public OnPlayerText(playerid, text[]){ new szoveg[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(szoveg, sizeof (szoveg), \"%d ~ %s: %s\", playerid, name, text); SendMessageToAll(COLOR_RED, szoveg); return 0; // Azért 0, mert letiltod hogy az eredeti szöveg is lefusson.}
Ha minden igaz így sikerülni fog. Cseréld ki a módban az eredeti OnPlayerText függvényt erre. public OnPlayerText(playerid, text[]){ new szoveg[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(szoveg, sizeof (szoveg), \"%d ~ %s: %s\", playerid, name, text); SendMessageToAll(COLOR_RED, szoveg); return 0; // Azért 0, mert letiltod hogy az eredeti szöveg is lefusson.} COLOR_RED helyett természetesen azt a színt írod amit elõre definiáltál már.
#define SendMessageToAll SendClientMessageToAll
Most lehet hogy én hülyeséget írok, DE!Most van a SendMessageToAll-t átírod SendClientMessageToAll-ra, vagy a mód elejére #define SendMessageToAll SendClientMessageToAll Ha hülyeséget írtam, akkor elnézést!
Ha minden igaz így sikerülni fog. Cseréld ki a módban az eredeti OnPlayerText függvényt erre. public OnPlayerText(playerid, text[]){ new szoveg[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(szoveg, sizeof (szoveg), \"%d ~ %s: %s\", playerid, name, text); SendMessageToAll(COLOR_RED, szoveg); return 0; // Azért 0, mert letiltod hogy az eredeti szöveg is lefusson.} COLOR_RED helyett természetesen azt a színt írod amit elõre definiáltál már. 2x irja nekem a chatben [/quote]Küldd el pls az egész OnPlayerText publicodat! Ránézünk hogy mi a gond
Ha minden igaz így sikerülni fog. Cseréld ki a módban az eredeti OnPlayerText függvényt erre. public OnPlayerText(playerid, text[]){ new szoveg[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(szoveg, sizeof (szoveg), \"%d ~ %s: %s\", playerid, name, text); SendMessageToAll(COLOR_RED, szoveg); return 0; // Azért 0, mert letiltod hogy az eredeti szöveg is lefusson.} COLOR_RED helyett természetesen azt a színt írod amit elõre definiáltál már. 2x irja nekem a chatben [/quote]Küldd el pls az egész OnPlayerText publicodat! Ránézünk hogy mi a gond [/quote]Hát jó public OnPlayerText(playerid, text[]){ for(new i=0; i<MAX_ENTRY; i++){ // Ha üres, folytatjuk a ciklust if(!Cenzuralt_Szo[0]) continue;// Cenzúrázzuk a szótCenzura(text,Cenzuralt_Szo);}if(pInfo[playerid][pMute] == 1){ SCM(playerid, COLOR_RED, \"[sERVER MUTE]Némítva vagy nem beszélhetsz!\"); return 0;}pInfo[playerid][pSpam] += 1;if(pInfo[playerid][pSpam] == 5){ new string[100]; format(string, sizeof(string), \"[sERVER MUTE] Némítva lettél Spam miatt.\");SCM(playerid, COLOR_RED, string);pInfo[playerid][pMute] = 1;return 0;}if(pInfo[playerid][pSpam] == 4){ SCM(playerid, COLOR_RED, \"~Szerver~Fejezd be a spammolást különben némítva leszel!\"); return 0;}switch(xTestBusy) { case true: { if(!strcmp(xChars, text, false)) { new string[128], pName[MAX_PLAYER_NAME] ; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string, sizeof(string), \"« \\%s\\\" megnyerte a reakció tesztet. »\", pName); SendClientMessageToAll(GREEN, string); format(string, sizeof(string), \"« Kaptál $%d Dollárt + %d Pontot. »\", xCash, xScore); SendClientMessage(playerid, GREEN, string); GivePlayerMoney(playerid, xCash); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + xScore); xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1); xTestBusy = false; } } } return 1;}function xReactionProgress(){ switch(xTestBusy) { case true: { new string[128] ; format(string, sizeof(string), \"« Senki sem nyerte meg a reakciótesztet. Következõ teszt %d perc mulva kezdõdik. »\", (TIME/60000)); SendClientMessageToAll(PURPLE, string); xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1); } } return 1;}function xReactionTest(){ new xLength = (random( + 2), string[128] ; xCash = (random(10000) + 20000); xScore = (random(2)+1); format(xChars, sizeof(xChars), \"\"); Loop(x, xLength) format(xChars, sizeof(xChars), \"%s%s\", xChars, xCharacters[random(sizeof(xCharacters))][0]); format(string, sizeof(string), \"« Aki elõszõr beírja az %s az nyer $%d + %d pontot. »\", xChars, xCash, xScore); SendClientMessageToAll(PURPLE, string); KillTimer(xReactionTimer); xTestBusy = true; SetTimer(\"xReactionProgress\", 30000, 0);return 1;} ( Most nincs benne )
