Szerző Téma: Kattintható TextDraw  (Megtekintve 1168 alkalommal)

Kattintható TextDraw
« Dátum: 2015. június 17. - 11:05:52 »
0 Show voters
Sziasztok!
Nem akar működni a kattintható textdrawom, hiába van benne a kódba nem csinál semmit. Elképzelhető, hogy elírtam valamit, légyszi ha tudtok valamit segítsetek.
Itt a teljes kód:
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
 
new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 492.073242, 105.916679, \"usebox\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.000000, 27.912942);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw0[playerid], 159.671325, 0.000000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw0[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw0[playerid], 102);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw0[playerid], true);
PlayerTextDrawShow(playerid,Textdraw0[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid)
{
    if(playertextid == Textdraw0[playerid])
    {
SendClientMessage(playerid,-1,\"asdasdasd\");
CancelSelectTextDraw(playerid);
}
return 1;
}
CMD:cz(playerid)
{
    SelectTextDraw(playerid, 0xFF4040AA);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 
Pawnoba nincs se error se warning, a textdraw meg is jelenik de kattintani nem lehet.
« Utoljára szerkesztve: 2015. június 17. - 13:35:59 írta RusH. »

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Kattintható TextDraw
« Válasz #1 Dátum: 2015. június 17. - 13:59:10 »
0 Show voters
először legyen a PlayerTextDrawShow, és csak utána a PlayerTextDrawSetSelectable

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Kattintható TextDraw
« Válasz #2 Dátum: 2015. június 17. - 14:06:30 »
0 Show voters
Idézetet írta: JustaCube date=1434542350\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54685\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
először legyen a PlayerTextDrawShow, és csak utána a PlayerTextDrawSetSelectable
 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayerTextDrawSetSelectable
 
PlayerTextDrawSetSelectable MUST be used BEFORE the textdraw is shown to the player.[/quote]
http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayerTextDrawTextSize
 
This function defines the clickable area for use with PlayerTextDrawSetSelectable, whether a box is shown or not. [/quote]
Nálad a kódban így néz ki:
 
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw0[playerid], 159.671325, 0.000000);

 
a 2. paraméter 0...ezt próbáld meg növelni...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Kattintható TextDraw
« Válasz #3 Dátum: 2015. június 17. - 19:31:38 »
0 Show voters
Hiába állítottam a második értéket 100-ra, akkor se érzékeli sehol :/

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. Június 17. 20:01:52[/time] )

Mindkét ötletet próbáltam és semmi

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. június 18. - 11:03:33 )

Na sikerült megoldjam, viszont még mindig nem teljesen hibátlan. Szóval az a gond, hogyha a képernyőn BÁRHOL, az egeret a textdraw alá viszem, akkor ha kattintok úgy érzékeli mintha arra kattoltam volna. Ezzel mit lehet kezdeni?
Itt a kódja annak amin utoljára próbáltam:
 
LoginButton[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 322.409973, 282.333312, \"Bejelentkezés\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, LoginButton[playerid], 0.425000, 1.541666);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, LoginButton[playerid], 2);
PlayerTextDrawColor(playerid, LoginButton[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, LoginButton[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, LoginButton[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, LoginButton[playerid], 1711276058);
PlayerTextDrawFont(playerid, LoginButton[playerid], 2);
« Utoljára szerkesztve: 2015. június 18. - 11:03:33 írta ProPeti »

Kattintható TextDraw
« Válasz #4 Dátum: 2015. június 18. - 11:09:08 »
0 Show voters
Idézetet írta: ProPeti date=1434562298\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54685\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Itt a kódja annak amin utoljára próbáltam:
 
LoginButton[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 322.409973, 282.333312, \"Bejelentkezés\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, LoginButton[playerid], 0.425000, 1.541666);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, LoginButton[playerid], 2);
PlayerTextDrawColor(playerid, LoginButton[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, LoginButton[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, LoginButton[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, LoginButton[playerid], 1711276058);
PlayerTextDrawFont(playerid, LoginButton[playerid], 2);

 

Mondjuk ebben a TextSize-t nem látom de valószínűleg annak az első értéke lesz túl nagy (vagy most nemtom pontosan melyik érték a magasság de az túl nagy), ez a kattintgatós dolog úgy fog jól működni ha magadnak kikisérletezed az értékeket, hogy mennyi a megfelelő, én mindig inkább kevesebbet adok meg aztán úgyahogy másodjára be tudom lőni h mennyi kell

Kattintható TextDraw
« Válasz #5 Dátum: 2015. június 18. - 11:22:54 »
0 Show voters
Beleraktam egy ilyet, viszont nem változtatott semmin. Ugyanazt csinálja mint előtte.
 
PlayerTextDrawTextSize(playerid, LoginButton[playerid], 50, 50);

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal