Szóval az elsõ kérdésed: Mert nem jó az anim vége.. így helyes:
ApplyAnimation(playerid,\"BOMBER\", \"BOM_Plant\",4.0,1,1,1,1,1,1);
Második Kérdésed: Szóval szükséged van egy SetTimerEx -re ami a játékosnak a fagyasztását idõzíti: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx és kell neked egy ilyen ami lefagyassza és felolvassza: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Function:TogglePlayerControllable
Ilyenkor a játékos fagyasztva van: TogglePlayerControllable(playerid, 0);
Ilyenkor pedig a játékos ki van fagyasztva: TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Példa Szkript:
#include <a_samp>
forward fagyasztva( playerid );
forward kifagyasztva( playerid );
public fagyasztva ( playerid )
{
TogglePlayerControllable(playerid, 0); //Játékos fagyasztva legyen vagyis 0!
SetTimerEx(\"kifagyasztva\", 3000, false, \"i\", playerid); //Idõzítõ Elinditása!
return 1;
}
public kifagyasztva ( playerid )
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1); //Játékos ki lett fagyasztva vagyis 1 lesz!
SendClientMessage(playerid, -1, \"Újra tudsz mozogni!\");
return 1;
}
Használat fagyasztva(playerid); ezt oda írod majd elõhívja a függvényt! :)