Szerző Téma: Alap chatszin  (Megtekintve 1746 alkalommal)

Nem elérhető kizo45

  • 205
    • Profil megtekintése
Alap chatszin
« Dátum: 2013. szeptember 28. - 22:15:16 »
0 Show voters
Sziasztok hogy lehetne megoldani hogy a mindenkinek az alap chatszine pl piros legyen a fehér helyett?????
Köszi.

Nem elérhető Lömpi

  • 1257
    • Profil megtekintése
Alap chatszin
« Válasz #1 Dátum: 2013. szeptember 28. - 22:33:12 »
0 Show voters
Ha minden igaz így sikerülni fog. Cseréld ki a módban az eredeti OnPlayerText függvényt erre.
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    new szoveg[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
    format(szoveg, sizeof (szoveg), \"%d ~ %s: %s\", playerid, name, text);
    SendMessageToAll(COLOR_RED, szoveg);
    return 0; // Azért 0, mert letiltod hogy az eredeti szöveg is lefusson.
}

 
COLOR_RED helyett természetesen azt a színt írod amit elõre definiáltál már.

Alap chatszin
« Válasz #2 Dátum: 2013. szeptember 28. - 22:39:10 »
0 Show voters
Idézetet írta: dns date=1380400392\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43198\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha minden igaz így sikerülni fog. Cseréld ki a módban az eredeti OnPlayerText függvényt erre.
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    new szoveg[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
    format(szoveg, sizeof (szoveg), \"%d ~ %s: %s\", playerid, name, text);
    SendMessageToAll(COLOR_RED, szoveg);
    return 0; // Azért 0, mert letiltod hogy az eredeti szöveg is lefusson.
}

 
COLOR_RED helyett természetesen azt a színt írod amit elõre definiáltál már.
 
Most lehet hogy én hülyeséget írok, DE!

Most van a SendMessageToAll-t átírod SendClientMessageToAll-ra, vagy a mód elejére

 
#define SendMessageToAll SendClientMessageToAll

 
Ha hülyeséget írtam, akkor elnézést!

Nem elérhető Lömpi

  • 1257
    • Profil megtekintése
Alap chatszin
« Válasz #3 Dátum: 2013. szeptember 28. - 23:07:40 »
0 Show voters
Idézetet írta: Lester date=1380400750\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43198\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Most lehet hogy én hülyeséget írok, DE!

Most van a SendMessageToAll-t átírod SendClientMessageToAll-ra, vagy a mód elejére

 
#define SendMessageToAll SendClientMessageToAll

 
Ha hülyeséget írtam, akkor elnézést!
 
Hallod nagyon is igazad van igen! Csak én megszoktam hogy alapból definiálom a modokhoz amit leírtál, és már megszokásból írtam így.! :)

Nem elérhető kizo45

  • 205
    • Profil megtekintése
Alap chatszin
« Válasz #4 Dátum: 2013. szeptember 29. - 15:52:15 »
0 Show voters
Idézetet írta: dns date=1380400392\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43198\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha minden igaz így sikerülni fog. Cseréld ki a módban az eredeti OnPlayerText függvényt erre.
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    new szoveg[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
    format(szoveg, sizeof (szoveg), \"%d ~ %s: %s\", playerid, name, text);
    SendMessageToAll(COLOR_RED, szoveg);
    return 0; // Azért 0, mert letiltod hogy az eredeti szöveg is lefusson.
}

 
COLOR_RED helyett természetesen azt a színt írod amit elõre definiáltál már.
 
2x irja nekem a chatben

Alap chatszin
« Válasz #5 Dátum: 2013. szeptember 29. - 16:21:36 »
0 Show voters
Idézetet írta: kizo45 date=1380462735\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43198\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ha minden igaz így sikerülni fog. Cseréld ki a módban az eredeti OnPlayerText függvényt erre.
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    new szoveg[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
    format(szoveg, sizeof (szoveg), \"%d ~ %s: %s\", playerid, name, text);
    SendMessageToAll(COLOR_RED, szoveg);
    return 0; // Azért 0, mert letiltod hogy az eredeti szöveg is lefusson.
}

 
COLOR_RED helyett természetesen azt a színt írod amit elõre definiáltál már.
 
2x irja nekem a chatben
 
[/quote]
Küldd el pls az egész OnPlayerText publicodat! Ránézünk hogy mi a gond :)

Nem elérhető kizo45

  • 205
    • Profil megtekintése
Alap chatszin
« Válasz #6 Dátum: 2013. szeptember 29. - 16:29:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: Lester date=1380464496\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43198\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Ha minden igaz így sikerülni fog. Cseréld ki a módban az eredeti OnPlayerText függvényt erre.
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    new szoveg[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
    format(szoveg, sizeof (szoveg), \"%d ~ %s: %s\", playerid, name, text);
    SendMessageToAll(COLOR_RED, szoveg);
    return 0; // Azért 0, mert letiltod hogy az eredeti szöveg is lefusson.
}

 
COLOR_RED helyett természetesen azt a színt írod amit elõre definiáltál már.
 
2x irja nekem a chatben
 
[/quote]
Küldd el pls az egész OnPlayerText publicodat! Ránézünk hogy mi a gond :)
 
[/quote]
Hát jó :D
 

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    for(new i=0; i<MAX_ENTRY; i++)
{
    // Ha üres, folytatjuk a ciklust
    if(!Cenzuralt_Szo[0]) continue;
// Cenzúrázzuk a szót
Cenzura(text,Cenzuralt_Szo);
}
if(pInfo[playerid][pMute] == 1)
{
    SCM(playerid, COLOR_RED, \"[sERVER MUTE]Némítva vagy nem beszélhetsz!\");
    return 0;
}
pInfo[playerid][pSpam] += 1;
if(pInfo[playerid][pSpam] == 5)
{
    new string[100];
    format(string, sizeof(string), \"[sERVER MUTE] Némítva lettél Spam miatt.\");
SCM(playerid, COLOR_RED, string);
pInfo[playerid][pMute] = 1;
return 0;
}
if(pInfo[playerid][pSpam] == 4)
{
    SCM(playerid, COLOR_RED, \"~Szerver~Fejezd be a spammolást különben némítva leszel!\");
    return 0;
}
switch(xTestBusy)
        {
            case true:
            {
                        if(!strcmp(xChars, text, false))
                        {
                            new
                                string[128],
                                pName[MAX_PLAYER_NAME]
                                ;
                                GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
                                format(string, sizeof(string), \"« \\%s\\\" megnyerte a reakció tesztet. »\", pName);
                            SendClientMessageToAll(GREEN, string);
                            format(string, sizeof(string), \"« Kaptál $%d Dollárt + %d Pontot. »\", xCash, xScore);
                            SendClientMessage(playerid, GREEN, string);
                            GivePlayerMoney(playerid, xCash);
                                SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + xScore);
                                xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1);
                            xTestBusy = false;
                        }
                }
        }
        return 1;
}
function xReactionProgress()
{
   switch(xTestBusy)
        {
            case true:
            {
                    new
                        string[128]
                        ;
                        format(string, sizeof(string), \"« Senki sem nyerte meg a reakciótesztet. Következõ teszt %d perc mulva kezdõdik. »\", (TIME/60000));
                    SendClientMessageToAll(PURPLE, string);
                xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1);
       }
        }
        return 1;
}
function xReactionTest()
{
        new
                xLength = (random(8) + 2),
                string[128]
        ;
        xCash = (random(10000) + 20000);
        xScore = (random(2)+1);
        format(xChars, sizeof(xChars), \"\");
        Loop(x, xLength) format(xChars, sizeof(xChars), \"%s%s\", xChars, xCharacters[random(sizeof(xCharacters))][0]);
        format(string, sizeof(string), \"« Aki elõszõr beírja az %s az nyer $%d + %d pontot. »\", xChars, xCash, xScore);
        SendClientMessageToAll(PURPLE, string);
        KillTimer(xReactionTimer);
        xTestBusy = true;
        SetTimer(\"xReactionProgress\", 30000, 0);
return 1;
}

