Hello
Olyan gondom lenne, hogy be szerettem volna rakni egy Club interiort Fort Caronba egy épülethez mindent meg is írtam. Csináltam egy 3D textet és külön egy beteleportáló kordinátát, a kijáratokhoz csak beraktam valami mást mert bent lementeném a kordinátát és úgy rendesen beírnám.. Ez rendõrségnél sikerült is, de itt ha belépek akkor nagy kékség lesz és messzebb látok 1-2 interiort de nem tudok odamenni és egyszer csak belemehettem egy kilépõbe mert kirakott a kékségbõl és egy teljesen más helyre mentem ki, egy nagy városba.. és mögöttem egy villogó sárga CP ha belemegyek akkor bedob egy club-ba, gondolom ez zavar be, hogy már van olyan inti alapból a játékban vagy nem tudom...
Az lenne a nagy kérdés, hogy hogyan vehetném ki az összes olyan villogó sárga CP-t ami alapból benne van? ezek láthatóak Club-nál, fegyverboltoknál és még pár helyen..
Ha ki lehet venni akkor kivenném és talán nem zavarna be, ha nem akkor segítsetek abban, hogy hogyan lehet azt megcsinálni, hogy egyszerre több ugyan olyan interiort be lehessen rakni, úgy, hogy ne legyen nagy kékség, sárgaság... hanem csak az interior.
Elõre is köszönöm a segítségeteket!
Amúgy most így néz ki.:
OnGameModeInit alatt
Create3DTextLabel(\"Club\",0x008080FF,-180.0546,1088.0120,19.7422,2.0,0);
Create3DTextLabel(\"Rendõrség\",0x008080FF,-217.8439,979.1686,19.5041,2.0,0);
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
/// Rendõrség
{ if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid , 2.0, -217.8439,979.1686,19.5041 ) ) /// Berakó kordináta
SetPlayerPos ( playerid, 322.9493,306.9644,999.1484 ), /// Interior
SetPlayerInterior ( playerid, 5 );
else if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid, 2.0, 322.2707,302.3593,999.1484 ) ) /// Kilépõ kordináta
SetPlayerPos ( playerid, -211.6532,979.1840,19.3232 ), /// Ide rak ki ha kilépsz
SetPlayerInterior ( playerid, 0 );
}
/// Club
{ if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid , 2.0, -179.6198,1087.5902,19.7422 ) ) /// Berakó kordináta
SetPlayerPos ( playerid, 493.390991,-22.722799,1000.679687 ), /// Interior
SetPlayerInterior ( playerid, 6 );
else if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid, 2.0, -211.6532,979.1840,19.3232 ) ) /// Kilépõ kordináta
SetPlayerPos ( playerid, 322.2707,302.3593,999.1484 ), /// Ide rak ki ha kilépsz
SetPlayerInterior ( playerid, 0 );
}
return 1;
}