GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: FastFurious - 2012. február 26. - 07:49:26

Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: FastFurious - 2012. február 26. - 07:49:26
Sziasztok! volt nekem $23.345.788 es egy Minigun-om, tec9-em és egy AK47-esem
meghaltam mert leestem es a 23 millábol csak 50k maradt valaki tudja hogzha meghalok akkor a penzem és a pontom maradjon meg!!! :confused:
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: Norby - 2012. február 26. - 07:54:50
Itt keresd a megoldást:
 
public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason)

 
Vagy másold be ami ez alatt van!
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: FastFurious - 2012. február 26. - 07:57:10
[samp]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new playercash;
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
        SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason);
        ResetPlayerMoney(playerid);
} else {
       SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
      SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);
      playercash = GetPlayerMoney(playerid);
      if (playercash > 0)  {
         GivePlayerMoney(killerid, playercash);
         ResetPlayerMoney(playerid);
      }
      else
      {
      }
        }
    return 1;
}
/* public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{   haxed by teh mike
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
new deathreason[20];
new playercash;
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
GetWeaponName(reason, deathreason, 20);
if (killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
    switch (reason) {
      case WEAPON_DROWN:
      {
                format(string, sizeof(string), \"*** %s drowned.)\", name);
      }
      default:
      {
          if (strlen(deathreason) > 0) {
            format(string, sizeof(string), \"*** %s died. (%s)\", name, deathreason);
         } else {
             format(string, sizeof(string), \"*** %s died.\", name);
         }
      }
   }
}
else {
new killer[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(killerid, killer, sizeof(killer));
if (strlen(deathreason) > 0) {
   format(string, sizeof(string), \"*** %s killed %s. (%s)\", killer, name, deathreason);
   } else {
         format(string, sizeof(string), \"*** %s killed %s.\", killer, name);
      }
   }
SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
   {
   playercash = GetPlayerMoney(playerid);
   if (playercash > 0)
   {
      GivePlayerMoney(killerid, playercash);
      ResetPlayerMoney(playerid);
   }
   else
   {
   }
}
    return 1;
}*/[/samp]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 26. - 07:57:38 )

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new playercash;
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
        SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason);
        ResetPlayerMoney(playerid);
} else {
       SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
      SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);
      playercash = GetPlayerMoney(playerid);
      if (playercash > 0)  {
         GivePlayerMoney(killerid, playercash);
         ResetPlayerMoney(playerid);
      }
      else
      {
      }
        }
    return 1;
}
/* public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{   haxed by teh mike
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
new deathreason[20];
new playercash;
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
GetWeaponName(reason, deathreason, 20);
if (killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
    switch (reason) {
      case WEAPON_DROWN:
      {
                format(string, sizeof(string), \"*** %s drowned.)\", name);
      }
      default:
      {
          if (strlen(deathreason) > 0) {
            format(string, sizeof(string), \"*** %s died. (%s)\", name, deathreason);
         } else {
             format(string, sizeof(string), \"*** %s died.\", name);
         }
      }
   }
}
else {
new killer[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(killerid, killer, sizeof(killer));
if (strlen(deathreason) > 0) {
   format(string, sizeof(string), \"*** %s killed %s. (%s)\", killer, name, deathreason);
   } else {
         format(string, sizeof(string), \"*** %s killed %s.\", killer, name);
      }
   }
SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
   {
   playercash = GetPlayerMoney(playerid);
   if (playercash > 0)
   {
      GivePlayerMoney(killerid, playercash);
      ResetPlayerMoney(playerid);
   }
   else
   {
   }
}
    return 1;
}*/
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: Norby - 2012. február 26. - 08:00:56
Ezeket töröld!
 
ResetPlayerMoney(playerid);
  if (playercash > 0)  {
            GivePlayerMoney(killerid, playercash);
            ResetPlayerMoney(playerid);
         }
         else
         {
         }
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: sadox - 2012. február 26. - 08:05:47
Idézetet írta: Norby date=1330239656\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17552\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezeket töröld!
 
ResetPlayerMoney(playerid);
  if (playercash > 0)  {
            GivePlayerMoney(killerid, playercash);
            ResetPlayerMoney(playerid);
         }
         else
         {
         }

 

Kösz, ez nekem is jól jött:D
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: FastFurious - 2012. február 26. - 08:06:11
egy error
C:\\Users\\Tihamer\\Desktop\\SAMP-SERVER\\gamemodes\\Stunt_MOD.pwn(1572) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"playercash\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: Norby - 2012. február 26. - 08:08:42
Ezt is töröld!
 
new playercash
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: FastFurious - 2012. február 26. - 08:12:51
kivan meg ezt toroltem es igy megy
playercash = GetPlayerMoney(playerid);      ez kellle ?
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: Norby - 2012. február 26. - 08:27:36
Idézetet írta: FastFurious date=1330240371\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17552\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
kivan meg ezt toroltem es igy megy
playercash = GetPlayerMoney(playerid);      ez kellle ?
 
Igen.
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: FastFurious - 2012. február 26. - 13:27:08
ha meghalook akkor elveszik megint a penzem $50k-ra oroke  :tantrum:
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: CANNONN - 2012. február 26. - 13:32:37
Akkor most szépen nyugodtan másold be nekünk azt a részt újból, ami az OnPlayerDeath alatt van!
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: Norby - 2012. február 26. - 14:08:23
De ez így nekem is nagyon zavaros volt csak azt másold be amit ott van és egyszer és code tagban.
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: FastFurious - 2012. február 26. - 14:20:54
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new playercash;
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
        SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason);
        ResetPlayerMoney(playerid);
} else {
       SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
      SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);
      playercash = GetPlayerMoney(playerid);
      if (playercash > 0)  {
         GivePlayerMoney(killerid, playercash);
         ResetPlayerMoney(playerid);
      }
      else
      {
      }
        }
    return 1;
}
/* public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{   haxed by teh mike
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
new deathreason[20];
new playercash;
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
GetWeaponName(reason, deathreason, 20);
if (killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
    switch (reason) {
      case WEAPON_DROWN:
      {
                format(string, sizeof(string), \"*** %s drowned.)\", name);
      }
      default:
      {
          if (strlen(deathreason) > 0) {
            format(string, sizeof(string), \"*** %s died. (%s)\", name, deathreason);
         } else {
             format(string, sizeof(string), \"*** %s died.\", name);
         }
      }
   }
}
else {
new killer[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(killerid, killer, sizeof(killer));
if (strlen(deathreason) > 0) {
   format(string, sizeof(string), \"*** %s killed %s. (%s)\", killer, name, deathreason);
   } else {
         format(string, sizeof(string), \"*** %s killed %s.\", killer, name);
      }
   }
SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
   {
   playercash = GetPlayerMoney(playerid);
   if (playercash > 0)
   {
      GivePlayerMoney(killerid, playercash);
      ResetPlayerMoney(playerid);
   }
   else
   {
   }
}
    return 1;
}*/[/pawn]
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: CANNONN - 2012. február 26. - 14:22:19
Az egészet írd felül ezzel:
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
return 1;
}

 
Amúgy nem tudom milyen módból szedted, de ez minden esetre elég érdekes \"volt\":
 

new playercash;
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason);
ResetPlayerMoney(playerid);
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: Norby - 2012. február 26. - 14:23:42
Idézetet írta: Cannonn date=1330262539\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17552\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az egészet írd felül ezzel:
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
return 1;
}

 

Röviden és Tömören! :)
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: FastFurious - 2012. február 26. - 14:30:12
kosz nagyon szepen de amikor meghalok vagy loginolok akkor 50k val tobb lesz azt akarom hogy csak $10 vagy $100 legyen tobbb
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: CANNONN - 2012. február 26. - 14:32:27
Ami az OnPlayerSpawn alatt van azt is másold be!
Amúgy ezt már szerintem új témába kéne kérdezned.
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: FastFurious - 2012. február 26. - 14:36:42
{
GivePlayerMoney(playerid, PocketMoney);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerRandomSpawn(playerid);
TogglePlayerClock(playerid,1);
return 1;
}
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: CANNONN - 2012. február 26. - 14:39:01
Ez kell neked :D:
 

{
   GivePlayerMoney(playerid,pénz); // A pénz helyére írd azt az összeget, amelyet szeretnéd, hogy spawnoláskor megkapjon!
   SetPlayerInterior(playerid,0);
   SetPlayerRandomSpawn(playerid);
   TogglePlayerClock(playerid,1);
   return 1;
}
Cím: Amikor meghal az ember a fegyver es a penze elveszik
Írta: FastFurious - 2012. február 26. - 14:42:56
koszi nagyon szepen megy zarom :P