 
( Most nincs benne )

Alap chatszin
« Válasz #7 Dátum: 2013. szeptember 29. - 16:34:54 »
+1 Show voters
Így :)
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    for(new i=0; i<MAX_ENTRY; i++)
        {
            // Ha üres, folytatjuk a ciklust
            if(!Cenzuralt_Szo[0]) continue;
                // Cenzúrázzuk a szót
                Cenzura(text,Cenzuralt_Szo);
        }
        if(pInfo[playerid][pMute] == 1)
        {
            SCM(playerid, COLOR_RED, \"[sERVER MUTE]Némítva vagy nem beszélhetsz!\");
            return 0;
        }
        pInfo[playerid][pSpam] += 1;
        if(pInfo[playerid][pSpam] == 5)
        {
            new string[100];
            format(string, sizeof(string), \"[sERVER MUTE] Némítva lettél Spam miatt.\");
                SCM(playerid, COLOR_RED, string);
                pInfo[playerid][pMute] = 1;
                return 0;
        }
        if(pInfo[playerid][pSpam] == 4)
        {
            SCM(playerid, COLOR_RED, \"~Szerver~Fejezd be a spammolást különben némítva leszel!\");
            return 0;
        }
        switch(xTestBusy)
        {
            case true:
            {
                        if(!strcmp(xChars, text, false))
                        {
                            new
                                string[128],
                                pName[MAX_PLAYER_NAME]
                                ;
                                GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
                                format(string, sizeof(string), \"&#171; \\%s\\\" megnyerte a reakció tesztet. &#187;\", pName);
                            SendClientMessageToAll(GREEN, string);
                            format(string, sizeof(string), \"&#171; Kaptál $%d Dollárt + %d Pontot. &#187;\", xCash, xScore);
                            SendClientMessage(playerid, GREEN, string);
                            GivePlayerMoney(playerid, xCash);
                                SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + xScore);
                                xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1);
                            xTestBusy = false;
                        }
                }
        }
    new szoveg[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
    format(szoveg, sizeof (szoveg), \"%d ~ %s: %s\", playerid, name, text);
    SendMessageToAll(COLOR_RED, szoveg);
return 0;
}
function xReactionProgress()
{
   switch(xTestBusy)
        {
            case true:
            {
                    new
                        string[128]
                        ;
                        format(string, sizeof(string), \"&#171; Senki sem nyerte meg a reakciótesztet. Következõ teszt %d perc mulva kezdõdik. &#187;\", (TIME/60000));
                    SendClientMessageToAll(PURPLE, string);
                xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1);
       }
        }
        return 1;
}
function xReactionTest()
{
        new
                xLength = (random(8) + 2),
                string[128]
        ;
        xCash = (random(10000) + 20000);
        xScore = (random(2)+1);
        format(xChars, sizeof(xChars), \"\");
        Loop(x, xLength) format(xChars, sizeof(xChars), \"%s%s\", xChars, xCharacters[random(sizeof(xCharacters))][0]);
        format(string, sizeof(string), \"&#171; Aki elõszõr beírja az %s az nyer $%d + %d pontot. &#187;\", xChars, xCash, xScore);
        SendClientMessageToAll(PURPLE, string);
        KillTimer(xReactionTimer);
        xTestBusy = true;
        SetTimer(\"xReactionProgress\", 30000, 0);
        return 1;
}

Nem elérhető kizo45

  • 205
    • Profil megtekintése
Alap chatszin
« Válasz #8 Dátum: 2013. szeptember 29. - 18:07:41 »
0 Show voters
Köxy :)
- Plusz
-Téma megoldva
- Téma zárás

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal