Ciklus 40-tõl 100ig, és ebbe berakod az összes objectet, a virtuális világ meg a ciklus változó lesz. (általában i)
for ( new i = 40; i < 100; i++)
{
CreateDynamicObject( modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ, i, -1, -1, 350.0 );
}
mondjuk ez a butább megoldás.
Elméletileg erre lett kitalálva a CreateDynamicObjectEx, amibe meglehet adni a vw, játékos és interior alsó és felsõ indexét.
native CreateDynamicObjectEx(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, Float:drawdistance = 300.0, Float:streamdistance = 500.0, worlds[] = { 0 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
Ide, worlds[] = { 0 } -nél a { } közzé írhatod a számokat 40tõl 100ig vesszõvel elválasztva.
Elsõ megoldás 1xübb, viszont a 2. kevésbé terheli le a szervert, mivel míg a 2. 1x hozza létre az összes objectet addig az elsõ minden objectet 60x.
Ez elég sok akár hogy számoljuk, szóval a 2.-at próbáld.