szisztok elkezdetem csinálni egy teleport menüt de elakadtam hogy tovább?
#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:tele(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 2104, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tele menü\", \"Általános teleportok\\nDriftek\\nStuntok\\nDM\\nParkourokok\", \"Mehet\", \"Mégsem\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 2104)
{
if(response == 1)
{
switch(listitem)
{
case 0: ShowPlayerDialog(playerid, 2105, DIALOG_STYLE_LIST, \"Általános teleportok\", \"SF\\nLV\\nAIR-SF\\nAIR-LV\\nKEZD\\nJIZZY\\nARMY\\nCHILLIAD\\nTENGERPART\\nTUNINGOLO\\nNEW-CITY\", \"Mehet\", \"Mégsem\");
case 1: ShowPlayerDialog(playerid, 2106, DIALOG_STYLE_LIST, \"Driftek\", \"DRIFT1\\nDRIFT2\\nDRIFT3\", \"Mehet\", \"Mégsem\");
case 2: ShowPlayerDialog(playerid, 2107, DIALOG_STYLE_LIST, \"Stuntok\", \"ROAD\", \"Mehet\", \"Mégsem\");
case 3: ShowPlayerDialog(playerid, 2108, DIALOG_STYLE_LIST, \"Dm\", \"DM1\", \"Mehet\", \"Mégsem\");
case 4: ShowPlayerDialog(playerid, 2109, DIALOG_STYLE_LIST, \"Parkour\", \"NRG-PARKOUR\\nSKATEPARK\", \"Mehet\", \"Mégsem\");
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"{33CCFF}Kiléptél a teleport almenü választóból!\");
}
return 1;
}
if(dialogid == 2105)
{
if(response == 1)
{
switch(listitem)
{
case 0: SetPlayerPos(playerid, 0.0, 0.1, 0.2);
case 1: SetPlayerPos(playerid, 0.3, 0.4, 0.4);
case 2: SetPlayerPos(playerid, 0.6, 0.7, 0.;
}
}
return 1;
}
if(dialogid == 2106)
{
if(response == 1)
{
switch(listitem)
{
/case 0:
/case 1:
}
}
return 1;
}
if(dialogid == 2107)
{
if(response == 1)
{
switch(listitem)
{
//case 0:
//case 1:
//stb....
}
}
return 1;
}
if(dialogid == 2108)
{
if(response == 1)
{
switch(listitem)
{
//case 0:
//case 1:
//stb....
}
}
return 1;
}
if(dialogid == 2109)
{
if(response == 1)
{
switch(listitem)
{
//case 0:
//case 1:
//stb....
}
}
return 1;
}
return 0;
}