1., 2. pl:
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new nev[24];
GetPlayerName(playerid, nev, 24);
if(!strcmp(nev, \"NPC_Neve\", true)) // NPC_Neve -t írd át az NPC d nevére
{
SetPlayerSkin(playerid, 120);
ApplyAnimation(playerid, ...);
}
}
}
3, gondolom ReturnUser() függvényed van
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"NPCCheck\", 900, true);
return 1;
}
forward NPCCheck();
public NPCCheck()
{
new id = ReturnUser(\"NPC_Neve\"); // NPC_Neve -t írd át az NPC d nevére
new Float:nPos[3];
GetPlayerPos(id, nPos[0], nPos[1], nPos[2]);
for(new x = 0; x < GetMaxPlayers(); x++)
{
if(!IsPlayerConnected(x) || IsPlayerNPC(x) || !IsPlayerInRangeOfPoint(x, 5.0, nPos[0], nPos[1], nPos[2])) continue;
SendClientMessage(playerid, -1, \"Az NPC közelében vagy!\");
}
return 1;
}