-
Sziasztok olyan gondom van hogy,ha autoval ütközök animba esek akkor kocsival ne tudjak tovább menni ezt hol tudom beállitani?
köszi a segitséget elöre is
-
Igen az fagyasztás kiválasztod az animot majd
TogglePlayerControllable(playerid,0);
Ha 0 akkor fagyaszt ha 1 akkor kifagyaszt!
A többit migyárt leírom..
-
Animba esés megvan?
-
megvan minden
csak mikor kocsival ütközök és animba esek
akkor is tudok a kocsival menni azt kellene hogy kiszálljon a kocsibol de ne tudjon vissza ülni
-
Tessék:
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
new Float:health;
new veh;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(veh, health); ApplyAnimation(playerid,\"FOOD\",\"FF_Die_Fwd\",1,0,0,0,0,0);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SetPlayerHealth(playerid,-50);
if(health <= 0 || health <= 950)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"Ütköztél!\", 3000, 1);
}
}
E: Benne van az anim is tessék!
-
és akkor ez 15 hp nál mikor animba esek akkor már nem enged tovább menni a kocsival?
-
Nem ez olyan ha neki mész valaminek akkor egybõl kilõk ..
-
nekem olyan kellene amit irtam
hogy 15 hp nál esel animba
kocsinál is 15 hp anim most jelenleg neki áll remegni a kép de lehet tovább menni,
nos ugy akarom hogy kidobja kocsibol
ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
erre az animra de ha vissza ül akkor is dobja ki tehát ne tudjon közlekedni mig fel nem segitik
köszi a gyors válaszokat eddig is
-
Tessék:
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
new Float:health;
new veh;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(veh, health);
ApplyAnimation(playerid,\"FOOD\",\"FF_Die_Fwd\",1,0,0,0,0,0);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SetPlayerHealth(playerid,-50);
if(health <= 0 || health <= 950)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"Ütköztél!\", 3000, 1);
}
}
Tessék ugy csinaltam ha a kocsi össze törik olyan 950 hp nal kilök a kocsibol
-
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
new Float:health, veh, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(veh, health);
if(health == 15.0)
{
ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
GetVehicleParamsEx(veh, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(veh, false , lights, alarm, false, bonnet, boot, objective);
}
return 1;
}
CMD:felsegit(playerid, params[])
{
new PID;
if(sscanf(params, \"u\", PID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /felsegit <ID / Játékos név>\");
TogglePlayerControllable(PID, 1);
ClearAnimations(PID);
return 1;
}
Így próbáld meg.
-
Szerintem hülyeség fagyasztani, ugyanis ha a játékos le van fagyva nem lehet megölni. Én inkább animba raknám és csak kilökném a kocsibol.
-
\" post=\"265719\" timestamp=\"1335794135\"]
Szerintem hülyeség fagyasztani, ugyanis ha a játékos le van fagyva nem lehet megölni. Én inkább animba raknám és csak kilökném a kocsibol.
[/quote]
Ez azért rossz ötlet gondolom RP szerverrõl van szó és ügyebár ott van omsz is.
-
Már leírták, kivéve egy dolgot. A TogglePlayerControllable másoik argumentuma boolean, tehát 0/1 helyett true/false lesz az értéke. Ha jól tudom, 0/1-re warningozik is.
-
Már leírták, kivéve egy dolgot. A TogglePlayerControllable másoik argumentuma boolean, tehát 0/1 helyett true/false lesz az értéke. Ha jól tudom, 0/1-re warningozik is.
Nem warningozik hogy 1/0 probald ki.
-
Igen, nem warningozik.
Tessék, még kiegészítettem pár dologgal, amit az elõbb írtam:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
new Float:health, veh, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
veh = GetPlayerVehicleID( playerid );
GetVehicleHealth( veh, health );
if ( health <= 15.0 )
{
ApplyAnimation( playerid, \" SWEET \", \" Sweet_injuredloop \", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0 );
TogglePlayerControllable(playerid,0);
SendClientMessage( playerid, 0x6495EDAA, \" Ütköztél, és súlyosan megsérültél, ezért elájultál. \" );
GetVehicleParamsEx( veh, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
SetVehicleParamsEx( veh, false , lights, alarm, false, bonnet, boot, objective );
}
return 1;
}
CMD:felsegit(playerid, params[])
{
new PID, iName[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
if(sscanf(params, \"u\", PID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /felsegit <ID / Játékos név>\");
TogglePlayerControllable(PID, 1);
ClearAnimations(PID);
GetPlayerName( playerid, iName, MAX_PLAYER_NAME );
format( string, sizeof( string ), \" %s Felsegített! \", iName );
SendClientMessage( PID, 0xFF0000AA, string );
return 1;
}
-
Ezt
if ( health == 15.0 )
Erre
if ( health <= 15.0 )
Mert kurva kis esélye van, hogy pont 15.0 lesz az élete.