Szerző Téma: Anim bugg  (Megtekintve 725 alkalommal)

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
Anim bugg
« Dátum: 2016. július 23. - 16:59:46 »
0 Show voters
Sziasztok!
Kérem az olvassa végig akinek kitelik az idejéből, és hajlandó segíteni.
Nos. RP szerveren, van az anim, tehát amikor elkezdenek ütni/löni, majd ha HPd eléri bizonyos szintet animba dob. Ez rendszer az én szerveremen is van csak nem müködik.
Énis ilyent akartam létrehozni. Csak sajnos nem jött össze.
Valakinek valami ötlet, mi lehet a gond?
 
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
if(amount >= 0)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"(( Megsebeztek! ))\");
SendClientMessage(issuerid, NARANCS, \"(( Megsebezted! ))\");
}
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 22)
    {
        new Float:armour;
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if(armour <= 0)
{
   new Float:health;
   GetPlayerHealth(playerid,health);
   SetPlayerHealth(playerid, health-50.0);
}
    }
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 24)
    {
        new Float:armour;
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if(armour <= 0)
{
   new Float:health;
   GetPlayerHealth(playerid,health);
   SetPlayerHealth(playerid, health-50.0);
}
    }
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 5)
    {
        SetPlayerDrunkLevel(playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid) + 5000);
    }
return 1;
}

 
Ha átirom az értékeket akkosem jó :6
« Utoljára szerkesztve: 2016. július 23. - 22:35:41 írta anGeL »

Anim bugg
« Válasz #1 Dátum: 2016. július 24. - 10:10:55 »
0 Show voters
A kód alapján csak HP-t/Armort vesz lesz, ha meglőnek elkezd mozogni a kép + ki írja..
Mit szeretnél pontosan?

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
Anim bugg
« Válasz #2 Dátum: 2016. július 24. - 13:38:16 »
0 Show voters
Azt szeretném, hogy ha 20 HP alatt van, a játékos akkor animba kerüljön.

blazing19980307

  • Vendég
Anim bugg
« Válasz #3 Dátum: 2016. augusztus 02. - 23:44:02 »
0 Show voters
A mozgáskorlátozásban (Tehát, hogy ne tudjon/tudjon mozogni) -  TogglePlayerControllable
( https://wiki.sa-mp.com/wiki/Function:TogglePlayerControllable )
A karakter animációjához (tehát amikor animba esik) - ApplyAnimation
( https://wiki.sa-mp.com/wiki/ApplyAnimation )

Anim bugg
« Válasz #4 Dátum: 2016. augusztus 07. - 08:14:17 »
0 Show voters
Ne haragudj de kicsit átalakítottam a kódod, szerintem így is menni fog
de még van egy kis feladatod hogy kitaláld hogy milyen animot dobjon be.
 

new Animban[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{   
Animban[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
new Float:health,Float:armour;
GetPlayerHealth(playerid,health);
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if(amount >= 0)
{
   SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"(( Megsebeztek! ))\");
   SendClientMessage(issuerid, NARANCS, \"(( Megsebezted! ))\");
}
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 22)
    {
if(armour <= 0)
{
   SetPlayerHealth(playerid, health-50.0);
}
    }
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 24)
    {
if(armour <= 0)
{
   SetPlayerHealth(playerid, health-50.0);
}
    }
    if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 5)
    {
        SetPlayerDrunkLevel(playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid) + 5000);
    }
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
if(health < 20)
{
   Animban[playerid] = 1; //Ez azért kéne hogy később letudd kérni hogy animban van-e pl ne tudjon fegyvert használni vaagy kocsiba szálni vagy ilyenek. vaaagy hogy felsegítéshez menjen
   TogglePlayerControllable(playerid,0);
   //meg ide ApplyAnimation használd majd a ezt a függvényt csak előtte keresd ki azt az animot amelyiket szeretnéd és baba lesz
}
return 1;
}
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal