Szerző Téma: Angol szöveg NPC-rõl, lefordítja valaki?  (Megtekintve 330 alkalommal)

Gang[St]e[R]

  • Vendég
Angol szöveg NPC-rõl, lefordítja valaki?
« Dátum: 2012. május 08. - 18:44:05 »
0 Show voters
Üdv!
Itt egy link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=1846418#post1846418
Valaki a videó fölötti és alatti szöveget letudná nekem fordítani? Nem nagyon jó az angol tudásom.
(Webfordító meg hülyeségeket ad ki.)
De ha valaki nem akar a linkre menni itt a szöveg:
 

During a conversation HERE I had decided to finally finished my Pawn Scripted Controllable NPCs (PSNPC would be an appropriate acronym) script. There have been several conversations involving creating a script much like this, but apparently it was just too much of a daunting task (repetitive) or knowledgeable scripters just couldn\'t be arsed to do it.
Anyway, this script writes .REC files for the NPC to use. Without the restriction of having to actually manually create the .REC file for the NPC to follow, scripters can force an NPC to go to a specific location without teleporting and the transition will be impressively smooth.
Coming from the previously mentioned conversation, I finally managed to get the angles to come out appropriately and the walking to not involve any jitterness. The epiphany of fixing the angles came to me while I was on the toilet (use radians instead of degrees), and the jitterness was caused by the NPC\'s velocity being too quick for the animation. After some trial and error (my favorite) I figured that an appropriate speed is 0.0065 (for jogging) (It\'s still just slightly slower than CJ\'s jogging, but close enough)
Things I noted during experimentation:
The NPC will become permanently stuck if forced to go to a location within 0.5 meters roughly. This is probably due to the formulas used to determine the NPCs path, can be fixed through either adjusting the formulas or simply teleporting the NPC to the location.
Despite having 0 Z velocity, the transition for Z heavy paths seems to be pretty smooth. There are generally 60 or more \'blocks\' of code for each generated recording, so that doesn\'t entirely surprise me.
The NPC\'s behavior with physics seems to be client sided, so things look a lot better than they actually are.
 
[/quote]
Elvileg ez a megoldás az NPC-im \"lagg\" mentes futásához.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 08. - 20:04:25 )

Már megvan, ha kéne valakinek:
Idézetet írta: DaVe date=1336500064\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21196\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Egy beszélgetés alkalmával ITT sikerült befejeznem a Pawn Scripted Controllable NPCs (a PSNPC lenne a legmegfelelõbb rövidítés) szkriptemet.Többször is szóba került már egy hasonló szkript megírása ám a feladat túl ijesztõnek bizonyult.
Ez a szkript közvetlenül az NPC-k számára készült .REC fájlokba ír. A szkripterek rávehetik az NPC-ket, hogy egy kijelölt helyre menjenek anélkül, hogy manuálisan kéne a .REC fájlokat létrehozni és az átmenet elképesztõen sima lesz.
A már említett beszélgetéshez visszatérve: Végre sikerült megtalálnom a megfelelõ szögeket és a séta most már akadálytalan. A megoldás a WC-n ülve jutott eszembe (szerk.: lol :D) (fokban számoltam radián helyett) és az akadozást pedig az okozta, hogy az NPC-k sebessége túl nagy volt az animációhoz képest. Egy kis küszködés és pár hiba (a kedvencem) után rájöttem, hogy a megfelelõ sebesség 0.0065 (kocogás) (még mindig épp hogy lassabb mint CJ de majdnem).
Észrevételeim a tesztek során:
Az NPC végleg megfagy ha nagyjából 0.5 méteren belülre kell mennie. Ez valószínûleg az út kiszámítására használt képletekbõl adódik ami javítható a képlet módosításával vagy egyszerû teleportálással.
Annak ellenére, hogy 0 Z sebességgel történik, a csak emelkedésbõl álló mozgás elég sima. Általánosan 60 vagy több blokknyi kódból áll egy felvétel, úgy hogy ez nem is lep meg.
Az NPC-k fizikája úgy tûnik kliens oldali, így a dolgok sokkal szebbnek látszanak mint amilyenek valójában.

[/quote]
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 08. - 20:04:25 írta GangSteR] »

Gang[St]e[R]

  • Vendég
Angol szöveg NPC-rõl, lefordítja valaki?
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 08. - 18:44:05 »
0 Show voters
Üdv!
Itt egy link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=1846418#post1846418
Valaki a videó fölötti és alatti szöveget letudná nekem fordítani? Nem nagyon jó az angol tudásom.
(Webfordító meg hülyeségeket ad ki.)
De ha valaki nem akar a linkre menni itt a szöveg:
 

During a conversation HERE I had decided to finally finished my Pawn Scripted Controllable NPCs (PSNPC would be an appropriate acronym) script. There have been several conversations involving creating a script much like this, but apparently it was just too much of a daunting task (repetitive) or knowledgeable scripters just couldn\'t be arsed to do it.
Anyway, this script writes .REC files for the NPC to use. Without the restriction of having to actually manually create the .REC file for the NPC to follow, scripters can force an NPC to go to a specific location without teleporting and the transition will be impressively smooth.
Coming from the previously mentioned conversation, I finally managed to get the angles to come out appropriately and the walking to not involve any jitterness. The epiphany of fixing the angles came to me while I was on the toilet (use radians instead of degrees), and the jitterness was caused by the NPC\'s velocity being too quick for the animation. After some trial and error (my favorite) I figured that an appropriate speed is 0.0065 (for jogging) (It\'s still just slightly slower than CJ\'s jogging, but close enough)
Things I noted during experimentation:
The NPC will become permanently stuck if forced to go to a location within 0.5 meters roughly. This is probably due to the formulas used to determine the NPCs path, can be fixed through either adjusting the formulas or simply teleporting the NPC to the location.
Despite having 0 Z velocity, the transition for Z heavy paths seems to be pretty smooth. There are generally 60 or more \'blocks\' of code for each generated recording, so that doesn\'t entirely surprise me.
The NPC\'s behavior with physics seems to be client sided, so things look a lot better than they actually are.
 
[/quote]
Elvileg ez a megoldás az NPC-im \"lagg\" mentes futásához.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 08. - 20:04:25 )

Már megvan, ha kéne valakinek:
Idézetet írta: DaVe date=1336500064\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21196\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Egy beszélgetés alkalmával ITT sikerült befejeznem a Pawn Scripted Controllable NPCs (a PSNPC lenne a legmegfelelõbb rövidítés) szkriptemet.Többször is szóba került már egy hasonló szkript megírása ám a feladat túl ijesztõnek bizonyult.
Ez a szkript közvetlenül az NPC-k számára készült .REC fájlokba ír. A szkripterek rávehetik az NPC-ket, hogy egy kijelölt helyre menjenek anélkül, hogy manuálisan kéne a .REC fájlokat létrehozni és az átmenet elképesztõen sima lesz.
A már említett beszélgetéshez visszatérve: Végre sikerült megtalálnom a megfelelõ szögeket és a séta most már akadálytalan. A megoldás a WC-n ülve jutott eszembe (szerk.: lol :D) (fokban számoltam radián helyett) és az akadozást pedig az okozta, hogy az NPC-k sebessége túl nagy volt az animációhoz képest. Egy kis küszködés és pár hiba (a kedvencem) után rájöttem, hogy a megfelelõ sebesség 0.0065 (kocogás) (még mindig épp hogy lassabb mint CJ de majdnem).
Észrevételeim a tesztek során:
Az NPC végleg megfagy ha nagyjából 0.5 méteren belülre kell mennie. Ez valószínûleg az út kiszámítására használt képletekbõl adódik ami javítható a képlet módosításával vagy egyszerû teleportálással.
Annak ellenére, hogy 0 Z sebességgel történik, a csak emelkedésbõl álló mozgás elég sima. Általánosan 60 vagy több blokknyi kódból áll egy felvétel, úgy hogy ez nem is lep meg.
Az NPC-k fizikája úgy tûnik kliens oldali, így a dolgok sokkal szebbnek látszanak mint amilyenek valójában.

[/quote]
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 08. - 20:04:25 írta GangSteR] »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal