-
Hali!
Animációt szeretnék készíteni a /szerel parancsomhoz,ezt beraktam a parancshoz de valamiért nem adja be az animot,mi lehet a hiba ? :(
ApplyAnimation(playerid,\"BOMBER\",\"BOM_Plant \",4.1,1,1,1,1,1,1);
Anim nevét innen néztem,azaz anim kell amikor leguggol és rakja le a bombát viszont nekem ez szereléshez kell mivel arra hasonlít. :D
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Animations
-
Rosszul lettek megadva a paraméterek, tehát nem jól játssza le. (Jelen esetben nem játssza le.)
Elvileg így kell megadni:
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
;)
-
Rosszul lettek megadva a paraméterek, tehát nem jól játssza le. (Jelen esetben nem játssza le.)
Elvileg így kell megadni:
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
;)
Így se mûködik sajnos csak áll egy helybe. :( Úgy szeretném hogy,beírja a parancsot akkor beadja az animot,közben lefagyasztja a játékost és elindít egy 30 másodperces timert,ha letelik az idõ akkor befejezi az animációt,a timer,játékos fagyasztás/feloldás meg is van csak nem mûködik az anim.
-
Lehet Rossz helyre rakod. Légyszíves küld el a parancsot és megcsinálom. :)
-
Lehet Rossz helyre rakod. Légyszíves küld el a parancsot és megcsinálom. :)
Rendben. :)
Ez lenne az,dialogban:
case 0: //Szerelés
{
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
}
ez pedig a parancs amivel elõhozza a dialogot.
CMD:munka(playerid, params[])
{
/*
if(!IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 8.0, -2222.6541,-2327.7078,30.7444)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"(( Nem vagy a garázsban! ))\"); //1. szerelõ mûhely
else if(!IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 8.0, -2234.4060,-2319.9407,30.6244)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"(( Nem vagy a garázsban! ))\"); //2. szerelõ mûhely
else if(!IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 8.0, -2244.1775,-2310.5786,30.0472)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"(( Nem vagy a garázsban! ))\"); //2. szerelõ mûhely
*/
if(gTeam[playerid] == TEAM_SZERELO)
{
if(szolgalatban[playerid] == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_SZERELMENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Szerelés\",\"Szerelés\",\"Megszerel\",\"Mégse\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED,\"(( Nem vagy szolgálatban! ))\");
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"(( Nem vagy Szerelõ! ))\");
}
return 1;
}
Ez pedig amikor vége a timernek:
public munkatimer(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
ClearAnimations(playerid);
}
}
-
Hmm :hmmm:
Onnan el tudnád küldeni hogy if(dialogid == DIALOG_SZERELMENU)?
Lehet ott a baj
-
Hmm :hmmm:
Onnan el tudnád küldeni hogy if(dialogid == DIALOG_SZERELMENU)?
Lehet ott a baj
A Dialog lefut mivel a kocsit meg szereli,szöveget is ki írja,timer is lefut a 30 másodperces csak ez az egy függvény nem fut le,ezzel van a bajom,esetleg nem kell még valami mást például mód elején Definiálni vagy Include vagy ilyesmi ?
-
Nem kell se define se include.
Én nem a dialog megjelenítésére gondoltam, hanem arra, hogy rendesen lefut-e az OnDialogResponse
-
Nem kell se define se include.
Én nem a dialog megjelenítésére gondoltam, hanem arra, hogy rendesen lefut-e az OnDialogResponse
Rendben,egyébként az lefut de azért nézd meg. :)
case DIALOG_SZERELMENU:
{
if(response == 1)
{
switch(listitem)
{
case 0: //Szerelés
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 8.0, -2224.5073,-2327.1121,30.7538)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED,\"(( Nem vagy garázsban! ))\");
//else if(!IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 8.0, -2234.4060,-2319.9407,30.6244)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED,\"(( Nem vagy garázsban! ))\");
{
new VehID = GetClosestCar(playerid);
new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.5, vX, vY, vZ)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED,\"(( Nincs a közeledben jármû! ))\");
{
SetTimerEx(\"munkatimer\", 30000, false, \"i\", playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
//Eddig lefut
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); //ez az egy függvény már nem fut le.
}
}
}
-
Hmm Próbáld ezt akkor:
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
Ennek biztos jónak kell lennie :)
-
Hmm Próbáld ezt akkor:
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
Ennek biztos jónak kell lennie :)
Ezzel sem megy,nem dobja be az animot. :(
-
Á, és mondjuk ha
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
Lecserélnéd Erre(Most kapcsoltam h van ott egy Freeze és nekem régebben ez megoldott egy hasonló problémát):
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);