztok.
Sosem voltam otthon ebben az animáció bejátszásban, valahogy sosem látta a másik játékos azt amit éppen egy adott játékos beírt. Pl.: ha /crossarms akkor se lökte be másnak, volt olyan, hogy az adott játékosnak sem.
Gondolom valamit elírtam benne. Néztem a függvényeknél, de az se segített sokat. Wiki-n is néztem, de ez sehogy nem megy. :D
 
ApplyAnimation(playerid, \"DEALER\", \"DEALER_IDLE_01\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1);
Cím: Animáció bejátszása (ApplyAnimation)
Írta: .$DJ$. - 2013. február 08. - 19:21:56
CMD:crossarms(playerid, params[]) {
{
if (GetPlayerState(playerid)== 1)
ApplyAnimation(playerid,\"PAULNMAC\", \"wank_loop\", 1.800001, 1, 0, 0, 1, 600);
}
return 1;
}

 
Ez müködik, a többit is így kell
Cím: Animáció bejátszása (ApplyAnimation)
Írta: skyLine - 2013. február 08. - 21:55:45
Konkrétan egy NPC-nél akarom lejátszani mikor le Spawnol.
Elõször azért is írtam így:
 
ApplyAnimation(0, \"DEALER\", \"DEALER_IDLE_01\", 4.0, 1, 1, 1, 0, 1);
Cím: Animáció bejátszása (ApplyAnimation)
Írta: Beckham - 2013. február 09. - 15:05:34
Nálam ez úgy szokott lezajlani hogy pl rp szervereken beírom a parancsot senki nem látja de ha 2-szer írom be egymás után akkor lássák.Lagg is bejátszik.
Cím: Animáció bejátszása (ApplyAnimation)
Írta: ZyZu. - 2013. február 09. - 15:13:16
Amikor az NPC lespawnol kell legyen egy ilyen sor benne.. és az alá írod az animot de ne 0 írj oda hanem playerid -t.
 

if(!strcmp(npcname, \"NPC neve\", true))