#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
ConnectNPC(\"Jessica\", \"pultos\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcname [MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
if(!strcmp(npcname, \"Jessica\", true))
{
SetPlayerSkin(playerid, 11);
SetPlayerPos(playerid, 223.307632, 1405.422729, 27.773437);
}
return 1;
}
return 1;
}
#include <a_npc>
public OnRecordingPlaybackEnd()
{
}
public OnNPCSpawn()
{
}
public OnNPCExitVehicle()
{
}
maxnpc 0[/quote]
server.cfg-ben ugye nem 0 a maxnpc ?
maxnpc 0
[/quote]
Nem. Direkt átállítottam 10 re
[01:20:38] Filterscript \'del.amx\' loaded.
[01:20:38] Incoming connection: 127.0.0.1:1451
[01:20:38] [npc:join] Teszt has joined the server (0:127.0.0.1)
[01:20:38] OnPlayerConnect(0);
[01:20:41] OnPlayerRequestClass(0,0);
[01:20:41] OnPlayerRequestSpawn(0);
[01:20:41] OnPlayerStateChange(0,8,0);
[01:20:41] OnPlayerSpawn(0);
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
ConnectNPC(\"Teszt\",\"Teszt\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
[01:38:13] RCON (In-Game): Player [John_Lock] sent command: reloadfs events
[01:38:13] Filterscript \'events.amx\' unloaded.
[01:38:13] Filterscript \'events.amx\' loaded.
[01:38:16] RCON (In-Game): Player [John_Lock] sent command: reloadfs npc
[01:38:16] Filterscript \'npc.amx\' unloaded.
[01:38:17] Filterscript \'npc.amx\' loaded.
npcmodes mappában benne van a pultos.amx fájl?Benne
[01:47:04] Incoming connection: 127.0.0.1:1675[/quote]
még ezt sem írja ki?
próbáltad másik móddal?
mert én friss szerverbe beraktam a scriptet átneveztem 1 amx-et pultos.amx-re és a maxnpc-t átírtam 10-re és mûködik...
rcon varlist-el nézd meg hogy a maxnpc biztos nem 0 mert lehet a mód vagy valamelyik FS módosítja...
[01:47:04] Incoming connection: 127.0.0.1:1675még ezt sem írja ki?
próbáltad másik móddal?
mert én friss szerverbe beraktam a scriptet átneveztem 1 amx-et pultos.amx-re és a maxnpc-t átírtam 10-re és mûködik...
rcon varlist-el nézd meg hogy a maxnpc biztos nem 0 mert lehet a mód vagy valamelyik FS módosítja...
[/quote]
Megnéztem, és 5-ön van...
StartRecordingPlayback(2, \"Jessica\");
#include <a_npc>
readaction()
{
StartRecordingPlayback(2, \"Jessica\");
return 1;
}
public OnNPCSpawn()
{
readaction();
return 1;
}
public OnRecordingPlaybackEnd()
{
readaction();
return 1;
}
ConnectNPC(\"Jessica\",\"Jessica\");
Console input: loadfs del
[02:01:10] Filterscript \'del.amx\' loaded.
[02:01:10] Incoming connection: 127.0.0.1:1773
[02:01:10] [npc:join] Jessica has joined the server (0:127.0.0.1)
Console input: loadfs del2
[02:01:13] Filterscript \'del2.amx\' loaded.
[02:01:14] Incoming connection: 127.0.0.1:1777
[02:01:14] [npc:join] Jessica2 has joined the server (1:127.0.0.1)
Console input: loadfs del3
[02:01:16] Filterscript \'del3.amx\' loaded.
[02:01:16] Incoming connection: 127.0.0.1:1779
[/quote]
ez a 3. eredménye:
[02:01:16] Incoming connection: 127.0.0.1:1779[/quote]
neked a logban nincs bejövõ csatlakozás a script betöltés után?
fordítsd újra a pwn-t mert lehet az AMX nem is ebbõl a kódból lett...
én most a maxnpc-t 2-re állítottam és 3 NPC-t akartam spawnolni...
Console input: loadfs delez a 3. eredménye:
[02:01:10] Filterscript \'del.amx\' loaded.
[02:01:10] Incoming connection: 127.0.0.1:1773
[02:01:10] [npc:join] Jessica has joined the server (0:127.0.0.1)
Console input: loadfs del2
[02:01:13] Filterscript \'del2.amx\' loaded.
[02:01:14] Incoming connection: 127.0.0.1:1777
[02:01:14] [npc:join] Jessica2 has joined the server (1:127.0.0.1)
Console input: loadfs del3
[02:01:16] Filterscript \'del3.amx\' loaded.
[02:01:16] Incoming connection: 127.0.0.1:1779
[02:01:16] Incoming connection: 127.0.0.1:1779[/quote]
neked a logban nincs bejövõ csatlakozás a script betöltés után?
fordítsd újra a pwn-t mert lehet az AMX nem is ebbõl a kódból lett...
[/quote]
Nekem semmit nem ír utána. Egy párszor már újra fórdítottam, de megpróbálom megint.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. július 22. - 02:17:12 )
StartRecordingPlayback(2, \"Jessica\");
Ez nem kéne az npcmode-os fsbe? :D
#include <a_npc>
readaction()
{
StartRecordingPlayback(2, \"Jessica\");
return 1;
}
public OnNPCSpawn()
{
readaction();
return 1;
}
public OnRecordingPlaybackEnd()
{
readaction();
return 1;
}
vagy bent van OnGameModeInit alatt ez?
ConnectNPC(\"Jessica\",\"Jessica\");
[/quote]
Próbáltam, de semmi :S
Nekem is volt hasonlóMost már házi szerón kiírja az \"Incomming connection ...\"-t. Mindjárt megpróbálom a szerómon is
Próbáld azt hogy leszeded a legfrisebb alap módot {sa-mp.com}
és a pawno mappába lévõ dolgokat beteszed a sajátodba
általában ha nem ad ki logot se semmit akkor az incek nem egyeznek az Indító verziójával
pl 0.3e -s incek vannak de 0.3x es indítót használsz