public OnPlayerText(playerid, text[]){ for(new i=0; i<MAX_ENTRY; i++){ // Ha üres, folytatjuk a ciklust if(!Cenzuralt_Szo[0]) continue;// Cenzúrázzuk a szótCenzura(text,Cenzuralt_Szo);}if(pInfo[playerid][pMute] == 1){ SCM(playerid, COLOR_RED, \"[sERVER MUTE]Némítva vagy nem beszélhetsz!\"); return 0;}pInfo[playerid][pSpam] += 1;if(pInfo[playerid][pSpam] == 5){ new string[100]; format(string, sizeof(string), \"[sERVER MUTE] Némítva lettél Spam miatt.\");SCM(playerid, COLOR_RED, string);pInfo[playerid][pMute] = 1;return 0;}if(pInfo[playerid][pSpam] == 4){ SCM(playerid, COLOR_RED, \"~Szerver~Fejezd be a spammolást különben némítva leszel!\"); return 0;}switch(xTestBusy) { case true: { if(!strcmp(xChars, text, false)) { new string[128], pName[MAX_PLAYER_NAME] ; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string, sizeof(string), \"« \\%s\\\" megnyerte a reakció tesztet. »\", pName); SendClientMessageToAll(GREEN, string); format(string, sizeof(string), \"« Kaptál $%d Dollárt + %d Pontot. »\", xCash, xScore); SendClientMessage(playerid, GREEN, string); GivePlayerMoney(playerid, xCash); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + xScore); xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1); xTestBusy = false; } } } return 1;}function xReactionProgress(){ switch(xTestBusy) { case true: { new string[128] ; format(string, sizeof(string), \"« Senki sem nyerte meg a reakciótesztet. Következõ teszt %d perc mulva kezdõdik. »\", (TIME/60000)); SendClientMessageToAll(PURPLE, string); xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1); } } return 1;}function xReactionTest(){ new xLength = (random( + 2), string[128] ; xCash = (random(10000) + 20000); xScore = (random(2)+1); format(xChars, sizeof(xChars), \"\"); Loop(x, xLength) format(xChars, sizeof(xChars), \"%s%s\", xChars, xCharacters[random(sizeof(xCharacters))][0]); format(string, sizeof(string), \"« Aki elõszõr beírja az %s az nyer $%d + %d pontot. »\", xChars, xCash, xScore); SendClientMessageToAll(PURPLE, string); KillTimer(xReactionTimer); xTestBusy = true; SetTimer(\"xReactionProgress\", 30000, 0);return 1;}
public OnPlayerText(playerid, text[]){ for(new i=0; i<MAX_ENTRY; i++) { // Ha üres, folytatjuk a ciklust if(!Cenzuralt_Szo[0]) continue; // Cenzúrázzuk a szót Cenzura(text,Cenzuralt_Szo); } if(pInfo[playerid][pMute] == 1) { SCM(playerid, COLOR_RED, \"[sERVER MUTE]Némítva vagy nem beszélhetsz!\"); return 0; } pInfo[playerid][pSpam] += 1; if(pInfo[playerid][pSpam] == 5) { new string[100]; format(string, sizeof(string), \"[sERVER MUTE] Némítva lettél Spam miatt.\"); SCM(playerid, COLOR_RED, string); pInfo[playerid][pMute] = 1; return 0; } if(pInfo[playerid][pSpam] == 4) { SCM(playerid, COLOR_RED, \"~Szerver~Fejezd be a spammolást különben némítva leszel!\"); return 0; } switch(xTestBusy) { case true: { if(!strcmp(xChars, text, false)) { new string[128], pName[MAX_PLAYER_NAME] ; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string, sizeof(string), \"« \\%s\\\" megnyerte a reakció tesztet. »\", pName); SendClientMessageToAll(GREEN, string); format(string, sizeof(string), \"« Kaptál $%d Dollárt + %d Pontot. »\", xCash, xScore); SendClientMessage(playerid, GREEN, string); GivePlayerMoney(playerid, xCash); SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + xScore); xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1); xTestBusy = false; } } } new szoveg[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name)); format(szoveg, sizeof (szoveg), \"%d ~ %s: %s\", playerid, name, text); SendMessageToAll(COLOR_RED, szoveg);return 0;}function xReactionProgress(){ switch(xTestBusy) { case true: { new string[128] ; format(string, sizeof(string), \"« Senki sem nyerte meg a reakciótesztet. Következõ teszt %d perc mulva kezdõdik. »\", (TIME/60000)); SendClientMessageToAll(PURPLE, string); xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1); } } return 1;}function xReactionTest(){ new xLength = (random( + 2), string[128] ; xCash = (random(10000) + 20000); xScore = (random(2)+1); format(xChars, sizeof(xChars), \"\"); Loop(x, xLength) format(xChars, sizeof(xChars), \"%s%s\", xChars, xCharacters[random(sizeof(xCharacters))][0]); format(string, sizeof(string), \"« Aki elõszõr beírja az %s az nyer $%d + %d pontot. »\", xChars, xCash, xScore); SendClientMessageToAll(PURPLE, string); KillTimer(xReactionTimer); xTestBusy = true; SetTimer(\"xReactionProgress\", 30000, 0); return 1;}