// ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ [ GetXYInFrontOfPlayer ] ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ // Created by Y_Less stock GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance) { new Vehicle_ID = GetPlayerVehicleID(playerid), Float:a; if(Vehicle_ID) { GetVehiclePos(Vehicle_ID,x,y,a); GetVehicleZAngle(Vehicle_ID, a); } else { GetPlayerPos(playerid, x, y, a); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); } x += (distance * floatsin(-a, degrees)); y += (distance * floatcos(-a, degrees)); }
new Float:X,Float:Y,Float:Z;GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);//itt csak a magasság,avagy a Z koordináta szükséges nekünkGetXYInFrontOfPlayer(playerid, X, Y, 10);//10 egységgel elõrébbléptetjük a játékostSetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
// ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ [ GetXYInFrontOfPlayer ] ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ // Created by Y_Less stock GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance) { new Vehicle_ID = GetPlayerVehicleID(playerid), Float:a; if(Vehicle_ID) { GetVehiclePos(Vehicle_ID,x,y,a); GetVehicleZAngle(Vehicle_ID, a); } else { GetPlayerPos(playerid, x, y, a); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); } x += (distance * floatsin(-a, degrees)); y += (distance * floatcos(-a, degrees)); } pl: new Float:X,Float:Y,Float:Z;GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);//itt csak a magasság,avagy a Z koordináta szükséges nekünkGetXYInFrontOfPlayer(playerid, X, Y, 10);//10 egységgel elõrébbléptetjük a játékostSetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);