ApplyAnimation(playerid,\"BOMBER\",\"BOM_Plant \",4.1,1,1,1,1,1,1);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
Rosszul lettek megadva a paraméterek, tehát nem jól játssza le. (Jelen esetben nem játssza le.)Elvileg így kell megadni: ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
Lehet Rossz helyre rakod. Légyszíves küld el a parancsot és megcsinálom.
case 0: //Szerelés{ ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);}
CMD:munka(playerid, params[]){/* if(!IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 8.0, -2222.6541,-2327.7078,30.7444)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"(( Nem vagy a garázsban! ))\"); //1. szerelõ mûhelyelse if(!IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 8.0, -2234.4060,-2319.9407,30.6244)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"(( Nem vagy a garázsban! ))\"); //2. szerelõ mûhelyelse if(!IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 8.0, -2244.1775,-2310.5786,30.0472)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"(( Nem vagy a garázsban! ))\"); //2. szerelõ mûhely*/if(gTeam[playerid] == TEAM_SZERELO){if(szolgalatban[playerid] == 1){ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_SZERELMENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Szerelés\",\"Szerelés\",\"Megszerel\",\"Mégse\");}else{SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED,\"(( Nem vagy szolgálatban! ))\");}}else{SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"(( Nem vagy Szerelõ! ))\");}return 1;}
public munkatimer(playerid){ if(IsPlayerConnected(playerid)) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); ClearAnimations(playerid); }}
Hmm :hmmm: Onnan el tudnád küldeni hogy if(dialogid == DIALOG_SZERELMENU)?Lehet ott a baj
Nem kell se define se include.Én nem a dialog megjelenítésére gondoltam, hanem arra, hogy rendesen lefut-e az OnDialogResponse
case DIALOG_SZERELMENU:{if(response == 1){switch(listitem){case 0: //Szerelés{if(!IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 8.0, -2224.5073,-2327.1121,30.7538)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED,\"(( Nem vagy garázsban! ))\");//else if(!IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 8.0, -2234.4060,-2319.9407,30.6244)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED,\"(( Nem vagy garázsban! ))\"); { new VehID = GetClosestCar(playerid); new Float: vX, Float: vY, Float: vZ; GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.5, vX, vY, vZ)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED,\"(( Nincs a közeledben jármû! ))\"); { SetTimerEx(\"munkatimer\", 30000, false, \"i\", playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 0); //Eddig lefut ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); //ez az egy függvény már nem fut le. }}}
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
Hmm Próbáld ezt akkor: ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); Ennek biztos jónak kell lennie
TogglePlayerControllable(playerid, 0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); TogglePlayerControllable(playerid, 0);ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);