Szerző Téma: Anim,freeze,parancsok idõzítése  (Megtekintve 739 alkalommal)

Anim,freeze,parancsok idõzítése
« Dátum: 2013. január 04. - 22:58:02 »
0 Show voters
Sziasztok :)
Újra én vagyok !  :D  :D
Nos most kellene 3 dolog amibe elakadtam..:/
1.Anim : Van egy fügvény,hogy ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
Nos nekem ez nem jó sajnos...nem csinálja az animot valamiért de nem tudom miért..erre kéne a válasz.
2.Freeze : Szeretném megtudna, hogy kell valakit le freezelni valami timer kell de azt, hogy kell csinálni meg hova meg mi kell hozzá szóval ebbe is kéne segíteni  :confused:
3.idõzítés : van egy parancs pl.bankrablás és azt csak 30 percenként lehessen kirabolni de másra akarom használni :)
Elõre is köszönöm a válaszokat  :P Több témát már nem nyitok  :-X  :-*

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Anim,freeze,parancsok idõzítése
« Válasz #1 Dátum: 2013. január 04. - 23:18:00 »
0 Show voters
Szóval az elsõ kérdésed: Mert nem jó az anim vége.. így helyes:
 
ApplyAnimation(playerid,\"BOMBER\", \"BOM_Plant\",4.0,1,1,1,1,1,1);

 
Második Kérdésed: Szóval szükséged van egy SetTimerEx -re ami a játékosnak a fagyasztását idõzíti: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx és kell neked egy ilyen ami lefagyassza és felolvassza: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Function:TogglePlayerControllable

Ilyenkor a játékos fagyasztva van: TogglePlayerControllable(playerid, 0);


Ilyenkor pedig a játékos ki van fagyasztva: TogglePlayerControllable(playerid, 1);


Példa Szkript:

 

#include <a_samp>
forward fagyasztva( playerid );
forward kifagyasztva( playerid );
public fagyasztva ( playerid )
{
TogglePlayerControllable(playerid, 0); //Játékos fagyasztva legyen vagyis 0!
SetTimerEx(\"kifagyasztva\", 3000, false, \"i\", playerid); //Idõzítõ Elinditása!
return 1;
}
public kifagyasztva ( playerid )
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1); //Játékos ki lett fagyasztva vagyis 1 lesz!
SendClientMessage(playerid, -1, \"Újra tudsz mozogni!\");
return 1;
}

 
Használat fagyasztva(playerid); ezt oda írod majd elõhívja a függvényt! :)
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 04. - 23:32:26 írta ZyZu »

Anim,freeze,parancsok idõzítése
« Válasz #2 Dátum: 2013. január 05. - 09:21:28 »
0 Show voters
fagyasztás az jó köszönöm de az anim még mindig nem jó nem csinál ******* se.. :angel:

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Anim,freeze,parancsok idõzítése
« Válasz #3 Dátum: 2013. január 05. - 13:08:47 »
0 Show voters
Az animot hova használod fell? Vagyis melyik függvény alá írod?  :hmmm:

Anim,freeze,parancsok idõzítése
« Válasz #4 Dátum: 2013. január 05. - 16:01:59 »
0 Show voters
most már megvan csak mégse :D
haverral felmentünk és egyszer nekem jó akkor neki nem jó akkor egyszer neki jó nekem nem jó :D
szóval valamiért bugol össze vissza  :crazy:

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Anim,freeze,parancsok idõzítése
« Válasz #5 Dátum: 2013. január 05. - 16:28:26 »
0 Show voters
De hova teszed? Melyik függvény alá a skin választóba?

Anim,freeze,parancsok idõzítése
« Válasz #6 Dátum: 2013. január 05. - 18:45:36 »
0 Show voters
a.a egy bankrabláshoz írtam egy ilyen stunt szerverre freeze már jó de az nem :/

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Anim,freeze,parancsok idõzítése
« Válasz #7 Dátum: 2013. január 05. - 20:05:54 »
0 Show voters
Mivel lehet fagyasztod a játékost és akkor játsza le az animot ezért nem megyen..

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal