Szerző Téma: Anim lövés probléma  (Megtekintve 1020 alkalommal)

Nem elérhető Petrik

  • 318
    • Profil megtekintése
Anim lövés probléma
« Dátum: 2014. május 17. - 21:35:02 »
0 Show voters
Sziasztok.
Ugye az új verzióba bekerült az OnPlayerGiveDamage, ami jól is mûködik, kivéve az anim része. Van, amikor van kedve beadni az animot, van, amikor nincs. Nem tudom mi alapján gondolkozik.
 
ClearAnimations(damagedid);
TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
AutoMe(damagedid, \"összeesik a lövéstõl.\");
AutoDo(damagedid, \"A sérült bal keze erõsen vérzik.\");
ApplyAnimation(damagedid, \"Crack\", \"crckidle1\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1, 1);
TogglePlayerControllable(damagedid, 0);
ApplyAnimation(damagedid, \"Crack\", \"crckidle1\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1, 1);

 
Az AutoMe/Do-t beírja, tehát nem a lefuttatással van a gond, hanem az animmal. Lehet, hogy a fagyasztás játszik közre, de azt is próbáltam komibálni már mindenhogy az animmal. (Azért is ennyire össze-vissza a rész). A lényeg az lenne, hogy tegye animba és fagyassza le lövéskor fixen.
[mod]Javítottam a

taget

tagre![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 18. - 11:12:34 írta Dfoglalo »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Anim lövés probléma
« Válasz #1 Dátum: 2014. május 17. - 22:38:16 »
0 Show voters
Töltsd elõ az animlibeket. Epsilon írt is egy ilyet, még jópár éve. http://sampforum.hu/index.php?topic=13221.0

Nem elérhető Petrik

  • 318
    • Profil megtekintése
Anim lövés probléma
« Válasz #2 Dátum: 2014. május 17. - 23:18:03 »
0 Show voters
Köszönöm, a holnapi nap folyamán kipróbálom és írok ide.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 18. - 12:06:33 )

Jobb lett, mint volt, határozotton, viszont még mindig nem dob be mindig.
Megoldottam, a probléma a fagyasztással volt, egy timer és OnPlayerKeyStateChange segítségével megoldottam.
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 18. - 12:33:41 írta Petrik »

Nem elérhető Petrik

  • 318
    • Profil megtekintése
Anim lövés probléma
« Válasz #3 Dátum: 2014. május 17. - 21:35:02 »
0 Show voters
Sziasztok.
Ugye az új verzióba bekerült az OnPlayerGiveDamage, ami jól is mûködik, kivéve az anim része. Van, amikor van kedve beadni az animot, van, amikor nincs. Nem tudom mi alapján gondolkozik.
 
ClearAnimations(damagedid);
TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
AutoMe(damagedid, \"összeesik a lövéstõl.\");
AutoDo(damagedid, \"A sérült bal keze erõsen vérzik.\");
ApplyAnimation(damagedid, \"Crack\", \"crckidle1\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1, 1);
TogglePlayerControllable(damagedid, 0);
ApplyAnimation(damagedid, \"Crack\", \"crckidle1\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1, 1);

 
Az AutoMe/Do-t beírja, tehát nem a lefuttatással van a gond, hanem az animmal. Lehet, hogy a fagyasztás játszik közre, de azt is próbáltam komibálni már mindenhogy az animmal. (Azért is ennyire össze-vissza a rész). A lényeg az lenne, hogy tegye animba és fagyassza le lövéskor fixen.
[mod]Javítottam a

taget

tagre![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 18. - 11:12:34 írta Dfoglalo »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Anim lövés probléma
« Válasz #4 Dátum: 2014. május 17. - 22:38:16 »
0 Show voters
Töltsd elõ az animlibeket. Epsilon írt is egy ilyet, még jópár éve. http://sampforum.hu/index.php?topic=13221.0

Nem elérhető Petrik

  • 318
    • Profil megtekintése
Anim lövés probléma
« Válasz #5 Dátum: 2014. május 17. - 23:18:03 »
0 Show voters
Köszönöm, a holnapi nap folyamán kipróbálom és írok ide.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 18. - 12:06:33 )

Jobb lett, mint volt, határozotton, viszont még mindig nem dob be mindig.
Megoldottam, a probléma a fagyasztással volt, egy timer és OnPlayerKeyStateChange segítségével megoldottam.
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 18. - 12:33:41 írta Petrik »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal