Szerző Téma: Anim hiba  (Megtekintve 1109 alkalommal)

Anim hiba
« Dátum: 2013. Szeptember 26. - 09:24:48 »
0 Show voters
Hali!
Animációt szeretnék készíteni a /szerel parancsomhoz,ezt beraktam a parancshoz de valamiért nem adja be az animot,mi lehet a hiba ?  :(
 

ApplyAnimation(playerid,\"BOMBER\",\"BOM_Plant \",4.1,1,1,1,1,1,1);

 
Anim nevét innen néztem,azaz anim kell amikor leguggol és rakja le a bombát viszont nekem ez szereléshez kell mivel arra hasonlít. :D
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Animations

Anim hiba
« Válasz #1 Dátum: 2013. Szeptember 26. - 13:28:26 »
0 Show voters
Rosszul lettek megadva a paraméterek, tehát nem jól játssza le. (Jelen esetben nem játssza le.)
Elvileg így kell megadni:
 

ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);

 
 ;)

Anim hiba
« Válasz #2 Dátum: 2013. Szeptember 26. - 13:53:58 »
0 Show voters
Idézetet írta: vortexY date=1380194906\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43109\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Rosszul lettek megadva a paraméterek, tehát nem jól játssza le. (Jelen esetben nem játssza le.)
Elvileg így kell megadni:
 

ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);

 
 ;)
 
Így se mûködik sajnos csak áll egy helybe.  :( Úgy szeretném hogy,beírja a parancsot akkor beadja az animot,közben lefagyasztja a játékost és elindít egy 30 másodperces timert,ha letelik az idõ akkor befejezi az animációt,a timer,játékos fagyasztás/feloldás meg is van csak nem mûködik az anim.

Anim hiba
« Válasz #3 Dátum: 2013. Szeptember 26. - 14:01:55 »
0 Show voters
Lehet Rossz helyre rakod. Légyszíves küld el a parancsot és megcsinálom.  :)

Anim hiba
« Válasz #4 Dátum: 2013. Szeptember 26. - 14:09:06 »
0 Show voters
Idézetet írta: vortexY date=1380196915\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43109\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Lehet Rossz helyre rakod. Légyszíves küld el a parancsot és megcsinálom.  :)
 
Rendben. :)
Ez lenne az,dialogban:
 

case 0: //Szerelés
{
      ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
}

 
ez pedig a parancs amivel elõhozza a dialogot.
 

CMD:munka(playerid, params[])
{
/*
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 8.0, -2222.6541,-2327.7078,30.7444)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"(( Nem vagy a garázsban! ))\"); //1. szerelõ mûhely
else if(!IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 8.0, -2234.4060,-2319.9407,30.6244)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"(( Nem vagy a garázsban! ))\"); //2. szerelõ mûhely
else if(!IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 8.0, -2244.1775,-2310.5786,30.0472)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"(( Nem vagy a garázsban! ))\"); //2. szerelõ mûhely
*/
if(gTeam[playerid] == TEAM_SZERELO)
{
if(szolgalatban[playerid] == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_SZERELMENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Szerelés\",\"Szerelés\",\"Megszerel\",\"Mégse\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED,\"(( Nem vagy szolgálatban! ))\");
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"(( Nem vagy Szerelõ! ))\");
}
return 1;
}

 
Ez pedig amikor vége a timernek:
 

public munkatimer(playerid)
{
      if(IsPlayerConnected(playerid))
      {
               TogglePlayerControllable(playerid, 1);
               ClearAnimations(playerid);
      }
}

Anim hiba
« Válasz #5 Dátum: 2013. Szeptember 26. - 14:12:21 »
0 Show voters
Hmm  :hmmm:
Onnan el tudnád küldeni hogy if(dialogid == DIALOG_SZERELMENU)?
Lehet ott a baj

Anim hiba
« Válasz #6 Dátum: 2013. Szeptember 26. - 15:04:48 »
0 Show voters
Idézetet írta: vortexY date=1380197541\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43109\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hmm  :hmmm:
Onnan el tudnád küldeni hogy if(dialogid == DIALOG_SZERELMENU)?
Lehet ott a baj
 
A Dialog lefut mivel a kocsit meg szereli,szöveget is ki írja,timer is lefut a 30 másodperces csak ez az egy függvény nem fut le,ezzel van a bajom,esetleg nem kell még valami mást például mód elején Definiálni vagy Include vagy ilyesmi ?

Anim hiba
« Válasz #7 Dátum: 2013. Szeptember 26. - 15:07:29 »
0 Show voters
Nem kell se define se include.
Én nem a dialog megjelenítésére gondoltam, hanem arra, hogy rendesen lefut-e az OnDialogResponse

Anim hiba
« Válasz #8 Dátum: 2013. Szeptember 26. - 16:52:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: vortexY date=1380200849\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43109\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem kell se define se include.
Én nem a dialog megjelenítésére gondoltam, hanem arra, hogy rendesen lefut-e az OnDialogResponse
 
Rendben,egyébként az lefut de azért nézd meg. :)
 

case DIALOG_SZERELMENU:
{
if(response == 1)
{
switch(listitem)
{
case 0: //Szerelés
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 8.0, -2224.5073,-2327.1121,30.7538)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED,\"(( Nem vagy garázsban! ))\");
//else if(!IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 8.0, -2234.4060,-2319.9407,30.6244)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED,\"(( Nem vagy garázsban! ))\");
      {
       new VehID = GetClosestCar(playerid);
       new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
       GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ);
       if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.5, vX, vY, vZ)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED,\"(( Nincs a közeledben jármû! ))\");
      {
      SetTimerEx(\"munkatimer\", 30000, false, \"i\", playerid);
      TogglePlayerControllable(playerid, 0);
                                //Eddig lefut
      ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);  //ez az egy függvény már nem fut le.
      }
}
}

Anim hiba
« Válasz #9 Dátum: 2013. Szeptember 26. - 17:05:47 »
0 Show voters
Hmm Próbáld ezt akkor:
 

ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);

 
Ennek biztos jónak kell lennie :)
« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 26. - 18:05:19 írta vortexY »

Anim hiba
« Válasz #10 Dátum: 2013. Szeptember 26. - 18:10:44 »
0 Show voters
Idézetet írta: vortexY date=1380207947\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43109\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hmm Próbáld ezt akkor:
 

ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);

 
Ennek biztos jónak kell lennie :)
 
Ezzel sem megy,nem dobja be az animot. :(

Anim hiba
« Válasz #11 Dátum: 2013. Szeptember 26. - 18:15:04 »
0 Show voters
Á, és mondjuk ha
 

TogglePlayerControllable(playerid, 0);
                           
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);          

 
Lecserélnéd Erre(Most kapcsoltam h van ott egy Freeze és nekem régebben ez megoldott egy hasonló problémát):
 
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); 
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal