Szerző Téma: RP vizsga értékének lekérdezése bejelentkezésnél  (Megtekintve 1567 alkalommal)

RP vizsga értékének lekérdezése bejelentkezésnél
« Dátum: 2017. január 27. - 19:42:28 »
0 Show voters
Sziasztok!
 
Csináltam a szerveremnek egy RP Vizsgát amiben az új regisztrált játékosok nonrps szituációkra és RP kifejezésekre kell válaszoljanak.
 
Az utolsó helyes válasznál át álítottam az RP Vizsga értékét 1 re.
 
A probléma az hogy bejelentkezésnél lekérdeztem az értéket és ha 0 csak akkor hozza be a vizsgát, de hiába mivel lehet akármennyi az érték akkor is behozza...
 
A mentéssel nincs probléma le ellenőriztem.
 
Szerintem valami probléma az érték lekérdezésénél lesz..
 
Nagyon megköszönném ha valaki segítene! :)
 
Rész a lekérdezésnél:
 

if(dialogid == DIALOG_BEJELENTKEZES)
    {
        if(response)
        {
            new file[128], Nev[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
            format(file,sizeof(file), \"/Felhasználók/%s.ini\", Nev);
            new Jelszo = dini_Int(file, \"Jelszó\");
            if(udb_hash(inputtext) == Jelszo)
            {
                if(pInfo[playerid][RPVizsga] == 0)
                {
                    SetSpawnInfo(playerid, 0, 72, 1049.1663, 1019.0881, 11.0000, 324.4493, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
                SpawnPlayer(playerid);
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEM, DIALOG_STYLE_LIST,\"OOC\",\"Férfi\\nNõ\",\"Select\",\"\");
                SendClientMessage(playerid, -2, \"(( Milyen nemû legyen a karaktered? ))\");
            }
            else
            {
                    pLogged[playerid] = 1;
                    SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGERED, \"Sikeres bejelentkezés\");
                    Betoltes(playerid);
                    SetSpawnInfo(playerid, 0, pInfo[playerid][Ruha], pInfo[playerid][SpawnX], pInfo[playerid][SpawnY], pInfo[playerid][SpawnZ], 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
                    SpawnPlayer(playerid);
                }
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, -2, \"Próbáld meg ismét beírni a jelszavadat!\");
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEJELENTKEZES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Próbáld meg ismét beírni a jelszavadat!\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
            }
        }
        else
        {
            Kick(playerid);
        }
    }

 
 

Nem elérhető 1Mark6

  • 437
    • Profil megtekintése
RP vizsga értékének lekérdezése bejelentkezésnél
« Válasz #1 Dátum: 2017. január 28. - 15:15:51 »
0 Show voters
Az RPVizsga változónak nem is adtál értéket :D Ez a kód annyit csinál, hogy ha bejelentkezésnél rányom, a bal oldali gombra, akkor lekérdezi, hogy jóe a jelszó, és ennyi. Az RPVizsga változó nincs betöltve, csak inicializálva, azaz alapból 0 az értéke.  Dinivel kitudod gettelni az értéket.
 
 

RP vizsga értékének lekérdezése bejelentkezésnél
« Válasz #2 Dátum: 2017. január 28. - 15:48:12 »
0 Show voters
És ha használom a Betoltes(playerid); függvényt amikor a jelszót helyesen írja be?

Nem elérhető 1Mark6

  • 437
    • Profil megtekintése
RP vizsga értékének lekérdezése bejelentkezésnél
« Válasz #3 Dátum: 2017. január 29. - 10:58:06 »
+1 Show voters
Amennyiben a Betoltes függvényben az RPVizsga értékét is betölti akkor igen, ha azt használod, akkor valószinüleg müködni fog a szkript.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal