-
Üdv all!
Már régebben megtudtam csinálni, de mostanára valahogy kiesett! :)
Azt szeretném kérdezni, hogy ha vagy egy Alap tunngolt jármû(Elegy), és ha felrobban, hogyan kell megcsinálni hogy
ott maradjon respawn után a tuning a jármûvön?
Köszönöm jó válaszaitokat elõre is!
-
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
SaveLastPosition(vehicleid);
if (vehicleid == tunedcar2)
{
AddVehicleComponent(tunedcar2,1169);//
AddVehicleComponent(tunedcar2,1032);//
AddVehicleComponent(tunedcar2,1010);//
AddVehicleComponent(tunedcar2,1074);//
AddVehicleComponent(tunedcar2,1139);//
AddVehicleComponent(tunedcar2,1141);//
ChangeVehiclePaintjob(tunedcar2,2);
}
if (vehicleid == tunedcar3)
{
AddVehicleComponent(tunedcar3,1150);//
AddVehicleComponent(tunedcar3,1053);//
AddVehicleComponent(tunedcar3,1010);// nitro
AddVehicleComponent(tunedcar3,1074);//
AddVehicleComponent(tunedcar3,1054);//
AddVehicleComponent(tunedcar3,1049);//
ChangeVehiclePaintjob(tunedcar3,2);
}
stb..
Így ha felrobban visszakerül az eredeti helyére és a tuning is rajta marad
-
És ezt?
tunedcar = CreateVehicle(558,-1528.2445,438.5280,6.8181,87.2655,1,7,-1);
OnGameModeInIt-hez?
-
Móde elejére
new tunedcar;
OnGameModeInIt
tunedcar = AddStaticVehicle(560,1407.9148,-1300.7440,13.2108,270.0122,0,255); //
AddVehicleComponent(tunedcar,1030);
AddVehicleComponent(tunedcar,1031);
AddVehicleComponent(tunedcar,1028);
AddVehicleComponent(tunedcar,1033);
AddVehicleComponent(tunedcar,1139);
AddVehicleComponent(tunedcar,1141);
AddVehicleComponent(tunedcar,1170);
AddVehicleComponent(tunedcar,1010);
AddVehicleComponent(tunedcar,1079);
AddVehicleComponent(tunedcar,1087);
AddVehicleComponent(tunedcar,1086);
ChangeVehiclePaintjob(tunedcar,0);
-
Értem köszi! Majd este 9 fele megnézem :)
Szerk: SaveLastPosition Ez is kell hozzá, vagy véletlenül odaírtad?
Ha mégis kellene hozzá, akkor ideírnád a hozzátartozóját? :)
Teszteltem mûködik. Kösz Lu$ta :D mentek a + -ok! Témát zárom!