GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Game94 - 2010. Július 18. - 12:17:59

Cím: Anim
Írta: Game94 - 2010. Július 18. - 12:17:59
Hogyan ehet megcsinálni azt hogy egy animot ne játsszon le folyamatosan , hanem ha egyszer lejátszotta akkor hagyja abba .
Cím: Anim
Írta: DrAkE - 2010. Július 18. - 12:25:16
http://wiki.sa-mp.com/wiki/ApplyAnimation  :-*
Cím: Anim
Írta: Game94 - 2010. Július 18. - 13:10:47
Igen ezt néztem én is , de nem vagyok túl pro angolból :D
Cím: Anim
Írta: DrAkE - 2010. Július 18. - 13:15:53
(playerid, animlib[], animname[], Float:fS, opt1, opt2, opt3, opt4, opt5)
playerid   The id of the player to apply the animation to.
animlib[]   könyvtár neve az animációkhoz
animname[]   animációneve
fS   az animáció gyorsasága
opt1   Loop(0 végtelen - 1 csak egyszer)
opt2   lényegében az hogy vissza rakja a játékost az eredeti pozíciójára mielott az animáció elkezdodött volna
opt3   u.a
opt4   fagyasztja a játékost az animáció befejezéséig
opt5   idozíto milisecundumokban, ha 0-ra állítod akkor végtelen lesz
Cím: Anim
Írta: Game94 - 2010. Július 18. - 13:44:34
Én így csináltam meg : ApplyAnimation(playerid,\"FOOD\",\"EAT_Pizza\",4.1,0,1,1,1,1);
De amikor befejezi a az animot a jobb keze fenttartva marad . Szóval nem rakja a le a kezét a teste mellé :S Miért ?
Cím: Anim
Írta: jana4 - 2010. Július 18. - 14:00:54
Tudod erre van egy igazi parasztos megoldás. Egyszeru paraszti ész....
 

mód elejére:
forward ClearAnimationsEx(playerid);
akárhova, ne függvény alá stb:
public ClearAnimationsEx(playerid) return ClearAnimations(playerid);
animációs funkció alá:
SetTimerEx(\"ClearAnimationsEx\", ****, false, \"i\", playerid);

 
**** = írd be ide az animáció idejét millisecundumban. (1000ms = 1mp)
Cím: Anim
Írta: Game94 - 2010. Július 18. - 14:03:29
Igen , csak mivel sok animáció van , ezért sok lenne a timer is :S
Cím: Anim
Írta: jana4 - 2010. Július 18. - 14:12:54
Nem írom meg a funkciót egyszerubb ha,

#define time_anim1 MILLISECUNDUM

#define time_anim2 MILLISECUNDUM


-t írsz be az ido helyére
Cím: Anim
Írta: Game94 - 2010. Július 18. - 16:06:18
Köszi szépen , ez hasznos :)